Graspop Metal Meeting 2025

Met volgens mij de urinoirs voor de gewone toiletten. Grijze gedeelten voor het groen. Vraag me af of dat slim is en of je dat niet gescheiden had moeten doen. Maar misschien zit ik ernaast
Als daar kraantjes staan, gelieve je fluit in je broek te houden op die plaats en enkel je handen te wassen of flesje te vullen, afgesproken? ;)

Iemand nog tips voor koud houden van bier? Is het gewoon zo simpel als een koelbox vol gooien met ijs? En is het asociaal om een speaker mee te nemen voor op de camping?

Het is niet mijn eerste keer maar ik wil goed voorbereid zijn😎😎

Iemand nog tips voor koud houden van bier? Is het gewoon zo simpel als een koelbox vol gooien met ijs?
Een goeie koelbox is uiteraard de beste manier, maar die zijn duur en zwaar. Ik heb zelf een koeltas met koelelementen, maar dat werkt natuurlijk maar tijdelijk. Evenals een koelbox vol gooien met ijs. Verder weet ik niet wat voor tent je hebt, maar in mijn Fresh & Black tent blijft bier wat ik onder mijn kleren in een tas in de tent laat het hele weekend verrassed koel.

En is het asociaal om een speaker mee te nemen voor op de camping?
Nee, zolang je er niet asociaal mee doet. Beetje rekening houden met het feit dat er vast mensen om je heen zijn die een goeie nachtrust kunnen waarderen en het is geen probleem.

Iemand nog tips voor koud houden van bier? Is het gewoon zo simpel als een koelbox vol gooien met ijs? En is het asociaal om een speaker mee te nemen voor op de camping?

Precies rekening houden met de anderen. Muziek wordt gewaardeerd en op sommige momenten minder.
Ook moet het geen wedstrijd worden tussen speakers onderling dat is voor iedereen vervelend.

Maar de camping in iedergeval de boneyard is heel relaxt en open minded. Er kan vanalles.

Welk plan heb je met de tennisballen?
Goeie vraag!
Is om een bepaalde spier die al 4 weken voor problemen zorgt te kunnen 'targetten'.
Ik heb wel iets meer bij. Maar jij staat op de Boneyard denk ik?

Edit: dat 2013 shirt is wel gaaf!!!
1) Yes, zou meer meenemen maar is nu al een heel gezeul.

2) Hoodie :D Kans is wel groot dattem in de tent blijft met de huidige weersvoorspelling. Komt ook quasi enkel nog maar met graspop uit de kast want hij is ondertussen al best aant afzien.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Projunk
Iemand nog tips voor koud houden van bier? Is het gewoon zo simpel als een koelbox vol gooien met ijs?
Wat ik doe is mijn flessen water en ice tea green (het allerbeste 's ochtends na een dagje drinken) in de diepvries steken en die als koelelementen gebruiken. Een stuk nuttiger dan een koelbox met ijs of koelelementen omdat je dit daarna ook nog gewoon kan opdrinken. Blijft toch meestal tot vrijdag (gedeeltelijk) ijs en daarna nog lange tijd koel.

Wat ik doe is mijn flessen water en ice tea green (het allerbeste 's ochtends na een dagje drinken) in de diepvries steken en die als koelelementen gebruiken. Een stuk nuttiger dan een koelbox met ijs of koelelementen omdat je dit daarna ook nog gewoon kan opdrinken. Blijft toch meestal tot vrijdag (gedeeltelijk) ijs en daarna nog lange tijd koel.
Zelfs cola en spuitwater kan je perfect invriezen. De gas blijft er verbazend goed in. Bier zelf ben ik minder van overtuigd na invriezen. Snap eigenlijk niet waarom. Fruitsap ook ideaal. Elke dag 1 a 2 glaasjes uit de literfles werkt perfect voor bij het ontbijt. Wel frigobox of ander systeem nodig.v

• Leuk
Waarderingen: nikita

Ik heb een fresh&black tent en leg de blikjes altijd onder de tent (wel op een plek waar je er niet per ongeluk op gaat staan haha), blikjes worden gekoeld door de koude grond en blijven koud door de fresh&black tent er bovenop, is natuurlijk niet zo koud als rechtstreeks uit de koelkast, maar ik vind het altijd ideaal zo! Scheelt ook weer sjouwen met een (zware) koelbox

Barsten die niet als je die volledig laat vriezen?

Werk je met (doorzichtige) flesjes staat het wat bol. Zie je ook meteen of het nog veel bevroren is of niet.

Dag beste kijkers,
Bijna hetzelfde verhaal als gisteren, maar vanaf zondag nog grote onzekerheid. Zaterdag al wat meer zekerheid.
max: 27, 25, 27, 29, 31, 29
min: 14, 13, 16, 18, 19
regen: / (kans = opgeschoven naar maandag op dinsdag)
wind: nu wel een beetje voelbaar tussen woensdag en zaterdag
Nu zijn zondag en maandag max en zondag op maaandag min nog erg onzeker. Buienradar geeft op die dagen inderdaad wat koeler weer aan. Maar de weermodellen (grijze gekleurde vlakte op meteo) geven zondag bv max tussen 23 en 33 graden en maandag max tussen 23 en 34 graden aan.
??? dus
morgen zijn we er weer met meer weer.

Users who are viewing this thread