Nou dat kleedje op het terrein begrijp ik wel. Soms willen mensen er een beetje leuk uit blijven zien zonder groene vlekken. Het zit/ligt misschien net wat fijner. Van mij hoeft het ook niet maar dat komt meer omdat ik het vertik om met iets te slepen anders dan drank of een maatje.Zou kunnen maar dit is toch niet te vergelijken met de festivals die je noemt?
Heb overigens nooit begrepen waarom je een kleed mee zou nemen.. maar dat terzijde, de omvang van het veld op pinkpop is nou eenmaal groot t.o.v. van down the rabbit hole of lowlands!
Dit is idd alleen maar groter geworden door het draaien van het 2e podium, er is er verder ook niet veel plek waar je even kan zitten, kalm an laan is over het algemeen ook kneiter druk, dan had je nog altijd de trappen maar verder is er geen plek om even een momentje te pakken!
maarjah dit is wederom weer ieders eigen beleving!
Zo zaten er tot 2015 volgens mij een groep op de camping die alleen maar het festival terrein op gingen wanneer de headliner speelde (althans als die beviel)..
Hele weekend op de camping![]()
En dat mensen bijna de gehele dag op de camping blijven daar kijk ik ook wel met verwondering en nieuwsgierigheid naar, hoe dan?
Ieder z’n eigen festival beleving natuurlijk en het scheelt mensen op het terrein.