Pinkpop 2026

Afsluiters Pinkpop 2026:
Vrijdag 19 juni Linking Park
Zaterdag 20 : Oasis
Zondag 21 : Foo Fighters
Mij lijkt Oasis een onhaalbare kaart voor festivals...

daarnaast denk ik dat Mojo ook veel eerder kiest voor een vrouwelijke tegenhanger uit genre pop als headliner. Vandaar dat ik dan eerder gok op Chappel Roan of iets dergelijks.

daarbij, verwacht ik inmiddels dat Pinkpop zelf het moment gaat bepalen wanneer ze Linkin Park mogen aankondigen. Foo Fighters is behoorlijk aan het teasen voor het 30 jarige jubileum, benieuwd of ze een Pinkpop of Nederland teaser er tussen gaan slingeren 🤔 het regenboog moment bijvoorbeeld 😁

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Oasis zal eerder eigen concerten geven dan festivals. Algemeen bekend dat men hiermee het meeste geld kan binnen harken.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Mogen al blij zijn als ze 1 van die 6 namen kunnen boeken...budget zal toch flink omhoog moeten willen ze nog op de 1e rij willen meespelen zo niet dan genoegen nemen met veel minder toeschouwers.

• Leuk
Omdat ik het nieuwe Yungblud album echt heel goed vind uit nieuwsgierigheid even de Werchter stream aangezet. Dat 'ie een showman is was al bekend maar ik denk dat 'ie met dit album wel eens goud in handen zou kunnen hebben wat zijn toekomst betreft. Erg welkom komende editie imo, echt een vette show gewoon.

Omdat ik het nieuwe Yungblud album echt heel goed vind uit nieuwsgierigheid even de Werchter stream aangezet. Dat 'ie een showman is was al bekend maar ik denk dat 'ie met dit album wel eens goud in handen zou kunnen hebben wat zijn toekomst betreft. Erg welkom komende editie imo, echt een vette show gewoon.
Same! Kijkt t nu ook, toekomstige of al reeds headliner imo!

YUNGBLUD was geweldig op de Werchterse weide, veel beter dan dat ik in mijn stoutste dromen gehoopt had. Is (nog) niet de dikke vis qua naam voor een headliner, maar kan die rol zeker op zich nemen. Een stuk beter dan NBT die voor hem speelden; hebben een geweldige catalogue om uit te spelen, maar is minder show.

• Leuk
Hij had er wat mij betreft deze editie al moeten staan. Ik zeg kans gemist

Speelde Raye een beetje door? Op DTRH duurden de praatjes tussen de nummers door langer dan de nummers zelf.

Die nummers deed ze toen wel ook al fantastisch

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Speelde Raye een beetje door? Op DTRH duurden de praatjes tussen de nummers door langer dan de nummers zelf.

Paar keer lange bindtekst, maar vooral 1x om ons welkom te heten en 1x om Ice Cream Man in te luiden wat wel een mooi moment was 🖤

Heb me daar destijds vreselijk aan gestoord....terwijl het zo'n vreselijke goede zangeres is.

Heb me daar destijds vreselijk aan gestoord....terwijl het zo'n vreselijke goede zangeres is.
Ja, dat verpestte mijn ervaring op dtrh ook wel. Steengoede zangeres, maar uiteindelijk werd het een beetje grappen over welk college ze na dit nummer ging geven. Als dat ietsje minder kan, wel echt een weergaloze dame

• Leuk
Waarderingen: Bob105

Users who are viewing this thread