Alcatraz Open Air 2025

Die waren toen dacht ik oorspronkelijk geprogrammeerd op de prison stage. Ze waren daar absoluut toen ook niet blij mee blijkbaar, heb ik van horen zeggen van de stagemanager van La Morgue
Ze stonden toen diezelfde tour ook met een headlinewaardige show op Dynamo, was fantastisch toen. Speelden als éénnalaatste onverwacht de show van de dag met pyro en alles erop en eraan, was echt verrast toen.

• Leuk
Waarderingen: won666 en Joslittel
Bloodstock Festival schreef: "We can confirm in honour of Bloodstocks 25th Anniversary next year, we will be announcing 25 bands including ALL the headliners for both the Ronnie James Dio stage and the Sophie Lancaster Stage!
The announcement will go out Friday evening just after Lacuna Coil finish their set at approximately 18.20 p.m
Tickets will be available to buy at the box office with no booking fee"

Kan alvast interessant nieuws zijn met het oog op Alcatraz 2026, hoewel ik nu uiteraard ook zeker nog volop wil genieten van 2025 :D

• Leuk
Waarderingen: johanra, won666 en Jamel
zelfde weekend als alcatraz, ik vermoed dat beide op die vrijdag gaan aankondigen
Ik hoop dat Alcatraz weer 1 of 2 doeken ophangt met de eerste namen zoals vorig jaar. Dan weten we het de donderdag al. Of hadden ze toen pas vrijdag opgehangen? Volgens mij niet.

Het zou helemaal leuk zijn als het meer als een easter egg is in meervoud, door op heel veel plekken steeds één naam te hebben hangen, maar wel steeds een andere. Ergens in de Morgue, achterin een voedselkraampje, op de festivalmarkt, bij de kluisjes etc.

En dan gewoon na afloop alle namen op de socials gooien.

Het zou helemaal leuk zijn als het meer als een easter egg is in meervoud, door op heel veel plekken steeds één naam te hebben hangen, maar wel steeds een andere. Ergens in de Morgue, achterin een voedselkraampje, op de festivalmarkt, bij de kluisjes etc.

En dan gewoon na afloop alle namen op de socials gooien.

Zo hoopte ik dat ze het vorig jaar zouden doen. Een soort mini-speurtocht over het hele veld met de namen verspreid over het terrein.
Nu, een poster met gewoon de namen al op, is zeker wat overzichtelijker en makkelijker, hahaha.

Zo hoopte ik dat ze het vorig jaar zouden doen. Een soort mini-speurtocht over het hele veld met de namen verspreid over het terrein.
JA! En de eerste 5 die alle namen vinden en gaan afgeven bij de infostand, winnen een combiticket voor volgend jaar!

Om de stemming er nog maar even in te houden: anderen ook al enthusiast over de "Mega Metal Adult Coloring Contest"? (zie email met 17 redenen waarom je alcatraz niet moet missen, #4)
:D

Bij deze de mijne ook nog:

Donderdag
Warbringer
Kerker
Evil Invaders

Frog Leap

Vrijdag
Blaze Bayley
Splendidula
Coffin Feeder
Frayle

Snot
Winterfylleth
Wednesday 13/Cabal
Dvne
Thrown
Conjurer
Crystal Lake
Year of No Light
King Buffalo
Thy Catafalque
Mastodon
Dool
Ministry

Slomosa

Zaterdag
Tenside
Between The Buried & Me
Ne Obliviscaris
Baest
Rivers of Nihil

Psycroptic
Nailbomb/Vola
Wolfmother
Crypt Sermon

Fit For A King
The Black Dahlia Murder
Extreme
Candlemass

Obituary

Zondag
Congress
Gaerea
Gutalax
Pig Destroyer

Fear Factory/Dope
Tsjuder
Ill Niño
Borknagar

Prong
Cult of Luna
Static-X
Emperor
Machine Head
Rotting Christ

Ook eindelijk mijn combiticket binnen 🥳
Voor donderdag moet ik nog maar even kijken wat het plan wordt, maar voor de rest gaat het waarschijnlijk zoiets worden:

(Groen: leuk!, geel: als er niks anders te doen is, de rest: not my cup of tea)
Vrijdag:
1753888044238.png

Zaterdag:
1753888230244.png

Zondag:
1753888348841.png

Dit is natuurlijk de ideale situatie, tussendoor een pauze is ook wel fijn. Dus dat zie ik daar ter plekke wel!
Ik heb er zin!

Ook eindelijk mijn combiticket binnen 🥳
Voor donderdag moet ik nog maar even kijken wat het plan wordt, maar voor de rest gaat het waarschijnlijk zoiets worden:

(Groen: leuk!, geel: als er niks anders te doen is, de rest: not my cup of tea)
Vrijdag:
Bekijk bijlage 15357

Zaterdag:
Bekijk bijlage 15358

Zondag:
Bekijk bijlage 15359

Dit is natuurlijk de ideale situatie, tussendoor een pauze is ook wel fijn. Dus dat zie ik daar ter plekke wel!
Ik heb er zin!
Onze looproutes matchen prima, zowel qua bands als qua lay-out! ;)

Twinning Arnold Schwarzenegger GIF by Laff

• Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel
Onze looproutes matchen prima, zowel qua bands als qua lay-out! ;)

Twinning Arnold Schwarzenegger GIF by Laff
Haha, ik vond het een goed idee van jou! Ik gebruik de clashfinder sowieso om bij te houden wat ik wil zien, maar had geen zin om alle namen over te typen zoals de rest hier.:) Beter goed gejat dan slecht bedacht.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Hallo allemaal. Mijn eerste keer naar Alcatraz en ik ben zo enthousiast! Ik reis donderdag van de luchthaven naar Kortrijk en maandag terug. Moet ik van tevoren treinkaartjes boeken? Ik verblijf in Eagle Plaza en op de website staat dat beddengoed inbegrepen is. Zijn dit lakens? Een warme deken? Moet ik een slaapzak meenemen?

Users who are viewing this thread