Pinkpop 2026

Ik hoop dat ze aankomend jaar de pop wat achterwege laten aan de bovenkant..
Met de afgelopen 3 edities is dit voor vele een overkill geweest, Timberlake, Olivia - Ed Sheeran, Calvin Harris - Pink, Robbie Williams.. tegen Muse - Maneskin (op het randje) en RHCP

En maakt het "mij" niet zoveel uit of het een kleinere naam is zoals fontaines of volbeat.. maar hiermee krijg je waarschijnlijk wel wat meer weekendtickets verkocht!
In mijn optiek zou dat ook de insteek moeten zijn.

Momentum erin proberen te houden met een paar goede nieuwe nummers en deze ook live spelen en dan moet dat goed komen. Hoop dat ze uiteindelijk naar het punt kunnen dat ze 3 kwart nieuwe nummers spelen met de onmisbare nummers van vroeger als toevoeging.
Precies! Dat zou het ideale plaatje zijn 2 a 3 nummers uit het oudere werk..

Meningen over pendulum? Stond er vorig jaar natuurlijk nog. Maar komt nu met een nieuw album
Graag weer terug, maar dan in het schemer/donker en dan moeten ze noord afsluiten, Als ik PP was zou ik eens gaan denken aan een andere maand. In juni zijn de dagen veel te lang in Nederland en de mooiste shows zijn toch meestal in het donker om van de hitte maar niet te spreken.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Lauraa
Graag weer terug, maar dan in het schemer/donker en dan moeten ze noord afsluiten, Als ik PP was zou ik eens gaan denken aan een andere maand. In juni zijn de dagen veel te lang in Nederland en de mooiste shows zijn toch meestal in het donker om van de hitte maar niet te spreken.
Begrijpelijk standpunt maar de uitvoering is waarschijnlijk niet realistisch. Toen Pinkpop gelijk liep met Pinksteren was het festivalweekend ook wel eens in mei en de zon gaat dan niet zoveel vroeger onder naar mijn mening (eind mei 21:45 uur)
In juli kan het net zo warm zijn als in juni en wat hou je dan over? September? Dan is het festivalseizoen voor de grote festivals wel voorbij en krijg je geen fatsoenlijke lineup meer waarschijnlijk.

We hebben gewoon al een paar jaar pech met extreme warmte en dan zijn er nog steeds te weinig schaduwplekken.
(De tuinterras kaarten waren voor ons perfect om garantie te hebben op schaduw, maar zonde dat het nodig is)

Het aankomende weekend gaan wij naar Pukkelpop en de weersverwachting laat 26-28 graden zien, dat is al heel aardig vergeleken met hoe het op Pinkpop was 🤞🏻Mooie lineup, zin in!!

Begrijpelijk standpunt maar de uitvoering is waarschijnlijk niet realistisch. Toen Pinkpop gelijk liep met Pinksteren was het festivalweekend ook wel eens in mei en de zon gaat dan niet zoveel vroeger onder naar mijn mening (eind mei 21:45 uur)
In juli kan het net zo warm zijn als in juni en wat hou je dan over? September? Dan is het festivalseizoen voor de grote festivals wel voorbij en krijg je geen fatsoenlijke lineup meer waarschijnlijk.

We hebben gewoon al een paar jaar pech met extreme warmte en dan zijn er nog steeds te weinig schaduwplekken.
(De tuinterras kaarten waren voor ons perfect om garantie te hebben op schaduw, maar zonde dat het nodig is)

Het aankomende weekend gaan wij naar Pukkelpop en de weersverwachting laat 26-28 graden zien, dat is al heel aardig vergeleken met hoe het op Pinkpop was 🤞🏻Mooie lineup, zin in!!
Veel plezier op PkP, Wij vertrekken zo al voor tour de Lowlands, ook veel zin in!!!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Mijn hoop/voorspelling voor de bovenkant:
Vrijdag: Arctic Monkeys / My Chemical Romance - mgk
Zaterdag: Chappel Roan - Benson Boone
Zondag: Foo Fighters - YUNGBLUD

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Mijn hoop/voorspelling voor de bovenkant:
Vrijdag: Arctic Monkeys / My Chemical Romance - mgk
Zaterdag: Chappel Roan - Benson Boone
Zondag: Foo Fighters - YUNGBLUD
Leuk rijtje, alleen doet Pinkpop nooit hetzelfde genre op dezelfde dag.

Users who are viewing this thread