Pinkpop 2025

Daarvoor in Lyon. Ik zou de kans niet heel groot inschatten.
Vind dat toch een zwak argument, met een rustdag er tussen kan je gemakkelijk een optreden aan de andere kant van europe doen

Vind die rustdag tussen ieder optreden sowieso al vrij bijzonder, zijn genoeg bands met een grotere productie die 2 dagen achter elkaar optreden aan de andere kant van europa

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Vind dat toch een zwak argument, met een rustdag er tussen kan je gemakkelijk een optreden aan de andere kant van europe doen

Vind die rustdag tussen ieder optreden sowieso al vrij bijzonder, zijn genoeg bands met een grotere productie die 2 dagen achter elkaar optreden aan de andere kant van europa
dit

Lachend poppetje is prima. Maar Duitsland > Duitsland > Frankrijk > Landgraaf > Portugal > Spanje , daar zit geen logica in.

• Leuk
Waarderingen: elo en Paddy

Zullen ongetwijfeld nog data bijkomen, maar of dat Pinkpop zal zijn?

Ik vind Frankrijk > Landgraaf > Portugal > Spanje gewoon een zeer realistisch schema

Gaat toch om een relatief jonge band, geen stones of metallica die een paar rustdagen nodig hebben tussen ieder optreden, en de afstand is ook gewoon goed te doen.

Ik vind Frankrijk > Landgraaf > Portugal > Spanje gewoon een zeer realistisch schema

Gaat toch om een relatief jonge band, geen stones of metallica die een paar rustdagen nodig hebben tussen ieder optreden, en de afstand is ook gewoon goed te doen.
Maar Duitsland > Oostenrijk > Duitsland > Duitsland > Frankrijk > Landgraaf > Portugal > Spanje klinkt (voor mij iig) dan weer heel onlogisch. Het zou mooi zijn, maar ik acht de kans klein.

Users who are viewing this thread