Pinkpop 2025

Als het die ene clash is dan is dat wel te overzien, toch? Even een uurtje niet samen zijn op een heel weekend, volgens mij valt dat wel te overleven.

Maar goed, ieder z'n eigen keuzes.
Heb je gelijk in hoor, maar was benieuwd naar jullie clashes. Onze relatie overleeft dit wel :)

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Haha, wat heerlijk dat ik bij ons altijd het spoorboekje in elkaar zet. Mijn vriend zegt eigenlijk altijd doe maar. Ik hoor en zie het wel als ik daar ben😂. Heel af en toe, zoals vorig jaar limp bizkit had hij graag willen zien, hebben we dan ook wel gedaan. Als er een clash voorbij komt, vraag ik wel waar ga je liever heen. Dan is het meestal, maakt niet uit maar we moeten ook nog een keer ergens eten😅. He eten, verdorie helemaal vergeten om in te calculeren 😂. Weer opnieuw beginnen aan het spoorboekje 🤦. Misschien dat ik dit jaar ook eens ga proberen zonder spoorboekje 🤷.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
De enige clash die ik heb is The Boxer Rebellion vs Elephant. Beide afgelopen jaar nog live gezien. Alleen door het nieuwe album van the Elephant denk ik dat ik toch daar voor ga.

Door de nieuwe indeling is het ook wel een makkelijkere clash geworden. North stage -> stage 4 is korter geworden, dus zal eerst een half uurtje Boxer rebellion worden en daarna door naar Elephant.

In 2018 wilde ik de Editors zien, maar vriendin wilde naar Sigrid (oude stage 4 tent) en nu weer een Sigrid clash. Ik wil naar Biffy en vriendin (inderdaad nog steeds dezelfde :)) natuurlijk naar Sigrid. Zie wel dat 3voor12 Sigrid destijds hoger plaatste dan Editors, maar niet dat dat wat uitmaakt ;). Eigenlijk onze enige onderlinge clash deze editie. Zijn er forum leden die ook dit soort clashes hebben en zo ja welke?
Klinkt bekend met mijn vriendin precies de zelfde clash gehad destijds. Overigens geen spijt gehad van sigrid

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
De enige clash die ik heb is The Boxer Rebellion vs Elephant. Beide afgelopen jaar nog live gezien. Alleen door het nieuwe album van the Elephant denk ik dat ik toch daar voor ga.

Door de nieuwe indeling is het ook wel een makkelijkere clash geworden. North stage -> stage 4 is korter geworden, dus zal eerst een half uurtje Boxer rebellion worden en daarna door naar Elephant.
Wordt Elephant denk ik, Boxer Rebellion prima band, maar ook redelijk saai live. ik denk dat ik precies jouw voorbeeld volg. Die nieuwe locatie van stage 4 is echt wel een vooruitgang!

Vandaag op de Insta van Pinkpop hebben ze nog eens neergezet wie je over precies 2 weken stuk voor stuk gaat zien op de vrijdag, misschien morgen (ijdele hoop) ook dan bekend wie Stay Tuned is als ze dit ook voor de zaterdag doen?😌

In 2018 wilde ik de Editors zien, maar vriendin wilde naar Sigrid (oude stage 4 tent) en nu weer een Sigrid clash. Ik wil naar Biffy en vriendin (inderdaad nog steeds dezelfde :)) natuurlijk naar Sigrid. Zie wel dat 3voor12 Sigrid destijds hoger plaatste dan Editors, maar niet dat dat wat uitmaakt ;). Eigenlijk onze enige onderlinge clash deze editie. Zijn er forum leden die ook dit soort clashes hebben en zo ja welke?
Voor de timetable bekend was, was ik van plan om naar Sigrid en Biffy Clyro gaan te zien. Wordt waarschijnlijk Biffy Clyro want wil Dean Lewis ook graag zien en dat is een overlap met Sigrid. Wel spijtig maar er zullen altijd clashes zijn hè.

Vriendin naar Sigrid, jij naar Biffy (zie geen probleem).

Er zijn meerdere kleine clashes, keuzes wel al gemaakt maar vind het jammer om het andere te missen!

Mijn echt clash waar ik nog steeds niet uit ben is die van The Sprints tegenover Faithless en TLDP.

oh ja...
heb met m'n dochter samen ook wel wat dingen waar we clashen.

ik / zij
Hiqpy / Pommelien (compromise Pommelien)
Kid Kapichi / Tate McRae (compromise Tate)
Battlesnake / Claude (toch samen gekozen voor Claude)
DeWolf / Hannah Mae (toch samen gekozen voor Hannah)
The Warning / Girl in Red (compromise Girl in Red)
Biffy Clyro / Sigrid (compromise Biffy Clyro)

verder kwamen we er redelijk uit.
en zoals te zien heb ik 2 compromise over, die ik voor de zekerheid alvast ingezet heb op Alestorm en Imminence ;)

Voor de thuisblijvers die Ziggo klant zijn, gratis in juni:

NPO 2 Extra: dit digitale themakanaal van de Nederlandse Publieke Omroep focust op kunst en cultuur. Dagelijks worden meerdere live-concerten uit allerlei genres uitgezonden. Daarnaast zie je op dit kanaal 24 uur per dag de beste documentaires over muziek, film, kunst, dans en literatuur. Van 20 t/m 22 juni kijk je non-stop naar Pinkpop, met de dagen erna extra veel hoogtepunten van het festival. NPO 2 Extra is te vinden op kanaal 82.

Users who are viewing this thread