Rock Werchter 2026

Lollapolaaza India 20 tem 22 maart 2026: geruchten dat Linkin Park en Billie Eilish headliners zouden zijn. Ook gesprekken gaande met oa My Chemical Romance en David Guetta.

• Wow
Waarderingen: Knightofmuser
Radiohead in 2017 vond ik een super optreden, maar ook bij ons in de vriendengroep zijn de meningen altijd verdeeld. Er lijkt wat Radiohead betreft niet echt een tussenweg te zijn...

Ben blij dat ik Radiohead in 2000 in het Goffertpark heb gezien. Toen waren ze top, maar sindsdien hebben ze voor mij een verkeerde afslag genomen.
Laatste keer op Werchter kon ik er ook niks mee.

Gezien de ticketverkoop van My Chemical Romance in Wembley, ze zijn headliner waardig.

Gooi er All Time Low en Jimmy Eat World bij en de dag zal wel snel uitverkocht zijn.

• Haha
Waarderingen: simonbolivar en jimmywe
Gezien de ticketverkoop van My Chemical Romance in Wembley, ze zijn headliner waardig.

Gooi er All Time Low en Jimmy Eat World bij en de dag zal wel snel uitverkocht zijn.
Niet normaal! Eens even gaan kijken in de wachtrij, plek 60.000!!! Tjah die hebben dus het momentum dusdanig mee dat ze natuurlijk niet voor minder dan headliner komen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en TNFke
Als Sam Fender, The Strokes en Tool een headliner kunnen zijn op Werchter, dan kan MCR dat zonder twijfel ook. We mogen die band anno 2025 gewoon niet bekijken met de status die ze bij hun vorige passages hadden. My Chemical Romance is sinds hun reunie een cultband geworden die bizar veel jonge fans heeft bijgekregen, en The Black Parade heeft als album ook wel haar plekje verdiend.

Ik denk dat als Werchter die kan boeken als benelux exclusive, ze het dus niet gaan laten schieten en de gok wagen. Als je er een sterke undercard bij gooit zoals een Volbet of The Cure als co-headliner en een 30 Seconds to Mars die hun A Beautiful Lie album integraal speelt daar nog ergens voor...en die dag verkoopt uit. Nostalgie en cultstatus zijn krachtige beestjes.

Als Sam Fender, The Strokes en Tool een headliner kunnen zijn op Werchter, dan kan MCR dat zonder twijfel ook. We mogen die band anno 2025 gewoon niet bekijken met de status die ze bij hun vorige passages hadden. My Chemical Romance is sinds hun reunie een cultband geworden die bizar veel jonge fans heeft bijgekregen, en The Black Parade heeft als album ook wel haar plekje verdiend.

Ik denk dat als Werchter die kan boeken als benelux exclusive, ze het dus niet gaan laten schieten en de gok wagen. Als je er een sterke undercard bij gooit zoals een Volbet of The Cure als co-headliner en een 30 Seconds to Mars die hun A Beautiful Lie album integraal speelt daar nog ergens voor...en die dag verkoopt uit. Nostalgie en cultstatus zijn krachtige beestjes.
Fall Out Boy als sub zou daar ook goed bijpassen. The Cure zal denk ik niet als minder dan headliner komen, Volbeat daarentegen wel een hele goede sub

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser en phil
Fall Out Boy als sub zou daar ook goed bijpassen. The Cure zal denk ik niet als minder dan headliner komen, Volbeat daarentegen wel een hele goede sub
The cure heeft al vaker op RW gestaan als coheadliner, dus dat zal wel loslopen.

Sinds wanneer zegt ticketverkoop in de UK iets over of een artiest headliner waardig is in België?

Sleep Token, Biffy Clyro en BMTH kunnen ook geen dag dragen op RW qua ticketverkoop, is toch een hele andere markt?

Sinds wanneer zegt ticketverkoop in de UK iets over of een artiest headliner waardig is in België?

Sleep Token, Biffy Clyro en BMTH kunnen ook geen dag dragen op RW qua ticketverkoop, is toch een hele andere markt?
Deze ticketverkoop ging wel een gigantisch pakje harder dan genoemde bands en ze zijn niet eens Brits.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27
laat ons hopen van wel.
2x gezien, 2x niet kunnen bekoren.
Te moeilijk voor mij & velen rond mij

EDIT : ja, ik weet dat ik hiervoor afgeschoten ga worden hier :-) :-)

Dit verbaast mij niet - het verbaast mij eerder dat ze zo groot geworden en gebleven zijn met toch vrij moeilijke muziek. Want het is wel degelijk een van de meest succesvolle bands ooit.
Ieder z'n ding he, nooit jezelf excuseren voor je muzieksmaak. En ze hebben natuurlijk ook een hoop hits die niet direct heel moeilijk zijn.

Laat de non-believers maar verder ervan overtuigd zijn, er gaat hier ene héél blij zijn als ze toch aangekondigd worden als headliner 🤭

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread