Inderdaad, ondanks dat het massaal is (wat je weet met een dergelijk bezoekersaantal) vond ik het bij de podia en op de looproutes door die aanpassingen heel goed te doen. Met name de route langs het meer van de nieuwe Teddy naar de Hotot, met daar tussenin de Fuzzy Lop. Geen idee of je al eens op DTRH bent geweest en het terrein enigszins kent, maar die eerste twee waren dit jaar als het ware de uithoeken van het terrein (de twee grootste podia, Fuzzy de derde). Als je dus vooral veel optredens wil zien op die podia, wat voor mij in ieder geval gold, kon je echt heel goed tussen die drie pendelen. Ook in de nachten viel de drukte reuze mee: wel vol, maar lang geen sardientjes taferelen.
Enige waar ik wel echt drukte heb ervaren is in het 'beboste gedeelte' van het terrein, dat voelt wat minder magisch daardoor ook. Bijvoorbeeld bij het zoeken van eten op zaterdag rond een uur of 17:00 (niet gek ook natuurlijk, andere dagen meer tactische kramen en tijdstippen gekozen). Daar zitten nu eenmaal veel foodtrucks en de kleinere podia/randprogrammering, wat weer nauwelijks op die strook aan het meer zit.
Af en toe bij de wc ook wel redelijke rijen, maar die liepen wel relatief snel door vond ik. Al heb ik me daar als man mogelijk minder aan gestoord omdat ik daar slechts enkele keren per dag voor hoefde te wachten en verder van de urinoirs gebruik heb gemaakt (die naast elk podium staan).