Welke camping kies jij voor Lowlands 2025?

Welke camping kies jij voor Lowlands 2025?

• Camper camping

Stemmen: 9 8,0%
  • Glammping deluxe

Stemmen: 11 9,8%
  • Camping 1 t/m 6

Stemmen: 61 54,5%
  • Easy Camp

Stemmen: 7 6,3%
  • Groepscamping

Stemmen: 19 17,0%
  • Anders...

Stemmen: 5 4,5%

• Totaal aantal stemmers
    112
Zal dit jaar vast weer camping 5 worden. Het is eventjes lopen, maar verder prima plekken en lekker rustig. Direct voor die camping gaan scheelt ook direct veel gedoe. Het vinden van een plekje voor je tent is echt by far mijn minst favoriete onderdeel van Lowlands haha!

Zal dit jaar vast weer camping 5 worden. Het is eventjes lopen, maar verder prima plekken en lekker rustig. Direct voor die camping gaan scheelt ook direct veel gedoe. Het vinden van een plekje voor je tent is echt by far mijn minst favoriete onderdeel van Lowlands haha!
Haha heel herkenbaar. Wij zijn ooit, ondanks dat de borden camping 1 t/m 4 vol, toch eigenwijs doorgelopen met al onze spullen. Helemaal tot aan de camper camping, zoekend naar een plek, Om daarna met al onze spullen terug richting camping 5 te lopen. Was helemaal verrot toen.

Haha heel herkenbaar. Wij zijn ooit, ondanks dat de borden camping 1 t/m 4 vol, toch eigenwijs doorgelopen met al onze spullen. Helemaal tot aan de camper camping, zoekend naar een plek, Om daarna met al onze spullen terug richting camping 5 te lopen. Was helemaal verrot toen.
Dit omschrijft mijn eerste Lowlands ervaring (maar dan andersom).... Meteen door naar 5/6 "want daar was nog plek" om uiteindelijk bij vrienden op de camper camping te belanden....

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Camping 5 was voorheen altijd wel fijn omdat wij toch wel wat spullen i.c.m. bolderkarren hadden. Het heen en weer lopen vanaf de camping is ook geen straf, beetje bijkomen en een feestje bij de Hema.

Meestal camping 6 helaas... wij komen uit het zuiden van het land en zouden super vroeg moeten vertrekken voor een leuk plekje. Daar is niet altijd animo voor met als resultaat dat het altijd behoorlijk vol staat al als wij aankomen (dat was jaren geleden wel anders). Altijd ook wel ver lopen helaas.

Dit jaar ga ik alleen, dan is er vaak nog wel plek op camping 1 t/m 4. Gaan er nog meer mensen alleen?
Iets dichter op het festival zie ik soms wel eens wat initiatieven voorbij komen. Vorig jaar was er volgensmij ook een solo app die vrij succesvol was bijvoorbeeld

• Leuk
Waarderingen: ikgaookweer
2018
Eerstejaars lowlands en donderdag einde middag op een heerlijke plek op camping 5, slechts 3 minuten lopen van de auto. Niet wetende dat dit later een utopie zou blijken.

2019
Iets eerder aangekomen, maar alles knettervol. We stonden ver achteraan camping 6 met onze groep.

2020/2021
Nolands

2022
We vertrekken vroeg voor een plekje op camping 4, maar falen en moeten weer terug de brug over.

2023
2-3 strijders van ons groep vertrekken voor het ochtendgloren uit Rotterdam en weten een plek te bemachtigen voor onze groep op camping 4. Top plek!

2024
Groepscamping plek. Chill op vrijdagochtend aankomen maar wel echt een sfeerloos knollenveld

2025
Groep gaat naar DTRH (ik ook) maar heb wel kaartje voor lowlands. Ik denk met 1 tentje een plekje zoeken op camping 4 of 5

2018
Eerstejaars lowlands en donderdag einde middag op een heerlijke plek op camping 5, slechts 3 minuten lopen van de auto. Niet wetende dat dit later een utopie zou blijken.
Was dit het jaar waar de polsbandjestent op een totaal andere plek stond? Wij kozen er ook voor om dertig meter na de ingang ook meteen onze tent op te zetten, stukkie lopen naar het terrein maar het feest kon meteen beginnen én maandag was ook fijn. Het krijgen van een polsbandje ging dat jaar sowieso super snel, kwamen rond 12h aan maar er trok net een mega bui over Biddinghuizen. Even gewacht in de auto en daarna meteen naar de polsbandjestent, tien minuten in de rij en we waren binnen.

• Leuk
Waarderingen: daily, LLoww en Novis95
Was dit het jaar waar de polsbandjestent op een totaal andere plek stond? Wij kozen er ook voor om dertig meter na de ingang ook meteen onze tent op te zetten, stukkie lopen naar het terrein maar het feest kon meteen beginnen én maandag was ook fijn. Het krijgen van een polsbandje ging dat jaar sowieso super snel, kwamen rond 12h aan maar er trok net een mega bui over Biddinghuizen. Even gewacht in de auto en daarna meteen naar de polsbandjestent, tien minuten in de rij en we waren binnen.
Dat weet ik niet meer precies, maar we konden prima paar keer heen en weer lopen naar de auto om spullen te halen hahaha. Moet ik nu niet meer aan ddnken

Heb 12 jaar op campings 3 en 4 gestaan, sinds 2015 in stacaravans op die camping Zuiderzee 2 kilomter verderop, tegenwoordig best sjieke huisjes. Dé manier om rond je 50e LL te overleven. Hoop nog vele jaren mee te kunnen zo!

• Leuk
Waarderingen: XaviLL en Davidd
We zijn dit jaar voor een groepskampeerplaats gegaan om zeker te zijn van een plekje. We komen met de meeste mensen al wel donderdag naar de camping. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hoe worden de groepskampeerplaatsen verdeeld, is dit 'first come, first serve'? En mochten we toch één van de achterste plekken hebben, hoe ver is dit dan ongeveer lopen vanaf het terrein, vergelijkbaar met camping 5/6?

We zijn dit jaar voor een groepskampeerplaats gegaan om zeker te zijn van een plekje. We komen met de meeste mensen al wel donderdag naar de camping. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hoe worden de groepskampeerplaatsen verdeeld, is dit 'first come, first serve'? En mochten we toch één van de achterste plekken hebben, hoe ver is dit dan ongeveer lopen vanaf het terrein, vergelijkbaar met camping 5/6?
Wij mochten vorig jaar toen we de allereerste waren bij de groepscamping plekken zelf een plekje uitkiezen. Denk dat dit dus alleen kan als je er vroeg bent.

Als je echt helemaal achterin staat is het denk ik 10 minuutjes lopen naar de ingang bij de Heineken stage, dus een beetje vergelijkbaar met camping 5/6.

Wij mochten vorig jaar toen we de allereerste waren bij de groepscamping plekken zelf een plekje uitkiezen. Denk dat dit dus alleen kan als je er vroeg bent.

Als je echt helemaal achterin staat is het denk ik 10 minuutjes lopen naar de ingang bij de Heineken stage, dus een beetje vergelijkbaar met camping 5/6.
Helder, thanks voor je reactie. Zit naar jouw ervaring het groepscamping terrein net zo snel vol als de andere campings, of zorgt het gegarandeerd een plekje krijgen er voor dat mensen ook wat later aankomen?

Users who are viewing this thread