Pinkpop 2025

Zal nog wel een beetje meer zijn gok ik, gevoelsmatig. Als je helemaal vooraan staat bij South en volgens mij bij noord ook, sta je toch een stuk op het asfalt. Of verbeeld ik mij dat🤷
ik kom toch nog steeds op ca 240mtr ook met meeting op Goolge maps, ongeveer 245 vanaf rand podium tot rand podium uitgaande van de luchtfoto van de afbouw van afgelopen jaar

1749536051199.png

Ik heb net bij ticketmaster 2 zaterdagticket voor 100 euro per stuk gekocht :) gaat de "goede" kant op!
Lekker voor je! 👍🏻

Wat doorverkoop betreft zie ik weinig bijzonders gebeuren.

TS: Het aantal kaarten op Ticketswap zweeft al weken meestal onder 80 stuks, soms net even er boven.
Er is 1 weekendkaart voor 200 euro verkocht maar meestal 260-280 range.

TS&TM: Er staan een aantal tuinterraskaarten te koop boven de prijs van een origineel en een weekend Skydeck voor 10 euro meer dan een origineel. Ook diverse normale weekendkaarten boven de prijs van een originele kaart 😂😂😂

Mensen die goedkoop een kaart willen scoren zullen waarschijnlijk echt op een gelukje moeten hopen ergens in de laatste 3 dagen voor de start van Pinkpop.

Lekker voor je! 👍🏻

Wat doorverkoop betreft zie ik weinig bijzonders gebeuren.

TS: Het aantal kaarten op Ticketswap zweeft al weken meestal onder 80 stuks, soms net even er boven.
Er is 1 weekendkaart voor 200 euro verkocht maar meestal 260-280 range.

TS&TM: Er staan een aantal tuinterraskaarten te koop boven de prijs van een origineel en een weekend Skydeck voor 10 euro meer dan een origineel. Ook diverse normale weekendkaarten boven de prijs van een originele kaart 😂😂😂

Mensen die goedkoop een kaart willen scoren zullen waarschijnlijk echt op een gelukje moeten hopen ergens in de laatste 3 dagen voor de start van Pinkpop.
Op zich wel een luxe. Lukt het niet, weet je ook wel zeker dat je altijd een gewoon ticket kunt kopen.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Op zich wel een luxe. Lukt het niet, weet je ook wel zeker dat je altijd een gewoon ticket kunt kopen.
Precies!!!

Daarmee zouden we kunnen denken dat er sowieso nog de nodige last minute aankopen gedaan worden, maar het aantal ‘zoekenden’ in TS ligt niet erg hoog met 1348 bij de weekendkaarten en op de dagkaarten:
Vrij 1249
Zat 1038
Zon 1397

Die mensen kopen uiteindelijk niet allemaal een kaart maar wat wel interessant is is dat dit een voorzichtige indicatie is van de populariteit van de lineup per dag…..

Ik zou deze cijfers eigenlijk ook wel over de afgelopen jaren willen hebben, maar volgens mij kunnen we wel concluderen dat weinig mensen nog een kaart zoeken.

Ik zit nog te azen op een kaartje maar als ik zou gaan dan wordt het waarschijnlijk: Personal Trainer, Inhaler, Weezer, OATW, Kid Kapichi, misschien een stukje Justin, Amira Elfeky, Soft Play, Faithless, Imminence, stukje Boxer Rebellion, Biffy, Bob Vylan. Biffy en Imminence zijn eigenlijk mijn enige echte must see's, dus het zou ook zomaar een zondagkaartje kunnen worden, maar ik zou me er het hele weekend wel vermaken. Maar geen 300 euro waard imo, dus hopelijk zakt het nog komende week. Het geluk van 150 voor een weekendkaart zal ik dit jaar niet hebben vrees ik, maar goed, alle kleine beetjes helpen. 😅

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
heerlijk ik teken ervoor! 24 graden en zonnetje

wbt ticketswap, vaak dag van te voren is het goedkoopst is mijn ervaring, ik ga echt last minute een dagkaart zondag scoren

@Dennis thanks nog voor je tip in het andere topic over parkeren, heb voor 15 euro een parkeerplekje dicht bij pinkpop geregeld bij zo bedrijf via die facebook groep, goeie tip!

het wordt met het jaar lastiger om foto's van de opbouw te maken door het dicht groeien van alles...
maar, het is Pinkstermaandag, dus daar hoort eigenlijk ook wel bij : naar Pinkpop gaan ;)

er is gestart met Zuid podium
Bekijk bijlage 14507

er is gestart met Noord podium
Bekijk bijlage 14508

met gigantisch inzoomen is te zien dat er een start is gemaakt aan Stage 4
Bekijk bijlage 14509

het Wilhelmina Skydeck staat
Bekijk bijlage 14510

Bekijk bijlage 14511

Zuid/mainstage van de andere zijde
Bekijk bijlage 14512

Noord podium van de andere zijde
Bekijk bijlage 14513

t.o.v. vorige week is te zien dat de tent van de Stille Jan gereed is en de backstage van Noord ook
Bekijk bijlage 14514

begint echt al langzaam te kriebelen nu
Bekijk bijlage 14515
Ligt het aan mij of is de ingang ook korter bij de heuvel naar onder geplaatst?

Users who are viewing this thread