Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lollapolaaza India 20 tem 22 maart 2026: geruchten dat Linkin Park en Billie Eilish headliners zouden zijn. Ook gesprekken gaande met oa My Chemical Romance en David Guetta.
Radiohead in 2017 vond ik een super optreden, maar ook bij ons in de vriendengroep zijn de meningen altijd verdeeld. Er lijkt wat Radiohead betreft niet echt een tussenweg te zijn...
Ben blij dat ik Radiohead in 2000 in het Goffertpark heb gezien. Toen waren ze top, maar sindsdien hebben ze voor mij een verkeerde afslag genomen.
Laatste keer op Werchter kon ik er ook niks mee.
Niet normaal! Eens even gaan kijken in de wachtrij, plek 60.000!!! Tjah die hebben dus het momentum dusdanig mee dat ze natuurlijk niet voor minder dan headliner komen.
Als Sam Fender, The Strokes en Tool een headliner kunnen zijn op Werchter, dan kan MCR dat zonder twijfel ook. We mogen die band anno 2025 gewoon niet bekijken met de status die ze bij hun vorige passages hadden. My Chemical Romance is sinds hun reunie een cultband geworden die bizar veel jonge fans heeft bijgekregen, en The Black Parade heeft als album ook wel haar plekje verdiend.
Ik denk dat als Werchter die kan boeken als benelux exclusive, ze het dus niet gaan laten schieten en de gok wagen. Als je er een sterke undercard bij gooit zoals een Volbet of The Cure als co-headliner en een 30 Seconds to Mars die hun A Beautiful Lie album integraal speelt daar nog ergens voor...en die dag verkoopt uit. Nostalgie en cultstatus zijn krachtige beestjes.
Als Sam Fender, The Strokes en Tool een headliner kunnen zijn op Werchter, dan kan MCR dat zonder twijfel ook. We mogen die band anno 2025 gewoon niet bekijken met de status die ze bij hun vorige passages hadden. My Chemical Romance is sinds hun reunie een cultband geworden die bizar veel jonge fans heeft bijgekregen, en The Black Parade heeft als album ook wel haar plekje verdiend.
Ik denk dat als Werchter die kan boeken als benelux exclusive, ze het dus niet gaan laten schieten en de gok wagen. Als je er een sterke undercard bij gooit zoals een Volbet of The Cure als co-headliner en een 30 Seconds to Mars die hun A Beautiful Lie album integraal speelt daar nog ergens voor...en die dag verkoopt uit. Nostalgie en cultstatus zijn krachtige beestjes.
Dit verbaast mij niet - het verbaast mij eerder dat ze zo groot geworden en gebleven zijn met toch vrij moeilijke muziek. Want het is wel degelijk een van de meest succesvolle bands ooit.
Altijd hetzelfde grapje hier. Pommelien Thijs past niet op Rock Werchter, Stormzy is te klein als sub ..MCR is te klein om Rock Werchter af te sluiten.