Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Misschien een stomme vraag, maar merk nu dat er 2 Aldi's in lokeren zijn.

Deze hieronder is zelfs dichter dan diegene die op de site staat als park & bike parking :

zou dat ook een optie zijn? :D
Ik dacht eigenlijk dat dit de Aldi was die hier bedoeld werd 😅

Ziet er wel het makkelijkste uit.

En als je op de camping staat? Waar kun je dan het beste parkeren, of eerst de auto lossen? Het is niet veel, alleen voor zondagnacht, maar liever toch niet te veel sjouwen natuurlijk.

Nu het toch over parkings gaat, iemand een tip waar je je voertuig gegarandeerd kan laden?
Ook bij de ALDI's?
Op de parking van toychamp/e5 mode (aan de zelebaan als je net van de e17 komt), staan enkele laadpalen.
De laadpalen op de parking van de Aldi kun je normaal ook gewoon gebruiken.

• Geweldig
Waarderingen: slyke
Zeg klopt het dat ze van terrein veranderd zijn? Is al 2 jaar geleden dat ik er was (Korn op een dinsdag zag ik niet zitten want woensdag werken, en er was geen metal zondag). Ik herken het terrein niet meer zoals ik het zie op de luchtfoto's. En ik vind er niks over terug. Is maar dat ik zondag aan de juiste ingang sta ...

Zeg klopt het dat ze van terrein veranderd zijn? Is al 2 jaar geleden dat ik er was (Korn op een dinsdag zag ik niet zitten want woensdag werken, en er was geen metal zondag). Ik herken het terrein niet meer zoals ik het zie op de luchtfoto's. En ik vind er niks over terug. Is maar dat ik zondag aan de juiste ingang sta ...
Het terrein heeft wat een nieuwe aankleding gekregen met o.a. rondom het terrein een balkon met staanplaatsen. Maar de locatie is nog steeds hetzelfde zoals altijd

• Leuk
Waarderingen: won666
Ja, en die geruchten dat ze niet meer op de Grote Kaai zouden mogen organiseren in de toekomst, zijn waarschijnlijk nu van de baan?
Hoor er niks meer van en heb de indruk dat Stad Lokeren het festival wel omarmd heeft?

Ja, en die geruchten dat ze niet meer op de Grote Kaai zouden mogen organiseren in de toekomst, zijn waarschijnlijk nu van de baan?
Hoor er niks meer van en heb de indruk dat Stad Lokeren het festival wel omarmd heeft?
Mja, eerlijk gezegd is er door het jaar ook geen enkele andere reden om naar daar af te zakken.

Ik vind het vooral indrukwekkend dat electric callboy de best verkopende dag is.
En ik ga daar morgen naartoe. :D
Fun metal things...
Hoe zit dat met club stubru? Er staat inclusief club stubru als ik op tickets klik maar je kan wel een apart kaartje kopen voor club stubru. Dat is verwarrend.

En ik ga daar morgen naartoe. :D
Fun metal things...
Hoe zit dat met club stubru? Er staat inclusief club stubru als ik op tickets klik maar je kan wel een apart kaartje kopen voor club stubru. Dat is verwarrend.
Er zijn tickets die toegang geven tot alle podia, zoals jouw ticket, en er zijn tickets die enkel toegang geven tot Club StuBru.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Er zijn tickets die toegang geven tot alle podia, zoals jouw ticket, en er zijn tickets die enkel toegang geven tot Club StuBru.
Weet niet of ik het als organisator omgekeerd zou gedaan hebben. Want dta gaat wss voor een overbevolking zorgen in club stubru.

Is nooit overbevolkt, de overgrote meerderheid komt niet vd parking
parking? Ben er al lang niet meer geweest. Bloody beetroots is zondag voor mij een must zie. Zal wel drummen worden. Ook een nummertje van slift tussen electric callboy en pendulum kan wel deugd doen. Ik zeg een nummertje want die nummers duren 10 minuten en een gedeeltelijke overlap is er altijd in die "sporthal?".

Is nooit overbevolkt, de overgrote meerderheid komt niet vd parking
Maar je moet ook min of meer het terrein af toch? Qua rij valt het dan ook weer mee om terug te komen?

Ik wil de Smashing Pumpkins dag eigenlijk zeker Hinds zien en misschien een stukje Mclusky ook.

Maar je moet ook min of meer het terrein af toch? Qua rij valt het dan ook weer mee om terug te komen?

Ik wil de Smashing Pumpkins dag eigenlijk zeker Hinds zien en misschien een stukje Mclusky ook.
Je moet terugkomen, maar nooit geweten dat ze de toegang tot het hoofdpodium afsluiten. Misschien even korte wachtrij, maar nooit extreem.

Langste wachtrijen aan de kassa's om uw tickets om te wisselen naar een polsbandje.

• Leuk
Waarderingen: teunajax

Users who are viewing this thread