Radiohead en aanverwante projecten

Ja, wa's dat nou? Krijg ik opeens allemaal concurrentie voor Kopenhagen, dacht dat dat appeltje-eitje zou worden.

Ja, wa's dat nou? Krijg ik opeens allemaal concurrentie voor Kopenhagen, dacht dat dat appeltje-eitje zou worden.
Hier ook concurrentie! Kreeg thuis een verrassend positieve reactie op een stedentripje Kopenhagen. Dus ik wil daar ook voor gaan. Maak graag gebruik van jouw ticketkoopkennis daar ;)

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Kopenhagen sowieso een prachtige stad, denk dat er weinig steden binnen een straal van 700km van de grens waar je beter met je partner heen kan gaan. Avondje Radiohead erbij is ook geen straf...

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel
Hier ook concurrentie! Kreeg thuis een verrassend positieve reactie op een stedentripje Kopenhagen. Dus ik wil daar ook voor gaan. Maak graag gebruik van jouw ticketkoopkennis daar ;)
Ik ben nog nooit naar een concert in Denemarken geweest. Enige wat ik nu heb is dat ik op de wachtlijst voor QOTSA sta, maar ik heb een vermoeden dat dat niet gaat lukken. Als het inderdaad de Royal Arena wordt, dan moet 't wel lukken qua kennis...

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel
Vanuit het forum, 12 data exclusief Londen en waarschijnlijk 2 per stad. Dus die lijst van paar pagina's terug zou goed kunnen kloppen.

Users who are viewing this thread