Graspop Metal Meeting 2025

Gezond verstand is aan te raden maar overdenken juist niet.

De mensheid loopt al lang rond en vaak onder minder hygiënische omstandigheden.

Laten we nou bij graspop niet zeggen dat ik schoner ben dan de mensen om me heen.
Jah ik was mijn handen na de plee. Maar ook zit/lig ik op de grond met mijn bier of tegen andere mensen aan. Sporen van voedsel etc. Allemaal mogelijk.

Je hebt meer kans om bij een straatverkoper in India aan de onbeheersbare dunne te gaan voor drie weken. Dan bij een weekend graspop. (De alcohol en het vet helpen wel met de darm smering).

That what doesn't kill you, makes you stronger.

Weleens wat artikelen over gelezen. Typisch geval van "niet teveel over nadenken". Als je het toch wel weten, Google eens op 'blikjes hygiene', met de kans dat je de komende tijd blikjes uitschenkt.
Blik wordt toch gewoon gerecycled? Worden niet omgespoeld lijkt mij.
Maar goed. Is off topic. Over een week denken we daar niet aan😝

• Leuk
Waarderingen: won666 en Projunk
Ik kan gerust wat "enge" artikelen vinden over de buitenkant van blikjes die niet altijd hygiënisch is. Ik geloof alleen niet dat het veel "erger" is dan van flessen (waarom zouden die schoner zijn?) of tapbier uit vat in herbruikbare bekers (waarom zouden die schoner zijn?). Op een weekend graspop gaat dat weinig verschil maken lijkt mij zo :cool:

Ik werk in een fabriek waar we onder andere frisdrank in glazen flessen afvullen.
Als er retour glas gebruikt wordt en je ziet dat soms op de band staan dan denk je ook wat is de mensheid toch iets vies.
Eenmaal dat door de wasstraat en spoelmachine is is er niets meer van te merken of wordt het uitgestoten.
Bedrijven kunnen het zich ook niet permitteren om een vervuild product af te leveren.

Blik wordt toch gewoon gerecycled? Worden niet omgespoeld lijkt mij.
Maar goed. Is off topic. Over een week denken we daar niet aan😝
Gaat om de reis dat een blikje aflegt van de productieband tot je het aan je mond zet. Maar inderdaad, daar moet je echt niet over nadenken, zeker niet op een festival waar mogelijke bacteriën op de rand van je blikje volgens mij niet het grootste hygiënerisico is! 😆

Gaat om de reis dat een blikje aflegt van de productieband tot je het aan je mond zet. Maar inderdaad, daar moet je echt niet over nadenken, zeker niet op een festival waar mogelijke bacteriën op de rand van je blikje volgens mij niet het grootste hygiënerisico is! 😆
Zit er zo'n groot verschil in de reis tussen productieband en mond voor een blikje, een fles of een herbruikbare beker?

Er zijn meer dan genoeg leuke dingen die meer risico met zich meebrengen!

Nine inch Nails annuleert hun show in Lyon op 7 Juli, maar lijkt er eerder op dat het door lage verkoopcijfers is.
dit zou voor mij echt het ideale scenario zijn om zaterdag beter te maken... sorry not sorry
Laat BFMV maar doorschuiven dan dan is die clash met Starset meteen opgelost.

1749728035602.png

maar het zou vele anderen wel ongelukkig maken dus das minder leuk.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en El_Leipo
ik ga alleszins gaan kijken, ken ze ook nie zo goed maar ik ben al lang blij om eens een andere headliner te zien. met mijn 12e editie die er aan komt is dat al een zeldzaamheid.

Eisbrecher met hun knaller van een album Kaltfront. Dat moet men gaan zien! Album van het jaar materiaal.

Helaas niet aanwezig bij Eisbrecher, maar wél bij Beast in Black met hun knaller van een single Enter The Behelit. Dat moet men gaan zien! Single van het jaar materiaal.

Verder erg veel zin in de Maiden - Powerwolf headline combo. Rime of the Ancient OOOH AAAH!

Vraagje, mijn broer zou misschien de zaterdag willen gaan.
Koopt hij best een ticket via ticketswap, of kan het veiliger via ticketmaster?

Users who are viewing this thread