Pinkpop 2025

Nog dagen aftellen tot Pinkpop 2025

kunnen inmiddels ook wel de balans opmaken van welk spoorboekje we gaan hebben.
vrijdag:
De officiële opening van Pinkpop traditioneel mee pakken met Janet Livv - Ronnie Flex - Pommelien Thijs - Alestorm - Sawyer Hill - Benee - Weezer - Oscar and the Wolf - Tate McRae - Justin Timberlake
zaterdag:
Anouk Wolf - The Academic - Claude - Amyl and the Sniffers - Cypress Hill (het begin) - Hardy - Tom Peter Odell (laatste deel) - Mark Ambor - Almost Monday - Faithless - The Last Dinner Party (waarschijnlijk maar half om voorvak bij mainstage wellicht alvast op te zoeken?) - Olivia Rodrigo
zondag:
Hannah Mae - nofun! - Imminence - The Boxer Rebellion (laatste deel) - Krezip - Kaizer Chiefs - Girl in Red - Biffy Clyro - Dean Lewis - Purple Disco Machine - Muse

Nog dagen aftellen tot Pinkpop 2025

kunnen inmiddels ook wel de balans opmaken van welk spoorboekje we gaan hebben.
vrijdag:
De officiële opening van Pinkpop traditioneel mee pakken met Janet Livv - Ronnie Flex - Pommelien Thijs - Alestorm - Sawyer Hill - Benee - Weezer - Oscar and the Wolf - Tate McRae - Justin Timberlake
zaterdag:
Anouk Wolf - The Academic - Claude - Amyl and the Sniffers - Cypress Hill (het begin) - Hardy - Tom Peter Odell (laatste deel) - Mark Ambor - Almost Monday - Faithless - The Last Dinner Party (waarschijnlijk maar half om voorvak bij mainstage wellicht alvast op te zoeken?) - Olivia Rodrigo
zondag:
Hannah Mae - nofun! - Imminence - The Boxer Rebellion (laatste deel) - Krezip - Kaizer Chiefs - Girl in Red - Biffy Clyro - Dean Lewis - Purple Disco Machine - Muse
tof! zondag redelijk zelfde route als wij (ik + vriendin) hier, miss evt leuk om nog te meeten kort, laat t je wel weten via pm!

Vooralsnog alleen een terugblik naar 2024.

Edit: na 20 minuten toch de vooruitblik. Wel een beetje tenenkrommend. Vind ik.

Hoor net op een feestje in Voerendaal dat ze 12.000 mensen verwachten op de campings....
Dat is toch wel erg weinig, jammer als het klopt...

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Omdat het vaak zo negatief is! (Althans denk dat het daar om gaat)
Ik vind dat over het algemeen wel meevallen hoor, het is ook maar wat je wil lezen en ik denk dat iedereen het hier goed voor heeft met Pinkpop. Zelf vond ik afgelopen jaar de zondag afschuwelijk qua drukte en doorstroom en had me zelfs voorgenomen om dit jaar niet meer te gaan. Natuurlijk daarna in de presale meteen een ticket gekocht :p en ik denk serieus dat de veranderingen die dit jaar worden doorgevoerd onze beleving ten goede gaat komen. Ik heb er weer heel veel zin in!!!!

Gisteren Hello festival geweest en even opgelet hoe snel het ging met afrekenen want hier ook geen muntjes.

Het duurt gewoon veel langer. Munten geven is zo gebeurd maar 7 bier invoeren met een cola vergt meer tijd. Bovendien pakt niet iedere telefoon waardoor wachten langer wordt.

Grootste nadeel is dat er vrijwel geen controle is. Je krijgt geen bod dus moet je eerst op scherm controleren of je wel juist afrekent.

Zal er zelf op VIP desk geen “last” van hebben maar benieuwd hoe het systeem op Pinkpop werkt.

Gisteren Hello festival geweest en even opgelet hoe snel het ging met afrekenen want hier ook geen muntjes.

Het duurt gewoon veel langer. Munten geven is zo gebeurd maar 7 bier invoeren met een cola vergt meer tijd. Bovendien pakt niet iedere telefoon waardoor wachten langer wordt.

Grootste nadeel is dat er vrijwel geen controle is. Je krijgt geen bod dus moet je eerst op scherm controleren of je wel juist afrekent.

Zal er zelf op VIP desk geen “last” van hebben maar benieuwd hoe het systeem op Pinkpop werkt.
Hahah kan me voorstellen dat ook mensen gaan rekenen inderdaad bij een grotere bestelling!
Het is al zo en gaat nooit meer terug gedraaid worden, mischien cashless in de vorm van coins op een bandje zetten zoals hier al eerder genoemd is! We gaan het zien...

Het weer zoekt z'n grenzen overigens ook op!!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
vreemd, op zondag ochtend een mailing update van Pinkpop...
Hoofdzakelijk over vervoer en zaken vooraf regelen. Wel opvallend, nog altijd de zaterdag toevoeging NIET in de lineup...

• Leuk
Waarderingen: TNFke en hersenscheetje

Users who are viewing this thread