Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn internationale vrienden die vorig jaar mee waren dachten vorig jaar ook dat er elke dag bussen reden wat ook niet zo was. Dus kan heel goed dat het er toen ook al verkeerd stond
Is het sowieso niet bijzonder dat er dus alleen op Donderdag en Maandag pendelbussen rijden? En dan op donderdag tot 23:00. Zo slecht doet Graspop het nog niet dus. Ik ben een buitenstaander, maar dit zou Pinkpop dus ook veel beter aan kunnen pakken.
Wij hebben het eerste jaar gebruik gemaakt van het Wilhelmina Skydeck. Is op zich prima verzorgd, maar we deden het ook voor de mogelijkheid om te zitten (ivm gezondheid van één van ons) en vooral dat je altijd de Golden Circle van Noord en Zuid in mag. Je hoeft dus niet voortijdig bij het ene podium weg om bij het andere vooraan te kunnen staan. Als dat belangrijk voor je is, kan je het overwegen.
Wij doen het niet meer: er was te weinig zitplek, maar boven alles: de prijs die ze er inmiddels voor vragen is gewoon krankzinnig. Zelfs als je je helemaal klem zou zuipen en eten, ben je nog steeds stukken voordeliger uit met een gewoon ticket. En dan kan je gewoon het eten van jouw smaak uitkiezen. Op het skydeck wordt er voor je bepaald wat je eet. Dat was niet altijd onze smaak. Daarnaast wordt het eten er bijna uit handen van de bediening of van het buffet af gerukt.
Verder zijn vanaf dit jaar de munten (eindelijk!) verleden tijd. Dat scheelt weer een wachtrij die je anders ontliep met Skydeck.
Onze conclusie: Als geld geen thema is, kan je het best doen, anders gewoon lekker de pure old skool festival ervaring ondergaan.
Begint echt te kriebelen nu, Dit jaat voor het eerst naar Pinkpop, Werchter en Lowlands! Pinkpop blijft de eerste liefde en kan een heel mooi spoorboekje maken.
Gisteren gingen er berichten rond over werkzaamheden aan het spoor.
Naar aanleiding daarvan ben ik even in mijn geheugen gaan graven, maar volgens mij hebben ze dat vorig jaar ook zo gedaan. En was er uiteindelijk helemaal niks aan de hand. En indd alleen vanuit Duitsland kon je met de bus naar pp, maar vanuit Heerlen reden ze gewoon wel.
In 2018 wilde ik de Editors zien, maar vriendin wilde naar Sigrid (oude stage 4 tent) en nu weer een Sigrid clash. Ik wil naar Biffy en vriendin (inderdaad nog steeds dezelfde ) natuurlijk naar Sigrid. Zie wel dat 3voor12 Sigrid destijds hoger plaatste dan Editors, maar niet dat dat wat uitmaakt . Eigenlijk onze enige onderlinge clash deze editie. Zijn er forum leden die ook dit soort clashes hebben en zo ja welke?