Graspop Metal Meeting 2025

Tour is nog steeds Shield Of Pain
Maar wel vreemd dat ze Panic Attack niet hebben gespeeld
Ook geen Leather Rebel of Metal Meltdown
Waarom vreemd? Panic attack speelden ze op de vorige tour. Metal Meltdown wacht de wereld al 30 jaar op.
Keuzes.

Waarom vreemd? Panic attack speelden ze op de vorige tour. Metal Meltdown wacht de wereld al 30 jaar op.
Keuzes.
Omdat het hun eerste singel was van de nieuwe plaat. Ik had die er zo snel nog niet uit verwacht. Metal Meltdown hebben ze NIET gespeeld eh. Dus de wereld zal nog wat langer moeten wachten

In anders nieuws: eerste namen voor Nova Rock 2026 zijn Bring Me The Horizon en The Offspring , dat zijn dus al twee kanshebbers voor Graspop 2026

Omdat het hun eerste singel was van de nieuwe plaat. Ik had die er zo snel nog niet uit verwacht. Metal Meltdown hebben ze NIET gespeeld eh. Dus de wereld zal nog wat langer moeten wachten

In anders nieuws: eerste namen voor Nova Rock 2026 zijn Bring Me The Horizon en The Offspring , dat zijn dus al twee kanshebbers voor Graspop 2026
Zullen we eerst Graspop 2025 doen?

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: DaanV en saurus
Blij om te lezen dat meer mensen NIN niet te pruimen vinden. Echt bagger. Zou voor mij ook gelden dat de zaterdag beter wordt als ze zouden annuleren.
Top bijdrage!
Misschien de username aanpasse en azijn bijzetten.

:)

De prijslijst van de supermarkt staat ook online bij camping boneyard of camping crypt kan je ze zien.

Aangezien er nu met een camping ticket gewerkt wordt kan ik nog steeds tenten meenemen van mensen die later komen? Is mij niet zo heel duidelijk.

2009 bedoel je? Dat vonden de liefhebbers van NIN ongetwijfeld, maar de meesten kwamen voor Metallica en vonden dat niet. Sterker NIN wil niet meer als voorlaatste voor de headliner spelen op Werchter…
Dat Metallica fans de leukste niet zijn voor een voorprogramma is bekend. Dat wil nog niet zeggen dat de show van NIN niet veel intenser was dan die van Metallica!

NIN zal ook niet snel meer vlak voor de headliners spelen op Werchter als ze ook Graspop kunnen headlinen voor vele fans.

De geupdate lijst met food opties ziet er best wel aardig uit. Kijk nu al uit naar de Metalgrass met saus, de Yellow Chicken Curry en de Metal Patato Beef Stew ofwel de Metal Patato Pulled Pork.

• Winning
Waarderingen: Pauly Robin
Tour is nog steeds Shield Of Pain
Maar wel vreemd dat ze Panic Attack niet hebben gespeeld
Ook geen Leather Rebel of Metal Meltdown

Shield of Pain is een nieuwe tour. Vorige keer was Invincible Shield tour. Daarom spelen ze nu ook zo veel van het Painkiller album.

Ten opzichte van de 15 nummers van afgelopen jaar, spelen ze nu maar 4 nummers hetzelfde. Een hele andere setlist dus, geen herhaling van afgelopen jaar.

Haha mij niet gezien met die 27 graden, die mosselen...wel heeeel nieuwsgierig wat een Metal Potato is nu...

Al gekend welke pinten er in Beer & Stories te vinden zijn? Nog niet gezien op de lijst...

1749798757760.png

Dat Metallica fans de leukste niet zijn voor een voorprogramma is bekend. Dat wil nog niet zeggen dat de show van NIN niet veel intenser was dan die van Metallica!

NIN zal ook niet snel meer vlak voor de headliners spelen op Werchter als ze ook Graspop kunnen headlinen voor vele fans.
Dat “sommige” Metallica fans…

• Leuk
Waarderingen: nomeansno en DSteveO
Ga alvast NIN wel kijken, ondanks datk het maar niets vind. vroeg naar huis gaan is ook zo spijtig..

verder zit ik hier nu wel mooi met men extra band op zaterdag maar bijgevolg een extra clash.

Imminence - Bfmv - Starset lijkt me hier wel de meest genoemde te zijn, of ben ik fout ? Nog mensen met clashes van 3 of meerdere bands?

Hoe komt zo iets? Slecht nagedacht van de planning of toch eerder verbazend dat dit voor velen een mogelijk clash is?

Het begint allemaal wel te kriebelen ondertussen.

Imminence - Bfmv - Starset lijkt me hier wel de meest genoemde te zijn, of ben ik fout ? Nog mensen met clashes van 3 of meerdere bands?

Hoe komt zo iets? Slecht nagedacht van de planning of toch eerder verbazend dat dit voor velen een mogelijk clash is?
Ik begrijp er ook helemaal niets van. Hoe kan het dat er überhaupt clashes zijn? Ik koop elk jaar een ticket, je zou denken dat ze mijn smaak inmiddels wel goed kennen en daar wat meer rekening mee zouden houden in de programmering.

Ga alvast NIN wel kijken, ondanks datk het maar niets vind. vroeg naar huis gaan is ook zo spijtig..

verder zit ik hier nu wel mooi met men extra band op zaterdag maar bijgevolg een extra clash.

Dit is ook een grote clash voor mij. Had ze alle 3 graag mee gepakt, maar toch gekozen voor Bullet. Imminence al gezien en startset pas ontdekt met het inluisteren. Bullet nog nooit gezien en met the poision show is t ook een redelijk unieke show om zo maar voorbij te laten gaan.
Maar heb d'r zelf nog 2.
Spriritbox, the Hu en Dragonforce. (Word beginnen bij the Hu en later aansluiten bij dragonforce). Laatste X spiritbox vond ik niet geweldig (stond bij de merch dus dat helpt misschien ook niet), maar wil ze nog wel een kans geven.
Maar ook Korn, Amenra en Airbourne. Airbourne al gezien, Amenra ga ik kaarten voor 11 november halen, en Korn nog niet gezien dus dat word m dit jaar.

The Hu, Dragonforce en Spiritbox, vlak daarna.

Mijn vrienden en ik neigen naar The Hu - even een heel ander geluid.

• Leuk
Waarderingen: Lars.

Users who are viewing this thread