Lowlands 2025

Dat klopt toch niet, want dan zou je zeggen hoe meer touringcars hoe duurder Lowlands gaat worden? Het is gewoon geen €40,00 per auto. We moeten ons niet alles wijs laten maken hoor, er wordt ook gewoon goed geld verdiend hoor. Niet dat er iets mis mee is, maar kom er dan gewoon eerlijk voor uit.
Ja het is gewoon een extra verdienmodel. Ze hadden ook de ticketprijs met 40 euro omhoog kunnen gooien. Dan liever dit, want die 40 euro kan je nog wel splitten als je met een aantal in de auto zit.

Ja het is gewoon een extra verdienmodel. Ze hadden ook de ticketprijs met 40 euro omhoog kunnen gooien. Dan liever dit, want die 40 euro kan je nog wel splitten als je met een aantal in de auto zit.
Mja het is ook niet dat die tickets goedkoper zijn geworden de laatste tijd. Anyway, zin in nieuwe namen. Nog een half uurtje..... hoop ik.

Kan je eigenlijk onbeperkt pre-ordenen? Heb nu 24 blikjes Heineken gekocht. Maar twijfel of ik er niet meer had moeten bestellen..

Opeens spuugveel zin in DJ Gigola. La batteria e completamente rigolita (pardon my Italian...)
Dat nummer kan ik inmiddels echt niet meer uitstaan. Vorig jaar op LL ook zo'n 3 keer gehoord oid. Zelfs bij Anetha met Ki/ki naast me haha. Tijdje met haar gestaan daar bij Anetha. Leuk hoe enthousiast ze is over collega's/vrienden.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Als het dan toch over alcoholische versnaperingen gaat...
Ben erg fan van de ciderbar op BKS. Is er ook zo een soort bar op LL?
Die was er wel een tijdje, in ieder geval in 2018 en 2019, na Covid niet meer teruggezien helaas :(

Ik woon op het platteland, OV is gewoon geen degelijke optie. Ik rij elektrisch en ben voor en na de files weer weg.

Ik snap best dat het een probleem is hoor, maar moet je daar nu zo nodig meer geld aan verdienen? Dat is geen oplossing naar mijn mening, maar eerder misbruik van de situatie maken imo.
Die 40 eu voor een parking ticket is denk ik gewoon om mensen die normaal met de auto gaan de bus in te duwen. Maak ov goedkoper/aantrekkelijker en de auto minder aantrekkelijk en mensen maken die overstap langzamerhand.

Natuurlijk wel een zure als je op de auto aangewezen bent, dat ben ik met je eens.

• Leuk
Waarderingen: Falladain
Een parkeerticket met je 4en ophoesten is natuurlijk ook niet zo duur, maar volgensmij komt vrijwel iedereen met 2 man in een auto aankakken omdat de rest van de auto volligt met spullen

Die 40 eu voor een parking ticket is denk ik gewoon om mensen die normaal met de auto gaan de bus in te duwen. Maak ov goedkoper/aantrekkelijker en de auto minder aantrekkelijk en mensen maken die overstap langzamerhand.

Natuurlijk wel een zure als je op de auto aangewezen bent, dat ben ik met je eens.
Ik heb even gekeken. Als ik puur OV technisch kijk is het zonder camping spullen al 4 uur met de OV naar Biddinghuizen. En dat is dan zonder camping spullen..... nee dan toch maar de auto hoor.

• Leuk
Waarderingen: superginger
Ik zit klaar om weer allemaal zure comments te plaatsen over het ontbreken van een vervanger van A$AP of nieuwe namen onder de aankondiging van de zoveelste activatie.

Jim Carrey Reaction GIF

• Leuk
Waarderingen: eva84, Novis95 en Davidd
Ik zit klaar om weer allemaal zure comments te plaatsen over het ontbreken van een vervanger van A$AP of nieuwe namen onder de aankondiging van de zoveelste activatie.

Jim Carrey Reaction GIF
Vergeet niet om op FB onder de aankondiging. "Wie?" of "Ik ken al deze namen niet" te plaatsen.

• Haha
Waarderingen: mgbss

Users who are viewing this thread