Alcatraz Open Air 2025

Deafheaven vermoedelijk pukkel?
Septic flesh, death angel, triptykon, alcest, amporhis, municipal al in potlood opschrijven?
Amenra toch ook, is ondertussen toch al van 2021 geleden dat ze op Alcatraz stonden.
Wyatt E. zou ook wel een toffe Belgische boeking zijn.

Verstandige keuze! Ik vind het echt de perfecte start van de dag. Verse koffie, beetje fruit en een volle maag. Wachtrij is natuurlijk afhankelijk van het tijdstip maar heb er nooit langer dan 10 minuten gestaan. Gaat altijd best vlot
Hehe, ik drink geen koffie en die fruitsalade zal ik ook met veel plezier aan iemand anders doorgeven. :p Maar spek met eieren en brood is wel vaste festivalkost voor mij om de dag mee te beginnen. Vandaar ook wel de twijfel die ik had: meer dan de helft van dat buffet ga ik toch niet opeten.
Maar anders is het risico vooral om niet eerst te eten (en dat hongergevoel is niet altijd spontaan zo groot op een festival 's morgens :unsure:) en dan tijdens of na de eerste optredens die ik sws wil zien al bekend volk tegen te komen, een pintje te beginnen drinken zonder al iets in de maag te hebben... en dan komt dat niet per se goed :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Amenra toch ook, is ondertussen toch al van 2021 geleden dat ze op Alcatraz stonden.
Wyatt E. zou ook wel een toffe Belgische boeking zijn.
Amenra zeker! Zou ik persoonlijk fantastisch vinden, thuismatch.
Maaaaar ze kunnen ook op Pukkel wel staan, hoewel ik ze daar niet vind passen. Ander publiek, weinig gelijkaardige bands. Voor bijvoorbeeld deafheaven zou dat minder uitmaken, naar mijn gevoel. Dus hopelijk nog eens Alcatraz idd, na zowat elk ander groot (metal)Belgisch te spelen sinds hun laatste passage.

Maaaaar ze kunnen ook op Pukkel wel staan, hoewel ik ze daar niet vind passen. Ander publiek, weinig gelijkaardige bands. Voor bijvoorbeeld deafheaven zou dat minder uitmaken, naar mijn gevoel. Dus hopelijk nog eens Alcatraz idd, na zowat elk ander groot (metal)Belgisch te spelen sinds hun laatste passage.
Amenra speelt dit jaar op pukkelpop met the atomic orchestra toch minstens 1 nummer maar denk wel dat het de moeite moet zijn amera met symfonisch orkest

Amenra vorig jaar op Pukkelpop gezien. Was zoals altijd een machtig optreden, maar toch niet hetzelfde als op Alcatraz of Graspop inderdaad. Ik gun het Alcatraz in elk geval heel hard dat ze ingeval er een keuze moet gemaakt worden tussen Hasselt en Kortrijk dat het die laatste wordt.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Ik zie met de beste wil van de wereld niet hoe Deafheaven beter op Pukkelpop zou passen dan Amenra..? 🤔

Heel veel plezier alvast allemaal en een hele fijne meeting. Mocht je me zien komende dagen, spreek me gerust aan.

Voorstel voor een tweede meeting:

Zondag 16:30 na Devastation bij het bankje voor Morgue

Hoor graag of dit uitkomt

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo
Helloween + Airbourne
In Flames + Slaughter To Prevail
Lamb Of God + Godsmack

3e laatste: Channel Zero, Sepultura, ...

Lijkt me genoeg volk te trekken.

Uiteraard mogen jullie me nog altijd Gojira als exclusive headliner geven, maar na alles zal het vertrouwen wel wat weg zijn :/

• Leuk
Waarderingen: redbaron

Users who are viewing this thread