tegen de tijd dat ik in de buurt ben na werk staat als het goed is niemand meer op de rotonde, zelfs al de tentjes opgezet@DennisvdBr kom je de donderdag ook even langs? Alvast in de stemming komen bij de rotonde![]()
tegen de tijd dat ik in de buurt ben na werk staat als het goed is niemand meer op de rotonde, zelfs al de tentjes opgezet@DennisvdBr kom je de donderdag ook even langs? Alvast in de stemming komen bij de rotonde![]()
Dan kom je op de camping ff langs!!tegen de tijd dat ik in de buurt ben na werk staat als het goed is niemand meer op de rotonde, zelfs al de tentjes opgezet![]()
Ben me aardig bewust van drukke en rustige plekken op het terrein, maar aan het begin van de dag tot nu toe bijna altijd nog in de rij gestaan. Pasje of telefoon tegen een scanner houden gaat (mits je zelf niet treuzelt) net zo snel of misschien wel sneller dan munten tellen.Nog nooit in de rij hoeven staan voor munten.... zolang je niet meteen bij de eerste rijen aansluit maar even doorloopt naar de volgende kassa's/automaten.
Verder lijkt mij muntjes neerklappen, bier aanpakken en omdraaien/weglopen toch sneller te gaan dan pinpas eerst weer goed wegstoppen en dan je biertjes oppakken, omdraaien/weglopen.
Het was ook MIJN mening. Gebaseerd op feitelijk waar gebeurde persoonlijke ervaringenIk mag dit toch gewoon vinden?
Zo voelt het voor mij geef ik aan, voor jouw is het feitelijk beter (als ik je reactie lees).
"IK" ben niet zo van dat makkelijke, en vind het juist wel lekker om mijn eerste vellen met munten te halen!
Het van mijn munten af moeten is ook nooit een issue geweest, maandag bij vertrek nog even een lekker broodje of koffie voor een ieder..
Snap dat het voor vele mensen handiger is en sneller want een ieder wil het liefst niet wachten, "IK" heb niet zoveel haast!
Met Limburgs accent: 2 Bonnen alstublieft, blijft voor "MIJ" fijner klinken als 7,40 alstublieft (en ik strijk mijn pinpas er weer over).
Nee noem het gek maar voor "MIJ" heeft het zn charme (zal vast wennen mar in HmH en Ziggo vind "IK" het ook nog steeds niks)
Die storing kan ook plaatsvinden bij de munten automaten, het kassa systeem, de toegangs scanners, de geluid en licht techniek etc. We zijn volledig afhankelijk geworden van techniek, dat klopt.Als ik het zo lees. Dan ben ik vrijwel een van de enige, die niet zo staat te springen om het cashless systeem. Meer in de zin van. wat gaan ze doen, als er bijvoorbeeld een storing is enz.
Lekker geregeld weer dat het parkeer terrein niet gewoon 24/7 bereikbaar is...Mijn vriendin en ik gaan een weekend naar pinkpop dit jaar. We zijn al meerdere keren geweest en staan dan op camping c en bijbehoorende parking (p3 meen ik). Nu hebben wij dit jaar een festitent geboekt dus staan we op camping B. Hier hebben wij parking P1 bij geboekt omdat dit lekker dichtbij is.
Nu gaan wij altijd zondag avond na de headliner weg omdat wij de dag erop gewoon werken, nu krijg ik onderstaande via mail vanuit ticketmaster, betekend dit dat wij zondag avond na 22:00 uur niet kunnen uitrijden?
--------------------
Met een P1 parkeerticket heb je een gereserveerde parkeerplaats. Het parkeerterrein is geopend op donderdag 19 juni vanaf 14.30 uur tot maandag 23 juni 13.00 uur. Het parkeerterrein is ās avonds niet bereikbaar per auto van 22.00 tot 06.00 i.v.m. wegafsluitingen. ās Nachts is het parkeerterrein gesloten van 02:00 tot 09:00 uur. Op maandag is het parkeerterrein geopend vanaf 08.00 uur.
Daar ga je je toch niet mee bezig houden. Heb je zelf geen invloed op, dus zinloos om hier energie in te steken. Het festival kiest voor deze betaalmethode en dit is nu eenmaal de toekomst, of je dit nu leuk vindt of niet.Als ik het zo lees. Dan ben ik vrijwel een van de enige, die niet zo staat te springen om het cashless systeem. Meer in de zin van. wat gaan ze doen, als er bijvoorbeeld een storing is enz.
WTF dit is toch bizar, wat als je opeens weg moet of wil. Je zou altijd weg moeten kunnen!!!Mijn vriendin en ik gaan een weekend naar pinkpop dit jaar. We zijn al meerdere keren geweest en staan dan op camping c en bijbehoorende parking (p3 meen ik). Nu hebben wij dit jaar een festitent geboekt dus staan we op camping B. Hier hebben wij parking P1 bij geboekt omdat dit lekker dichtbij is.
