volgende week is het zo ver! Wat is jullie top drie artiesten per dag? En waar zit jullie naarst clash?
Leuk idee, maar onmogelijk haha. Voor mij:
Vrijdag
Ezra Collective
De Jeugd 20
Interplanetary criminal
(verder ook heel veel zin in Peter Cat Recording, Kaboutertje Putlucht, Roge, J. Bernardt, Massive Attack, Patti Smith Disco Arabesque, Zack Fox, LSDXOXO en Kamma)
Clash: geen clashed in m'n top 3. Lastige wordt denk ik Patti Smith en Peter Cat Recording
Zaterdag
Franc Moody / Glinstal (weet het nog niet.....)
Joey Valence & Brae
Model/Actriz (of Fat Dog)
(Top 3 van deze dag is eigenlijk niet te doen, te veel leuks! Ook heel veel zin in opstarten met Kokoroko, Bassolino, Wet Leg, Royel Otis, Objekt, Subfiction, Zaho, Salute, Rosa Pistola, Slimfit en nog veel meer)
Clash: Franc Moody en Glinstal, Iggy Pop vs Marie Davidson, Joey en Valence (team Joey wel) en Fat Dog en FKA Twigs (de FKA hype leeft niet zo bij mij, maar wellicht moet ik het daarom toch even checken.
Zondag
Durand Jones
Bloc Party
Foating Points
(en toch ook wel: Porto Parties Hang(el)over; vriend van me organiseert dit dus moet eraan geloven)
(Verder ook benieuwd naar Harmons Gutierrez, Ologte Oho, Ichiko Aoba, Hang Youth, Geordie Greep, Greentea Peng, Melatonin Man en Priori)
Grote clash Porto Parties van 12-14 uur valt precies gelijk met Durand Jones, Alogte Oho, Ichiko Aoba en mijn kater.....
Te veel leuks dit jaar! Inmiddels meer dan 60 blokken ingekleurd op mn Clashfinder, maar ook weer geen zin om een planning af te lopen. Terug naar de tent tijd lijkt ook niet te gaan passen. Dus ik zie het allemaal wel. Lekker rondlopen en als het ergens saai is dan genoeg opties om naartoe te gaan.