Lowlands 2025

In onze groep moeten enkele gewoon weer werken die maandag. Of ze hebben niet langer dan zondag/maandag ochtend oppas voor de kinderen.

Volgend jaar zijn we ook weer heel vroeg met de schoolvakantie en dan beginnen de maandag na lowlands gelijk weer de lessen. Wij hebben bijvoorbeeld al 3 leraren in de groep, die moeten toch echt zondagmiddag dan weer naar huis.
Als leraar in regio Zuid heb ik dit dit jaar idd, helaas zondag middag al weer terug 💔

Vorig jaar voor de eerste keer naar Lowlands, zin in het festival en geen zin in kamperen (hekel aan kamperen). Het was echt fantastisch, maar toen was het plan donderdag rustig aan doen. Maar toen we eenmaal alle bekenden bij elkaar hadden in het zonnetje gingen de biertjes hard, vrijdag ochtend meest brakke ochtend van het weekend 😂. Vrijdag en zaterdag gewoon lekker de dag beleven en ‘s avonds vol gas. Op zondag kapot wakker geworden. Dus begonnen met biertjes drinken (heerlijk in t zonnetje in de ochtend - camping life dat ik waardeer) tot ik niet meer kon, uiteindelijk om 2 uur weer in de tent.

Dit jaar weer! Ken weer bar weinig van de line up buiten de DJ’s. Dus kunnen weer lekker op ontdekking.

Ook mooi dat we met een bij elkaar geraapt zooitje aan vrienden en bekenden gaan en dat dat juist erg gezellig maakt.
Herkenbaar! Mijn eerste Lowlands was 2016 en kende toen ook alleen de DJs, maar wat een weekend was dat. Toen drie jaar op rij geweest met name voor het nachtprogramma in combinatie met populaire acts overdag. De afgelopen twee edities is de interesse volledig gedraaid, probeer ik zoveel mogelijk overdag te zien en lig ik rond 2 uur in de tent. Als ik nu terugkijk op de line-up van 2016-2018 dan baal ik soms wel dat ik daar toen geen aandacht voor had.

Sommige mensen hebben minder met het nachtprogramma

Of willen maandag de drukte voor zijn

Of willen lekker in hun eigen bed slapen na hun favoriete acts te hebben gezien
Sommigen kunnen geen vrij krijgen.

Ik ben in 25 keer of zo nog nooit op zondag naar huis gegaan, maar er zijn genoeg redenen te bedenken waarom mensen naar huis willen of moeten.

Iemand die Vampire Weekend in de Afas gezien heeft? Hoe komt dat laatste album live over? Ik vind het oprecht een van de allerbeste indiealbums die ik ooit gehoord heb maar er gebeurd qua instrumentatie zoveel dat ik me afvraag of dat live ook allemaal zo prachtig klinkt als op het album.
Fucking geweldig! Ik dacht eerst, staan ze nou echt maar met zn drieën vandaag? En toen kwam tijdens Ice Cream Piano de backdrop naar beneden en stond daar de rest. Goud.

Camping is gewoon 60% van de festival ervaring vind ik.

Ik zou ook niet snel een Centerparcs huisje boeken voor Lowlands. Zie mezelf sws niet naar dat park fietsen om 3u snachts

Enige wanneer ik het zou overwegen is wanneer er geen camper camping optie is. Puur omdat mn lijf het niet meer trekt om op de grond op een luchtbed te liggen

Ik vind de standaard camping vooral ruk omdat het er zo'n zooitje is. Overal tussendoor en overheen om bij je tent te komen. Campercamping is dan wel echt een heel stuk lekkerder. Tevens ook lekker chill in de ochtend :)

Ouwe vouwwagen hier dus dan slaap je ook van de grond (althans 2 van de 4) en das inderdaad wat fijner voor de rug.

Plus geen gesjouw met spullen e.d. das ook lekker.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Ik denk dat ze vanaf nu alleen maar duurder gaan worden. Zeker als komend weekend en Lowlands weekend er qua weer een beetje goed uit ziet.

Ja dat denk ik ook. Zie nu rond de 290 op Ticketswap. Maar weersvoorspellingen zijn erg goed dus dan heb je een hoop die als nog gaan.

Ja dat denk ik ook. Zie nu rond de 290 op Ticketswap. Maar weersvoorspellingen zijn erg goed dus dan heb je een hoop die als nog gaan.
Ik heb de laatste paar dagen een paar keer gekeken en het aantal kaarten te koop neemt af en de prijs op beide platformen stijgt weer vrij snel (+/-€20 in 2 dagen). Die staan er snel weer op voor de originele prijs als de weersvoorspellingen zo blijven.

Ik heb de laatste paar dagen een paar keer gekeken en het aantal kaarten te koop neemt af en de prijs op beide platformen stijgt weer vrij snel (+/-€20 in 2 dagen). Die staan er snel weer op voor de originele prijs als de weersvoorspellingen zo blijven.
Baal een beetje dat ik een overgebleven kaartje al heb verkocht voor 275 haha.

Maar achja hopelijk is er iemand heel blij mij:)

• Leuk
Waarderingen: eva84

Users who are viewing this thread