Best Kept Secret 2025

Zeker zag ik wat kleine details die anders waren. Ik heb haar drie keer gezien nu. Ik had gehoopt op een iets andere setup, iets anders qua belichting, achtergond zangeressen, band. Maar dat miste ik. Meer van hetzelfde. Maar zeker, als haar nog niet gezien hebt, ga kijken. Heb je haar al eerder gezien (of een paar keer) dan is er weinig nieuws te zien.
Je beseft dat ze bijna al haar visuele tools niet bij zich had he? Dat mega-led scherm wat in de AB en AFAS mee was, past niet in de Muziekgieterij denk ik. Dat is er volgende week wel bij. Ik ben er in ieder geval bij volgende week, zin an.

• Leuk
Waarderingen: gretz en Dillinger2.0
Volgens mij was Maurits gisteravond te gast bij Studio Brussel. Iemand geluisterd en nog wat interessants opgevangen?

Weet iemand of er bij de ingang van het festival terrein (dus niet de ingang/ kaartcontrole) een mogelijkheid is om je fiets te stallen? Dit jaar voor het eerst op lake Resort en ik zag dat we helemaal aan de andere kant van het meer zaten in zo'n Zebra jungalow. Das wel een pokke eind lopen dus we willen de fietsen mee nemen. Iemand ervaring daarmee?
Ik vraag het nog maar eens 😊

Ik heb vorig jaar bij de kluisjes wel mensen een fiets zien neerzetten. Geen officiële fietsenstalling maar er is ruimte genoeg.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Volgens mij was Maurits gisteravond te gast bij Studio Brussel. Iemand geluisterd en nog wat interessants opgevangen?
Laatste half uur geluisterd, en er werden voornamelijk nummers gedraaid. Weinig diepgang over het festival. Maurits z’n favoriete chill area wordt een omgeving waar het hele festival lang Bollywood muziek wordt gedraaid. Voorderest ging het kort over eefje, amenra en dat frank ocean ook langs kwam paar edities geleden. Misschien zat de diepgang wel in het eerste halfuur, maar heb dat dus gemist.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Ik heb zelf geen social media, maar mocht iemand daar iets voorbij zien komen over de waarschijnlijke treinstakingen maandag en of er een kans is er dat iets met bussen wordt georganiseerd: ik hoor het graag. :)

Laatste half uur geluisterd, en er werden voornamelijk nummers gedraaid. Weinig diepgang over het festival. Maurits z’n favoriete chill area wordt een omgeving waar het hele festival lang Bollywood muziek wordt gedraaid. Voorderest ging het kort over eefje, amenra en dat frank ocean ook langs kwam paar edities geleden. Misschien zat de diepgang wel in het eerste halfuur, maar heb dat dus gemist.
Eerste halfuur heb ik geluisterd. Dan uit triestesse afgezet.

- Maurits die weer zonder voorzet begint dat hij met Eefje in het middelbaar zat.
- Na een nummer of 3 spelen ze al een nummer van Justice omdat die er vorig jaar stonden (terwijl ze het daarvoor zo hard over nieuwe acts ontdekken). De nummers die daarvoor gedraaid werden zijn de nummers die al lang in vaste rotatie van Studio Brussel zitten. Zo zonde, dan kan je eens wat nieuws spelen.
- Alle artiesten die opgenoemd worden kijkt Maurits "zo hard naar uit" en worden "te gek". Maar als je hem dan vraagt wat zijn favoriete Belgische artiest op de lineup is, kan hij alleen diegene noemen wiens naam al 3 keer gevallen is de afgelopen 5 minuten. Lijkt heel hard alsof hij zijn eigen line-up amper kent.
- Hij schenkt meer aandacht aan dingen al Playground Love en Coney Island dan aan de rest.

Opnieuw zei hij wel dat Muziekgieterij en Secret wat vernieuwen. Muziekgieterij blijft wel een openlucht podium in het bos, maar zo ver waren we zelf ook al wel denk ik?

Wel andere vraag over de afstanden, dit jaar is het voor ons de eerste keer op de camping. Ik lees gelukkig al dat de afstanden niet al te groot zijn, maar eigenlijk vinden we het zelf altijd wel chill om een kluisje bij de ingang te huren voor dingen als truien, regenjas, wat eten, powerbank, etc. Op de "last information" pagina van voorgaande jaren staat dat de lockers na iedere dag geleegd worden. Op de huidige site is dat niet expliciet vermeld, maar staat er wel dat ze niet meer beschikbaar zijn na openingstijden. Weet iemand hier meer van af? Dagelijks op tijd je kluisje moeten legen defeats the purpose....

1749108622672.png

• Leuk
Waarderingen: Falladain
Wel andere vraag over de afstanden, dit jaar is het voor ons de eerste keer op de camping. Ik lees gelukkig al dat de afstanden niet al te groot zijn, maar eigenlijk vinden we het zelf altijd wel chill om een kluisje bij de ingang te huren voor dingen als truien, regenjas, wat eten, powerbank, etc. Op de "last information" pagina van voorgaande jaren staat dat de lockers na iedere dag geleegd worden. Op de huidige site is dat niet expliciet vermeld, maar staat er wel dat ze niet meer beschikbaar zijn na openingstijden. Weet iemand hier meer van af? Dagelijks op tijd je kluisje moeten legen defeats the purpose....

Bekijk bijlage 14439
Was vroeger niet het geval. Wij hebben altijd een kluisje voor het hele weekend gehad. Of misschien dat ons kluisje wel niet telt als "Festival site lockers". Want wij namen diegene die altijd vlak voor de ingang staan, en dus per definitie niet op de festival site zijn...

• Geweldig
Waarderingen: Mimi

Bekijk bijlage 14439
Je kunt lockers voor een losse dag boeken, en lockers voor een weekend. Ik denk dat ze bedoelen dat ze de dag-lockers elke dag legen. Tot nu toe heb ik elk jaar het hele weekend daar spullen laten liggen.

Zeker zag ik wat kleine details die anders waren. Ik heb haar drie keer gezien nu. Ik had gehoopt op een iets andere setup, iets anders qua belichting, achtergond zangeressen, band. Maar dat miste ik. Meer van hetzelfde. Maar zeker, als haar nog niet gezien hebt, ga kijken. Heb je haar al eerder gezien (of een paar keer) dan is er weinig nieuws te zien.
En helemaal mee eens! Eefje is voor ons in dat opzicht de meeste wrange headliner. We zijn heel erg fan van haar, maar ik heb haar ook al 5 keer gezien in 3 jaar tijd... Twee maal zaalshow, de rest via festivals. Daardoor gaan we haar dit keer helaas overslaan, terwijl we eigenlijk ook enthousiast zijn dat ze eindelijk deze kans krijgt. Hopelijk voegt het timeslot na zonsondergang veel toe, want haar lichtshow is wel echt een belangrijk onderdeel van de show (bij DTRH vorig sloeg het nogal dood als je achterin tussen de kletsers stond).

• Leuk
Waarderingen: hanam0t0 en yannickd
Je kunt lockers voor een losse dag boeken, en lockers voor een weekend. Ik denk dat ze bedoelen dat ze de dag-lockers elke dag legen. Tot nu toe heb ik elk jaar het hele weekend daar spullen laten liggen.
Thanks voor dit! Je kunt dus gewoon aan het eind van dag 1 en 2 spullen in je kluisje laten? Wij hadden vorig jaar ook een kluisje voor het hele weekend, maar toch voor de zekerheid aan het eind van elke dag geleegd. Op zich niet erg, want dan ga je toch naar de camping of je huisje, maar toch fijn om te weten dat je ook iets kunt laten liggen.

Thanks voor dit! Je kunt dus gewoon aan het eind van dag 1 en 2 spullen in je kluisje laten? Wij hadden vorig jaar ook een kluisje voor het hele weekend, maar toch voor de zekerheid aan het eind van elke dag geleegd. Op zich niet erg, want dan ga je toch naar de camping of je huisje, maar toch fijn om te weten dat je ook iets kunt laten liggen.
Vraag het voor de zekerheid daar even aan die lockerbox mensen, misschien is het beleid wel veranderd en ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er straks ineens vanalles kwijt is van jullie, maar vorig jaar heb ik daar inderdaad gewoon wat simpele dingetjes a zonnebrand en wat mueslirepen in laten zitten.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Ach wat maakt die poster uit. Ze staan volgens mij toch op een meer begeerlijke plek dan Barry, zeker voor het type muziek dat zij maken.
Maakt inderdaad niet zoveel uit, maar is toch typisch iets dat op een forum als dit besproken wordt.

Ik vind hun plek als afsluiter van Two wel prima trouwens, omdat hun muziek toch meer dansbaar/clubby is dan die van Soulwax.

Soulwax is toch nog meer een rockband (zeker met de nieuwe nummers die ze sinds vorig jaar spelen), weliswaar een met synthesizers bij natuurlijk. Dus vind de huidige volgorde prima.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre

Users who are viewing this thread