Pinkpop 2025

Die 2 brengen een portie frisse wind mee. Ik ben benieuwd hoe al die veranderingen straks gaan landen. Qua communicie merk je nu al verschil en dat is zo fijn om te zien. En die Ida is wel een bezig bijtje hoor.
Ik voel die frisse wind niet zo, ze zeggen toch niets nieuws? Vorig jaar en het jaar ervoor werden deze dingen ook geroepen. Zoals die zit en schaduwplekken bijv. Die komen nu dan bij stage4?

Maar fijn dar Ide erbij is, dat is wel een gast met drive.

Dat van die extra schaduwplekken en terrasmogelijkheden leest eigenlijk vooral als een verkapte "de kaartverkoop loopt niet zo dus nu is daar wel plek voor."

Wel fijn dat het rondje weer kan en dat stage4 geen hele marathon sprint meer is. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.

Voor mij klinkt het allemaal best positief! Ja klopt inderdaad dat er al eerdere jaren gezegd werd voor meer schaduwplekken etc. maar met Ide erbij is denk ik nu eindelijk de echte frisse wind aanwezig waar al jaren over gesproken wordt

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Dat van die extra schaduwplekken en terrasmogelijkheden leest eigenlijk vooral als een verkapte "de kaartverkoop loopt niet zo dus nu is daar wel plek voor."

Wel fijn dat het rondje weer kan en dat stage4 geen hele marathon sprint meer is. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.
Dit is natuurlijk onzin want een terrein verandering doe je met een toekomst visie.

#TeamTirsa

moet eerlijk zeggen ik heb wel vertrouwen in dat ze Pinkpop in goede banen gaat leiden. Wel benieuwd of Jan het met alles eens is?
Denk het niet, maar tijden veranderen je moet wel mee gaan de concurrentie doet dat ook anders ben je vroeg of laat een veredelde dinosaur en we weten allemaal wat daarmee is gebeurd.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Voor mij klinkt het allemaal best positief! Ja klopt inderdaad dat er al eerdere jaren gezegd werd voor meer schaduwplekken etc. maar met Ide erbij is denk ik nu eindelijk de echte frisse wind aanwezig waar al jaren over gesproken wordt
Ik vind het ook positief klinken. Die Ide lijkt me idd een hele goede aanwinst.

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Een stuk kleiner dus, niet?

Wel slim om het terrein een beetje voller te doen lijken zo. Maar ook wel een beetje schrijnend dit.
Ik dacht ook al meteen of het veld dan kleiner is, als je genoeg ruimte wilt houden tussen tent stage en stage 4.

Wel benieuwd wat er dan nu met het gebied bij de ingang gebeurt, waar stage 4 eerst stond.
Zou een mooie gelegenheid zijn om in de toekomst daar een extra stage neer te zetten.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread