Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je begint meteen met een gestrekt been twee artiesten onderuit te halen door hun naam anders te schrijven en over Disney liedjes te beginnen. Begrijp me goed, ik ben nieteens fan van die twee, maar dat doe je alleen maar om te provoceren. Als dan meerdere mensen er wat van zeggen, voel je je op je teentjes getrapt terwijl je dondersgoed weet dat je gewoon een reactie uit aan het lokken bent. Vervolgens nog double downen en over 'Disney figuranten' en 'gepiep' te beginnen is het zielige. Dat er hier wat mensen zijn die dat gewoon een overdreven reactie vinden is niet heel gek toch, gast?
Overigens kan ik ook wel stoppen met likes geven op berichten waar ik het eens mee ben, maar dan krijg je gewoon 5 reacties als je iets doms zegt in plaats van 1 met 4 likes.
Overigens kan ik ook wel stoppen met likes geven op berichten waar ik het eens mee ben, maar dan krijg je gewoon 5 reacties als je iets doms zegt in plaats van 1 met 4 likes.
Haha en ik blijf er een zwak voor (PP en niet piepende meisjes) hebben, maar ze moeten echt met wat beters komen dan dat gepiep. Afgelopen editie deed Olivia het ook niet goed qua verkoop. Ben blij dat ik bv. Raye weer op Ll ga zien, dat is pas een zangeres!!
deze reactie is genoeg om jou geblaat onderuit te halen
verkocht ook niet zo heul veel minder dan muse en evenveel als timerblake die al een paar decenia aan het optreden is.
doet ze goed voor wat een 21 jarige?
Ook over het publiek zijn ze te spreken, ondanks dat geen van de dagen uitverkocht was. Op vrijdag en zaterdag ontving Pinkpop zo’n 40.000 bezoekers. Op de zondag waren er dat aanzienlijk meer en tikten ze de 50.000 aan
Ik piep () er even tussendoor, maar zou Richard Ashcroft een optie kunnen zijn volgend jaar? Laatste passage op Pinkpop en Werchter waren op zijn minst magisch te noemen. Zou in mijn ogen een mooie tent afsluiter zijn.
deze reactie is genoeg om jou geblaat onderuit te halen
verkocht ook niet zo heul veel minder dan muse en evenveel als timerblake die al een paar decenia aan het optreden is.
doet ze goed voor wat een 21 jarige?
Zaterdag is een vrije dag en altijd drukker op Pp dan de vrijdag en zondag was echt veel drukker dan de zaterdag, maar jij komt waarschijnlijk ook nooit op Pp net zoals die andere gasten en jullie mogen elkaars berichten weer liken hoor toppers!!!
Ik piep () er even tussendoor, maar zou Richard Ashcroft een optie kunnen zijn volgend jaar? Laatste passage op Pinkpop en Werchter waren op zijn minst magisch te noemen. Zou in mijn ogen een mooie tent afsluiter zijn.
Zaterdag is een vrije dag en altijd drukker op Pp dan de vrijdag en zondag was echt veel drukker dan de zaterdag, maar jij komt waarschijnlijk ook nooit op Pp net zoals die andere gasten en jullie mogen elkaars berichten weer liken hoor toppers!!!
Zaterdag is een vrije dag en altijd drukker op Pp en zondag was echt veel drukker dan de zaterdag, maar jij komt waarschijnlijk ook nooit op Pp net zoals die ander gasten en jullie mogen elkaars berichten weer liken hoor toppers!!!
dan bewijst het ook mijn punt want werchter zaterdag was ook niet uitverkocht met een raye hoog op de affiche.
wat ook een zogezegde zekerheid is van uitverkocht dag.
de zondag van werchter wel en aan een snel tempo met Olivia.
dus dubbele standaard omdat het niet past in je persoonlijke smaak?
Of waar komt de overtuiging dat de verkoop van de zaterdag tegenviel enkel en alleen door olivia dan?
ik geef ook toe dat muse dag 10K meer kaarten verkoopt, en best maar he.
bestaan net als JT al net wat langer dan haar...
want het festival is nu niet echt best aan het verkopen geweest de voorbije jaren...
ookal is muse mosterd na de wijn want de originele tour cycle was afgelopen en de meeste mainstream festivals de jaren ervoor te hebben bezocht.
dan bewijst het ook mijn punt want werchter zaterdag was ook niet uitverkocht met een raye hoog op de affiche.
wat ook een zogezegde zekerheid is van uitverkocht dag.
de zondag van werchter wel en aan een snel tempo met Olivia.
dus dubbele standaard omdat het niet past in je persoonlijke smaak?
Of waar komt de overtuiging dat de verkoop van de zaterdag tegenviel enkel en alleen door olivia dan?
ik geef ook toe dat muse dag 10K meer kaarten verkoopt, en best maar he.
bestaan net als JT al net wat langer dan haar...
want het festival is nu niet echt best aan het verkopen geweest de voorbije jaren...
ookal is muse mosterd na de wijn want de originele tour cycle was afgelopen en de meeste mainstream festivals de jaren ervoor te hebben bezocht.
omdat jij zegt dat ze niet verkoopt? en ze doet het wel op werchter
edit
ik gun pinkpop alles.
en de moment dat de line up mijn ding is sta ik daar ook terug