Rock Werchter 2025

Weeral een indicatie dat een grote tournee van de Foo Fighters nakende is. Na hun mini-tour in Azie in oktober 2025 half november een festival in Mexico:
Oct. 2 - Jakarta, ID @ Carnaval Ancol
Oct. 4 - Singapore, SG @ F1
Oct. 7 - Tokyo, JP @ Saitama Super Arena
Oct. 10 - Osaka, JP @ Glion Arena Kobe

• Leuk
Waarderingen: musicislife en urntomke
Je moet er wel bij zeggen dat de prijzen voor Vorst heel democratisch waren, onder de 50 euro had je al een goede zitplaats. Normaal gingen wij voor een Lorde ticket in Vorst gaan maar die prijzen waren echt buitensporig duur (lees meer dan 140 euro) en dan maar twee tickets Yungblud geboekt. Hij is goed op weg naar het statuut subheadliner op grote festivals voor de komende jaren.
Ik heb 63 euro betaalt voor Lorde tickets in de AFAS. Weet niet waar je die 140 vandaan haalt, maar denk dat dat dynamic pricing was.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nog drie dagen, dan speelt Fender zijn eerste stadion show. Heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien!

Ah, ik keek op het tourschema op zijn site. Daar was de eerstvolgende over 3 dagen. Zonder te weten dat hij al begonnen was.
Haha geen probleem, wilde je graag laten weten dat je al beelden kon kijken. Persoonlijke conclusie: Dit gaat een prima headliner zijn hoor :)

• Leuk
Waarderingen: roluf
Ik blijf toch nog altijd tegen beter weten in hopen op een leuke surprise
Een RW all star show met Guy Swinnen, Triggerfinger en Raymond toch? 😅

RW deelde de naam zo goed als letterlijk, goed hoeveel theorieën hier toch de ronde deden.

• Haha
Waarderingen: Bwoite

Deftones ... Toch behoorlijk indrukwekkend, wat een energie zeg!

Zal toch geen Iggy Pop worden dan. Helpt dat ik hem de twee vorige keren gezien heb.

Al blijft het een zeer moeilijke keuze :)
Iggy was zo geniaal 2 jaar terug dat ik het me niet over mn hart kan krijgen om daar niet weer te gaan staan. Ook omdat het zo eens de laatste keer kan zijn

Iggy was zo geniaal 2 jaar terug dat ik het me niet over mn hart kan krijgen om daar niet weer te gaan staan. Ook omdat het zo eens de laatste keer kan zijn
Dat "misschien is het wel de laatste keer"-gevoel bij Iggy wint ook bij mij. Dat en het feit dat Deftones mij live toch al meer dan eens slecht bevallen is.

Last combi tickets is vandaag de boodschap op de socials van RW terwijl ze eind april 2025 al waarschuwden dat er weinig combi tickets meer overbleven.
In 2014 verkochten combi tickets al op 18 februari. Na corona dankzij de vouchers waren op 9 februari 2022 alle combi tickets verkocht voor RW 2022. Vorig jaar pas op 18 juni. Benieuwd of ze erin slagen om deze week nog alle combi tickets uit te verkopen;

Hoe gedragen de ticketswap prijzen zich eigenlijk in de aanloop van het Werchterweekend? Worden verkopers dan wanhopig of proberen ze er winst uit te halen? Ik zou denken dat je dan wel een deal kan doen enkele dagen voor het weekend, maar tegelijk weet ik ook niet of dat het risico op geen ticket wel waard is...

… tegelijk weet ik ook niet of dat het risico op geen ticket wel waard is...

Volgens mij ben je redelijk safe als je koopt bij een verkoper die in ieder geval enkele keren eerder tickets verkocht. En waarvan bankgegevens en telefoonnummer geverifieerd zijn. Als dat niet het geval is kijk ik sowieso altijd even verder…

Op je gestelde vraag kan iemand anders ongetwijfeld beter antwoord geven. 😬

Users who are viewing this thread