Graspop Metal Meeting 2025

Voordat ik aan mijn verslag van de donderdag begin, ik las hier meerdere berichten rondom de zang van Bruce, onder andere over timing (zelf niks van gemerkt), maar hadden meer mensen het idee dat ie misschien iets te veel gedronken had? Leek een beetje vreemd te praten met een soort slis in z'n stem bij de praatjes tussen de nummers?
En de opmerking over dat ze hem water hadden gegeven😂

Ik lig klaar op het Pinkpop terrein voor de livestream van Blood Incantation en een paar nieuwe vrienden kijken met veel verwachting mee. Nog weinig Stargates gezien hier.

Blijkbaar bakje vol bij FIR… ondanks alle commentaar hier.

Soit, ik ben er morgen 😉! Kijk er al naar uit.
Bakje meer dan vol, had ik wel verwacht. Je hebt nu eenmaal heel weinig kans om hen te zien en ze zijn gewoonweg heel populair. Separating the art from the artist noemen ze dat dan ;). Tot morgen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Geen idee wie het een goed idee vond om Jinjer op de Jupiler Stage te programmeren, maar ze zijn dat podium duidelijk ontgroeid. Vertrokken na een paar nummers want op 200m een optreden bijwonen zonder schermen is weinig aan.
I was just on my way to the Metal Dome for Dethklok. Oddly enough, I am watching them play Pisces right now - in front of a way smaller crowd. I guess many left for slipknot?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread