Na woensdag en donderdag heerlijk gestruind te hebben (lekker ook de exposities wat bezocht, waaronder de (S)hell bus, erg tof) begon het gisteren "echt"!
De dag begonnen met een ontbijtje bij Woodsies om daarna Lorde een topshow te zien weggeven. Wat een start van de dag!
Daarna even kort wat gedronken en richting Pyramid gegaan voor CMAT. Op plaat vonden we het tof dus benieuwd naar de liveshow.... en die was fantastisch. Klonk erg goed, fijne band, leuke interactie met het publiek. Muzikaal mijn hoogtepunt van de dag.
Na Cmat weer even gaan rusten bij de Greenpeace stage. Van een afstandje bij de theetent wat muziek gekeken en nieuwe vrienden gemaakt.
Het plan was Lola Young maar we eindigden bij Lewis Capaldi. Een emotionele gig met een publiek dat niet duidelijker kon maken hoe blij ze waren dat Lewis weer op het podium stond.
Daarna richting West Holts voor En Vogue. Leuk, maar na een halve set toch maar richting Cabaret voor Taskmaster. Want dat was toch wel de mustsee van de dag.
@Brian had al een mooi plekje bemachtigd dus samen eerst een stuk Mawaan (leuk!) en Jazz Emu (minder leuk, rommelig) gekeken en toen was het zover.... en Taskmaster stelde niet teleur! Vette gasten ook. Heb me rot gelachen.
Vervolgens een hapje eten en toen naar The 1975. Plan was Anohni maar dat lukte fysiek niet meer. Van een afstandje gekeken maar ik vond het echt verschrikkelijk saai. Halverwege opgestapt en bij de Tree Stage blijven hangen.
Niet perse superveel gezien maar wel een leuke dag gehad. Het festival is fantastisch maar in die drie jaar toch fysiek een stuk zwaarder en pijnlijker geworden waardoor er iets meer gerust moet worden dan gehoopt. Soms lukt het wandelen naar een stage toch niet meer of sluit de bus net niet aan.
Ondanks dat gaan we er nog twee topdagen van maken. Kijk nu al uit naar Brandi Carlile, Father John Misty en Pulp (?!)!