Rock Werchter 2025

ugh
nummer beu gehoord
dochter draait dat iedere keer we in de auto zitte om mij te pesten.
🤣
Ook hier geldt toch weer; smaken verschillen. Ik ben fan van bands als Metallica, Muse, SoaD, maar vondt vorig jaar Tom Odell toch ook heel gaaf.

'K snap ook dat dit voor veel mensen niet de ideale festival naam is.

Ook hier geldt toch weer; smaken verschillen. Ik ben fan van bands als Metallica, Muse, SoaD, maar vondt vorig jaar Tom Odell toch ook heel gaaf.

'K snap ook dat dit voor veel mensen niet de ideale festival naam is.
niks tegen de man en de muziek
maar het is gewoon een running joke tussen mij en mijn dochter
heb dat ooit eens proberen meezingen tot scha en schande was dat erbarmelijk
maar ze heeft dat onthouden
en nu passeert dat dagelijks in de auto karaoke
vandaar gewoon dat nummer gewoon beu gehoord

Zelden zo'n misplaatste interessant doenerij gezien als dit hele Tom Odell gezeik.
Denk toch dat 90% van de mensen niet door hebben dat er überhaupt nog een act bij gaat komen vind het interessant doenerij eigenlijk reuze mee vallen ze hebben een paar dagen die anagram neer gezet en daarna is het gwn een leeg stuk in de blokkenschema

niks tegen de man en de muziek
maar het is gewoon een running joke tussen mij en mijn dochter
heb dat ooit eens proberen meezingen tot scha en schande was dat erbarmelijk
maar ze heeft dat onthouden
en nu passeert dat dagelijks in de auto karaoke
vandaar gewoon dat nummer gewoon beu gehoord
Dat meezingen zou ik ook redelijk verpesten. :ROFLMAO:

Denk toch dat 90% van de mensen niet door hebben dat er überhaupt nog een act bij gaat komen vind het interessant doenerij eigenlijk reuze mee vallen ze hebben een paar dagen die anagram neer gezet en daarna is het gwn een leeg stuk in de blokkenschema
Bedoel het voornamelijk vanuit hem zelf.

• Leuk
Waarderingen: mart1234
Zelden zo'n misplaatste interessant doenerij gezien als dit hele Tom Odell gezeik.

Het is een beetje op een flauw en gek verhaal uitgedraaid. Ook dat er op Pinkpop, 7 dagen voor start festival, nog 1 geel blok met anagram in een verder compleet blokkenschema staat. Pfff...

1749803877613.png

Het is een beetje op een flauw en gek verhaal uitgedraaid. Ook dat er op Pinkpop, 7 dagen voor start festival, nog 1 geel blok met anagram in een verder compleet blokkenschema staat. Pfff...

Bekijk bijlage 14607
Ik vraag me inderdaad af waarom daar nu uiteindelijk zo geheimzinnig over wordt gedaan. Als het een EU exclusive had geweest die ze onverwacht hadden kunnen optrommelen, OK, maar Tom Odell... En niets tegen die man zijn muziek, mijn gevoel had hetzelfde geweest bij een mid artiest die wat meer in mijn straatje lag.

• Leuk
Waarderingen: Neeltje en festirock
Ik vraag me inderdaad af waarom daar nu uiteindelijk zo geheimzinnig over wordt gedaan. Als het een EU exclusive had geweest die ze onverwacht hadden kunnen optrommelen, OK, maar Tom Odell... En niets tegen die man zijn muziek, mijn gevoel had hetzelfde geweest bij een mid artiest die wat meer in mijn straatje lag.
Dat snap k idd ook niet. Vraag me af of de vraag van hemzelf komt of niet. Als verkoopstechniek voor de zaterdag werkt t toch niet.
Moest het nu een mystery guest zijn maar het is een artiest die er nog.maar net was en op zn plek staat

Users who are viewing this thread