Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

nieuwe namen vooral voor de club

48 new names! Dutch rap/pop phenomenon SNELLE, Norwegian VICTORIA NADINE and MNM DJ LAURA GOVAERTS join Kygo, Clean Bandit and Amber Broos on Friday 1 August.

We also present a pàk of names and theme nights at Club Studio Brussels:
- 1 August: KOMPASS night, including EMILIJA, LOLALITA & BRENNT and MARHU.
- 2 August: DEEWEE night, including BOLIS PUPUL live and CHARLOTTE ADIGERY DJ set.
- August 3: BRUTUS cures, including SLIFT and SLOW CRUSH. BLOODY BEETROOTS (dj set) provide the afterparty.
- 7 August: OLIVER SYMONS, JOHANNES IS HIS NAME and TJE
- August 8: HELENA LAUWAERT, BELLA CLAXTON and more.
- 9 August: CHERRY MOON night, including BONZAI ALL STARS, DJ GHOST and ERIC SNEO.
- 10 August: DIKKE, CHUKI BEATS & FRIENDS and KABOUTERTJE PUTLUCHT

And GOE VUR IN DEN OTTO, EPPO JANSSEN, SOFIE ENGELEN, KURT OVERBERGH, NADIEM SHAH, THANG, ILSE LIEBENS and CLUB JP will provide the beats between concerts on the Kaai.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
De nieuwe namen met Iggy Pop !
💥 Raw Power! Godfather of Punk Iggy Pop én The Undertones vervoegen Sex Pistols ft. FRANK CARTER en The Damned op maandag 4 augustus! Vier absolute punk legendes verenigd op één podium tijdens de #lokersefeesten.
👉 In de Club Studio Brussel verwelkomen we bovendien de nieuwe Britse sensatie Soft Play, eigen trots Equal Idiots, de iconische The Saw Doctors en het Poolse Trupa Trupa! Dit wordt hét punk event van het jaar, absoluut niet te missen!

en dEUS brengt blijkbaar Stef Kamil Carlens mee ter gelegenheid van het jubileum van Worst Case Scenario (y)

• Leuk
Waarderingen: zero, Blommie en koolket
verkocht die sex pistols dag zo slecht dat ze er nog een headliner boven nodig hadden? dit lijkt mij eerder een noodgreep

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
verkocht die sex pistols dag zo slecht dat ze er nog een headliner boven nodig hadden? dit lijkt mij eerder een noodgreep
Zal wel het plan geweest zijn denk ik want Sex Pistols zijn toch nooit aangekondigd als headliner ? Die dag kon in ieder geval wel wat serieuze versterking gebruiken want The Damned stonden er vorig jaar ook al.

Niceee had tickets gewonnen voor die dag, dus nu kan ik Iggy nog zien zonder Deftones te moeten skippen op RW en Soft Play wil ik nu ook al even zien, hopelijk clashen die niet

• Leuk
Waarderingen: Jamel, nikita en johanra
Niceee had tickets gewonnen voor die dag, dus nu kan ik Iggy nog zien zonder Deftones te moeten skippen op RW en Soft Play wil ik nu ook al even zien, hopelijk clashen die niet
Ja dat maakt het op RW wel iets gemakkelijker.

Waar had je een ticket gewonnen? Heb nog niets van winacties zien passeren.

Timetables Lokerse Feesten zijn nu online op de socials. Wat opvalt: Clouseau speelt een marathon concert van 22.30h tot 1h of twee en een half uur op zondag 10 augustus.

Geen idee wie de artiestenbio's voor de Lokerse doet, maar die verdient echt opslag.

'Shoegaze is een beetje de boommarter onder de moderne rock’n roll genres: het ziet er zo mooi, schattig en rustig uit, tot het ding z’n kuren krijgt en je maar beter je vinger terugtrekt of je bent ‘m kwijt'

En:
'Geen enkele beroepscategorie wordt zo onderbetaald als Schrijver van Aankondigingstekstjes van de Lokerse Feesten. Niet dat we de algemene solidariteit uit het oog verliezen en willen klagen, maar probeert u maar eens origineel uit de hoek te komen wanneer u ARSENAL dient aan te kondigen.'

De Lokerse feesten verkopen minder goed dan in 2024. Toen waren er drie dagen uitverkocht terwijl er nu drie dagen voor 85 procent gevuld als de top dagen gelden. De combis waren toen begin juli al de deur uit.

Ik vind het vooral indrukwekkend dat electric callboy de best verkopende dag is.

Waar kun je dat zien hoe goed de individuele dagen verkopen?
Dat stond op de socials. Is blijkbaar een nieuwe trend voor veel festivalorganisatoren ook bv dranouter of rock herk. Je ziet enkel de best verkopende dagen bij Lokerse feesten bij Drranouter zie je alles. Bij RW en PKP krijg je geen inzage tot het zo goed als uitverkocht is.

Natuurlijk wel met oa pendulum en brutus erbij
vind vooral de combo, electric callboy, pendulum, enter shikari heel leuk. brutus doet volgens mij niet zo veel aan die dag. een brutus fan zal geen kaartje kopen voor electric callboy denk ik dan.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread