Verzameltopic overige Belgische festivals 2025

AFF heeft de timetables gedropt. Bekijk bijlage 15153
Spijtig van de clashes van zowel Dame Area en Σtella als The Orchestra (For Now) en Suuns. Enerzijds was dit natuurlijk wel te verwachten met zo'n sterke affiche maar anderzijds kunnen ze wat dit betreft misschien wel nog iets leren van het vergelijkbare Misty Fields waar de clashes geringer zijn.

Laatst bewerkt:
Spijtig van de clashes van zowel Dame Area en Σtella als The Orchestra (For Now) en Suuns. Enerzijds was dit natuurlijk wel te verwachten met zo'n sterke affiche maar anderzijds kunnen ze wat dit betreft misschien wel nog iets leren van het vergelijkbare Misty Fields waar de clashes geringer zijn.
Voor mij is vooral die laatste clash heel vervelend. The Orchestra op Left of the Dial zat bij mijn beste concerten van het jaar. Suuns echter nog nooit gezien.

Voor mij is vooral die laatste clash heel vervelend. The Orchestra op Left of the Dial zat bij mijn beste concerten van het jaar. Suuns echter nog nooit gezien.
Suuns speelt de dag erna, zondag 03/08, ook nog wel in Luik op het Micro Festival.

Iemand ervaring met parking voor Suikerrock voor de zaterdag? Ik las dat de parking van het station gratis zou zijn met 1000 plaatsen. Iemand een idee hoe snel die vol zou zijn? Of betere opties ergens?

Oorspronkelijk zouden we met twee naar Dranouter gaan zaterdag 2 augustus maar mijn maat heeft afgehaakt.
Kan ik zijn bongs ter plekke overzetten naar mijn ticket waar ik ook bongs voor heb gekocht?
Normaal waren de bongs gelinkt met het ticket van één individueel persoon.

Iemand ervaring met parking voor Suikerrock voor de zaterdag? Ik las dat de parking van het station gratis zou zijn met 1000 plaatsen. Iemand een idee hoe snel die vol zou zijn? Of betere opties ergens?

En zelfs als die allemaal vol zijn kan je nog overnachten in Leuven (er zijn nachtbussen).

• Leuk
Waarderingen: rocktailerr
Oorspronkelijk zouden we met twee naar Dranouter gaan zaterdag 2 augustus maar mijn maat heeft afgehaakt.
Kan ik zijn bongs ter plekke overzetten naar mijn ticket waar ik ook bongs voor heb gekocht?
Normaal waren de bongs gelinkt met het ticket van één individueel persoon.
Ik denk niet dat het zal lukken om de bongs over te zetten.

Je kan wel via het resale platform het ticket inclusief bongs te koop zetten, deze worden dan in de prijs verrekend. Aangezien de zaterdag uitverkocht is zal het wel geen probleem zijn om deze kwijt te geraken.

Zo genoten van Absolutely Free Festival! Gebabbeld met mensen die speciaal uit Glasgow gekomen zijn, met mensen uit Noord-Frankrijk, uit Keulen, uit Amersfoort, enz. Die verborgen pareltjes: superfijn. Muzikaal van héél veel bands genoten, maar zeker ook van Jan Verstraeten, van Arsenal Mikebe, van Suuns, van de waanzin/onzin van Getdown Services,... Er was zoveel,

• Leuk
Waarderingen: fiesta
Zondag 21/09 Nerorock een gratis festival in Hoeilaart ( Brussel ).

Mooie line up voor een gratis festival:

- Daan
- Kids With Buns
- Alice Mae
- Customs
- Fixkes

www.nerorock.be

• Leuk
Waarderingen: festibob
Terwijl het gepeupel Sint-Niklaas en co naar Vredesfeesten en optredens gaat op Markt en Heymanplein is er eindelijk terug een alternatief podium waar het stadsbestuur liefst zo weinig mogelijk zelf promotie voor maakt:

DE NEST is terug!

Op 5 & 6 september strijken we neer in Kolab voor twee dagen vol compromisloze alternatieve muziek tijdens de Vredefeesten.
Verwacht postpunk, sludge, punk, doom, noise en alles ertussen — hard, eerlijk en gratis.

Line-up:
Bambara (US), Hippotraktor, Meryl Streek (IE), My Diligence, Bloed, Huracán, HOND en meer.

🆓 Gratis toegang
📍 Kolab, Apostelplein Sint-Niklaas
📅 5 & 6 september 2025

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Terwijl het gepeupel Sint-Niklaas en co naar Vredesfeesten en optredens gaat op Markt en Heymanplein is er eindelijk terug een alternatief podium waar het stadsbestuur liefst zo weinig mogelijk zelf promotie voor maakt:
Bambara is echt een aanrader voor liefhebbers van early nick cave of the birthday party! En volledig gratis!

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Bambara is echt een aanrader voor liefhebbers van early nick cave of the birthday party! En volledig gratis!
Buiten Hippo en Huracan had ik graag Meryl Streek (Irish politically-outspoken avantgarde punk) live gezien maar weekend 043-festival Maastricht was al gepland.

• Leuk
Waarderingen: koolket
De affiche van Leffingeleuren is ondertussen helemaal rond.
Het is weer een mooie lijst van ontdekkingen.
Er zijn nog dagtickets: vrijdag € 36,00 zaterdag € 43,00 zondag € 38,00

Vrijdag 12 september​

SONS - Heavy Lungs - Yard - George Clanton - Gee Tee - Nicky Du Soleil - Kaboutertje Putlucht - 1-800-Mikey - Checkpoint - Salvia - Kaito Kai - Les Françoises - Het Kollektief - Edouard van Praet - Gulo Gang

Zaterdag 13 september​

Gurriers - Heartworms - Kin'Gongolo Kiniata - EV - DJ St. Paul - Tyler Ballgame - Milan W. - Brennt Vanneste - Abel Ghekiere - Arny Margret - Angry Blackmen - Benefits - No Prisoners - KNIVES - MAQUINA. - CDSM - Ryan Davis & the Roadhouse Band - Eosine - Ellis-D - badtime - Ricky Bekstok - Slagader - Lieve Jongens - Sextc - Big Muffin - AZIZAM - Alrick - Maya Teklal

Zondag 14 september​

Clap Your Hands Say Yeah (performing the debut album) - Black Lips - Meltheads - Babe Rainbow - Surprise Chef - Getdown Services - Hayden Pedigo - Westside Cowboy - R.M.F.C. - The Orchestra (For Now) - Whitney K. - TJE - Ciska Ciska - Gut Health - The Vovos - Cookies & Tyler - Camilo Donoso - Blue Robin - The Muttons - James Frida

• Leuk
Waarderingen: fiesta en Thisso
5-7 september: Woodblocks @Vauxhall, Brussel
Festival van Kiosk Radio

1756336516286.png

Duyster heeft een paar nieuwe namen aangekondigd.
Drie nieuwe namen voor het warmste lichtpuntje van deze winter. Met deathcrash, Adrien Crowley en Siem Reap is de line-up van DUYSTER. festival compleet!

Sonic City heeft 16 namen aangekondigd en daarmee is de line-up ook gelijk compleet. Heel mooie toevoegingen hoor met Marissa Nadler, HHY & the Kampala Unit, Index for Working Musik, Maria Somerville, Rizwan-Muazzam Qawwali en YHWH Nailgun.
IDAHO, Marissa Nadler, Pile, Sylvie Kreusch, Angel Bat Dawid & Naima Nefertari, Ata Kak, Crowd Of Chairs, DJ Fitz, HHY & The Kampala Unit, Index For Working Musik, Makeshift Art Bar, Maria Somerville, Prostitute, Rizwan-Muazzam Qawwali, The New Eves, YHWH Nailgun
57a2418c81555e10c91479af38fd969c0287fc6f.jpg

• Leuk
Waarderingen: Bubba, B0G5 en johanra

Users who are viewing this thread