Nu gaan wij altijd zondag avond na de headliner weg omdat wij de dag erop gewoon werken, nu krijg ik onderstaande via mail vanuit ticketmaster, betekend dit dat wij zondag avond na 22:00 uur niet kunnen uitrijden?
--------------------
Met een P1 parkeerticket heb je een gereserveerde parkeerplaats. Het parkeerterrein is geopend op donderdag 19 juni vanaf 14.30 uur tot maandag 23 juni 13.00 uur. Het parkeerterrein is ās avonds niet bereikbaar per auto van 22.00 tot 06.00 i.v.m. wegafsluitingen. ās Nachts is het parkeerterrein gesloten van 02:00 tot 09:00 uur. Op maandag is het parkeerterrein geopend vanaf 08.00 uur.
Met gewoon pinnen is dat wel een probleem ja. Het cashless systeem waar bijvoorbeeld Werchter en Graspop mee werken wordt zo opgezet dat het offline ook nog steeds toegankelijk is, dus dan is dat risico er niet. Geen idee wat voor systeem Pinkpop gaat gebruiken maar zal vast over nagedacht zijn.Als ik het zo lees. Dan ben ik vrijwel een van de enige, die niet zo staat te springen om het cashless systeem. Meer in de zin van. wat gaan ze doen, als er bijvoorbeeld een storing is enz.
Wat een belachelijke shit is dat toch maar allemaal op pinkpop:Mijn vriendin en ik gaan een weekend naar pinkpop dit jaar. We zijn al meerdere keren geweest en staan dan op camping c en bijbehoorende parking (p3 meen ik). Nu hebben wij dit jaar een festitent geboekt dus staan we op camping B. Hier hebben wij parking P1 bij geboekt omdat dit lekker dichtbij is.
--------------------
Je hoeft niet te gaan hĆØ!?Wat een belachelijke shit is dat toch maar allemaal op pinkpop:
- Geen camping voor dagtickethouders, zelfs geen festivalbandje als aandenken.
- Geen partytenten toegelaten op de camping
- Eten en drinken mag enkel de eerste keer meegenomen worden op de camping erna niet meer mogelijk.
- En dan nu dit een parking waar je niet vanaf kan rijden snachts. of je moet al een goede reden hebben en hoe gaan ze dat controleren moet je een overlijdensbericht tonen of aan de andere kant van de lijn een dokter die zegt dat het dringend is?
- Moet toch niet gekker worden dit en dan zijn ze verwonderd dat de mensen voor andere festivals kiezen.
Dit lijkt me bijna onmogelijk, wie gaat bepalen wat een noodsituatie is, dan kun je aanvoelen dat er veel noodsituaties aan zitten te komen van iedereen die zondagavond naar huis wilt.De chatfunctie zegt het volgende, ik denk dat ik mijn P1 ticket maar omruil voor een P2 ticket dan:
Met uitzondering van noodsituaties is het niet mogelijk om overdag uit te rijden. Het is de bedoeling dat iedereen de parkeerplaats ƩƩnmalig toetreedt en na afloop van de festivaldag of het festivalweekend weer verlaat. Na 22:00 uur sluit de hoofdingang, dus het is niet mogelijk om na dat tijdstip weg te rijden.
Ik heb een P2 ticket en heb dezelfde mail gekregen. Dus dat zal geen verschil maken.De chatfunctie zegt het volgende, ik denk dat ik mijn P1 ticket maar omruil voor een P2 ticket dan:
Met uitzondering van noodsituaties is het niet mogelijk om overdag uit te rijden. Het is de bedoeling dat iedereen de parkeerplaats ƩƩnmalig toetreedt en na afloop van de festivaldag of het festivalweekend weer verlaat. Na 22:00 uur sluit de hoofdingang, dus het is niet mogelijk om na dat tijdstip weg te rijden.
Heb [email protected] nog even gemaild voor bevestiging.
Aha, dan wacht ik de mail naar info@pinkpop af. Kan mij ook niet voorstellen dat je bij geen enkele parking er na 22:00 uur niet af kan.Ik heb een P2 ticket en heb dezelfde mail gekregen. Dus dat zal geen verschil maken.
Kreeg het volgende terug:Aha, dan wacht ik de mail naar info@pinkpop af. Kan mij ook niet voorstellen dat je bij geen enkele parking er na 22:00 uur niet af kan.
Zou ik me geen zorgen over maken.Als ik het zo lees. Dan ben ik vrijwel een van de enige, die niet zo staat te springen om het cashless systeem. Meer in de zin van. wat gaan ze doen, als er bijvoorbeeld een storing is enz.