Pinkpop 2025

Op Pukkelpop kon ik iedere ochtend broodjes halen bij de bakker om de hoek, heeft iemand toevallig omtbijt tips?
Wij halen altijd broodjes bij het tankstation op de weg tussen camping a en b. Zijn daar niet heel duur vinden wij!

Ook ik vertrek met 10 minuutjes vanuit bijna het bovenste puntje Noord-Holland naar het zuidelijkste stukje Nederland! Zin in mijn 4e Pinkpop! Als 21 jarige vrouw is dit een lineup waar ik een hoop mee kan, maar ik had ook veel gekund met Foo Fighters en Volbeat😜. Veel plezier aan iedereen die gaat, en vergeet je niet goed in te smeren en veel water te drinken!

Met het weg vallen van Hardy en deze vervanger, hoef ik me in ieder geval niet druk te maken toch eerder weg te gaan bij Cypress Hill.

Wij halen altijd broodjes bij het tankstation op de weg tussen camping a en b. Zijn daar niet heel duur vinden wij!
Dat deden wij ook meestal. Zijn vrij groot ook, en je hebt dan voor minder geld al een aardige lunch.

Hoe heet dat tankstation ook alweer?

Pinkpoppers, maak er een schitterende editie van!!! De line-up, terreinontwikkelingen en het weer zijn alvast een mooi duwtje in de rug voor een van de mooiste weekenden van het jaar. GENIET!

@RalphiePinkpop wat een ongelooflijk rotbericht zo vlak voor het begin. Heel veel sterkte gewenst voor je pa!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Minli heeft inderdaad prima broodjes aanrader is de spek en ei ook hun broodje beenham is erg lekker. Je loopt camping A af en je bent er al.

Om de een of andere reden is het vannacht 2.30u geworden, met een dikke kater nu. Goed gepland ook weer net voor 3 dagen pinkpop 🙈😂
Wel gezellig met de pinkpop playlist aan 😌

Anyway, ik wilde zeggen veel plezier iedereen die vandaag al die kant op gaat, ik zie jullie morgen!

Dat is een stukje verderop, inderdaad ook leuke camping. Iets betere voorzieningen ook dan Limburgerhof.
De eerste gasten liggen al op de campings rondom "het dorp".
Het leeft hier nu toch wel weer, althans bij mij en de mensen die ik spreek.

Het is voor ons "Landgravenaren" toch wel meer dan een festival. Vandaag ook weer diverse mensen gesproken, waaronder een echtpaar van in de 70. Ook zij kwamen met mooie verhalen over de beginjaren van Pinkpop in Landgraaf (vanaf 1988).
Vorig jaar voor het eerst op camping de Watertoren gestaan. Is ons goed bevallen, dus dit jaar weer. 2 jaar geleden hebben wij een Airbnb gehuurd vlak over de grens in Duitsland dat viel qua prijs ook erg mee. En je bent van alle gemakken voorzien.

• On fire
Waarderingen: fortress_muziek

Users who are viewing this thread