Rock Werchter 2025

Yungblud is een beetje voor RW wat Froukje voor Lowlands is. Staat er heel vaak en als er een headliner uitvalt zijn ze niet te beroerd om nog een keer te komen.

Nogmaals, wat hadden jullie nu verwacht. Hadden ze een grotere naam dan Kings Of Leon gevonden, ging Kings of Leon NOOIT aangekondigd worden😅 Dat was al een huzarenstuk om die naar Werchter nog te krijgen.
De jeugd heeft weer zijn zin gekregen met deze puberpunk. Deze boomer wordt to old.

• Haha
Waarderingen: Blommie
Reageer niet vaak, maar God wat een slappe vervanger. Ik weet het, Muse kennen we inmiddels ook wel, maar weer deze gast. Ik ben een oudgediende en kennelijk zijn ze ons zat. Want die laatste twee dagen man. Dat word echt afzien qua artiesten ( op een enkeling na). Lang leve de jeugd, vooruitgang en nieuwe artiesten, maar een beetje rekening houden met de 80’s en 90’s RW gasten had wel fijn geweest.

Einde rant 😂
Amen. Helemaal mee eens. Nu ze weten het wel en zullen ons tegemoet moeten komen volgende editie. Nee niet met banjo Mumford maar met echte Indie.

• Haha
Waarderingen: Blommie
Amen. Helemaal mee eens. Nu ze weten het wel en zullen ons tegemoet moeten komen volgende editie. Nee niet met banjo Mumford maar met echte Indie.
Op basis waarvan denk je dit? :ROFLMAO: Drie dagen uitverkocht en de combi's ook bijna. De frissere programmatie-aanpak werkt. Reacties op socials op Yungblud zijn precies heel positief, zou me zelfs niet verbazen als Yungblud meer tickets doet schuiven dan Kings Of Leon.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en Timmetje
Deze 60's RW gast heeft helemaal geen probleem met wat nieuwe artiesten. Okay, iets meer indie dit jaar had gemogen. Maar je merkt gewoon dat dat minder publiek trekt (zie de lang niet volle Barn bij een indie-topper als PJ Harvey vorig jaar). Ik verwacht dat het dit jaar bij artiesten als Bright Eyes en Beth Gibbons ook niet stampvol gaat zijn.

Meer kon je ook niet verwachten zo kortdag. Past prima op die zaterdag. Wel wat vaak gestaan maar goed. Verder nette boeking.
Ik benijd uw positivisme. Al denk ik dat je zelfs tevreden zou zijn moest er een vervanger komen die eens een leuk setje heeft gespeeld in uw lokaal jeugdhuis.

Deze editie zal op muzikaal vlak niet lang herinnert worden bij de grote meute. Hopelijk zorgt dit voor nog wat extra tickets die voor een prijsje op TicketSwap worden gezet, dan zie je mij ook 4 dagen verschijnen op de wei.

• Leuk
Waarderingen: phil
Op basis waarvan denk je dit? :ROFLMAO: Drie dagen uitverkocht en de combi's ook bijna. De frissere programmatie-aanpak werkt. Reacties op socials op Yungblud zijn precies heel positief, zou me zelfs niet verbazen als Yungblud meer tickets doet schuiven dan Kings Of Leon.
We gaan elkaar niet overtuigen. De verjonging is deze editie te snel gegaan. Vernieuwing is nodig, luister naar StuBru, maar ik haak af als het verjongen of vervrouwelijken is, enkel om die reden. Ik zal deze editie veel aan de slope staan met volle goesting. En we maken hier nadien een oprechte evaluatie.

• Winning
Waarderingen: Piranha43
Ik benijd uw positivisme. Al denk ik dat je zelfs tevreden zou zijn moest er een vervanger komen die eens een leuk setje heeft gespeeld in uw lokaal jeugdhuis.
Ze moesten met 1 maand op de teller een act vervangen omdat die geblesseerd is en komen met een naam die Vorst vrijwel uitverkoopt. Meer moet je dan toch niet verwachten. Dan stel je alleen jezelf teleur.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Lauraa
Tja...Yungblud. dochterlief vind het vrij tof, ik heb er bitter weinig mee en heb hem de voorbije jaren eigenlijk steeds kunnen vermijden. Dit jaar gaat dat er dus niet inzitten en ga ik Dominic een kans moeten geven. Het is wat het is.

Ik baal nog het meest over de positie. Raye had in dat hogere slot onder Fender moeten staan. Dan kun ik Dom weer skippen en naar Elbow gaan.

Ohwell.

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en Timmetje
Werchter zal bijna altijd uitverkopen😅
Wat Werchter die laatste dag doet is niet meer verjongen maar gewoon een ander soort festival organiseren.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Wat een last minute topvervanger! Ik garandeer elke negatieveling hier een zeer goede preheadliner set. Meer ambiance bij Yungblud dan mij KOL en Sam Fender samen. Vond het best grappig hoe mensen een Muse verwachtte, kijk naar het budget aub, als Werchter dit jaar een Muse kon betalen zat die al lang in de originele line up.

• Leuk
Waarderingen: Joss

Users who are viewing this thread