Pinkpop 2025

Gaat er bijna op lijken dat het een ''verrassing'' gaat worden op het moment zelf.
Ik denk het inderdaad ook!
Er staat ‘hello tempest road’ in het programma dat zullen ze niet meer aanpassen. En dan moet het natuurlijk als een verrassing komen dat dit Tom Odell is.

Maaaar er zullen genoeg mensen buiten dit forum zijn die ons geheim nog niet weten ;)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Qua kaartjes krijgen of qua prijzen?
Beiden, staat niet heel veel op voor onder de gewone prijs en als wel dan zo weg natuurlijk. Was vorig jaar toch echt een stuk makkelijker. Zit er nu een euro of 20 onder max.

Vrees er wel voor want zit de maandag tot en met woensdagavond zelf de hele dag op locatie voor werk en hij stopt natuurlijk donderdag in de ochtend (voor weekend dan). Vandaag dus maar met enige regelmaat F5en. 😂

Ik denk het inderdaad ook!
Er staat ‘hello tempest road’ in het programma dat zullen ze niet meer aanpassen. En dan moet het natuurlijk als een verrassing komen dat dit Tom Odell is.

Maaaar er zullen genoeg mensen buiten dit forum zijn die ons geheim nog niet weten ;)
Wat dus dom is voor de kaartenverkoop...

Precies! Hoewel tom odell in prima naam op de line up gaat dit echt geen tickets meer verschuiven.
Lijkt me inderdaad heel minimaal, zeker aangezien hij twee keer in de Ziggo staat en fans daar hun ei kwijt kunnen.

Verder op zich best wel aardig gedaan om een verrassing erin te houden. De meesten, ik denk echt vrijwel iedereen, is echt niet zo bezig met alle punten en komma's als wij hier, dus dan zal het ook wel voor velen een verrassing zijn.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik verwacht dat de weersverwachting nog redelijk wat last-minute beslissers gaat zorgen. Ken veel mensen uit de buurt die sowieso steeds het weer afwacht alvorens kaartjes te kopen.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Vinden jullie Pinkpop eigenlijk wel leuk?
Uitzonderingen daargelaten. Ik noem geen namen @DennisvdBr
ja en nee, eigenlijk geen gekke vraag: alles bij elkaar afstrepen staat pinkpop zeker niet boven aan voor het meest 'smooth ' festival, maar een of andere manier zit er een stuk nostalgie in: vroeger langer opblijven om optreden van coldplay live op pinkpop via tv te zien etc, dus dat haalt denk ik nog veel mensen over om wel te gaan

Vergelijk t met je oude auto die eigenlijk al afgeschreven staat maar gezien de herinneringen je 'm nog niet aan de kant doet

+ idd als de veranderingen wat meer doorgevoerd worden zoals die doorgang weer open dit jaar, sta ik er voor open dat pinkpop toch wel weer een oke festival wordt;D en gezellig wordt het sowieso dus daarvoor hoef je niet thuis te blijven.

Ik verwacht dat de weersverwachting nog redelijk wat last-minute beslissers gaat zorgen. Ken veel mensen uit de buurt die sowieso steeds het weer afwacht alvorens kaartjes te kopen.
klopt, al je kan nu al wel zien dat het geen 15 graden en regen wordt.

resale wordt komende dagen imo wel goedkoper, mensen moeten toch van hun kaarten af: soms helpt ook via marktplaats kijken (iets meer risk), mensen bieden daar ook wel eens gewonnen tickets aan die je een stuk goedkoper kan krijgen.

marktplaats zou ik normaal afraden...

op Ticketmaster zie je wel doorverkoop kaarten voor de dagtickets wel eens onder de 140 duiken, gisteren nog 4 zondag tickets op 136 euro. Die zijn in no time weg...

De doorverkoop stelt dit jaar toch echt niets voor??

En volgens mij komt dat door de combinatie van twee zaken;
1 het is mooi weer en dus weinig ‘last minute’ verkopen
2 er zijn minder kaarten verkocht en daardoor ook minder doorverkoop

En er zijn verder best wel wat mensen die een kaart aanbieden voor boven de prijs van de nog beschikbare kaarten direct van de organisatie. Wat verwachten die mensen….

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en D02
En als de kaartverkoop tegenvalt is de resale automatisch ook minder gewoon vanwege het feit dat er minder kaarten verkocht zijn dus ook minder beschikbaar in de resale

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Nog dagen aftellen tot Pinkpop 2025

kunnen inmiddels ook wel de balans opmaken van welk spoorboekje we gaan hebben.
Wij kijken meestal op de dag zelf waar we gaan kijken (En doen het meestal rustig aan, dus niet back2back de hele dag door),maar als ik het nu zou moeten zeggen is het dit. Dikt gedruk dingen die echt wil zien.

Vrijdag:
Warhaus, Alestorm, Sawyer Hill en Mika allebei een stukje, Inhaler, Weezer, Bad nerves, Kid Kapichi, Justin Timberlake
Zaterdag:
The academic, Battlesnake, Amyl and the sniffers, Cypress Hill, Amira Elfeky, Softplay, Joost, Faithless, Last diner Party, Olivia
ZOndag,
Dewolff, Querbeat, Immenence, Kaiser Chiefs, Biffy Clyro, Bob Vylan, Korn, Muse

Users who are viewing this thread