Pinkpop 2025

Ik wilde er eigenlijk over ophouden, maar precies de 3 mensen met de grootste mening over de boeking van Pommelien gaan wél naar Hannah Mae. Dat is toch nóg veel meer 'Muziekfeest op het plein'? Mooi hoe smaken zo kunnen vallen.

Pommelien mainstage kwam op 3FM zojuist.
Bedankt, nu hopen op de volledige indeling!

Is het niet een beetje zorgelijk dat nu al drie acts 'zomaar' afzeggen? Of heb ik een serieuze reden gemist bij Alessi Rose, Adam Lambert en Shaboozey? Als festival wil je toch niet dat je als eerste wordt geschrapt als de agenda wat vol loopt.
En wat ik me afvraag: hebben ze soortgelijke redenen en moeten we nog meer afzeggers verwachten met dezelfde reden?

Shaboozey voor Pommelien inruilen op zich geen probleem. Ik zou ze beide willen zien. Wat ik alleen jammer vind, en waar ik niemand hier over hoor, is dat Pommelien vorig jaar ook al geweest is! Wat dat betreft had ik liever iets 'nieuws' gezien. Voor haar overigens een leuke promotie van stage 4 naar main!

Is het niet een beetje zorgelijk dat nu al drie acts 'zomaar' afzeggen? Of heb ik een serieuze reden gemist bij Alessi Rose, Adam Lambert en Shaboozey? Als festival wil je toch niet dat je als eerste wordt geschrapt als de agenda wat vol loopt.
Als er echt is afgezegd zonder reden en ze cancelen niet hun andere festival shows, dan is het inderdaad wel zorgelijk. Als een artiest echt een tour cancelt, dan is er voor Pinkpop weinig aan te doen, maar als ze specifiek alleen Pinkpop cancelen is het toch op zijn minst vreemd.

Iets met " wat de boer niet kent dat vreet hij niet "
je vergeet dat een mening ook gebaseerd kan zijn op het wel kennen en daarom niet in de smaak kan vallen? dat is gewoon mogelijk he en dat mag toch gewoon gezegd worden, door meelezer, door iemand die soms een keer post, een frequent poster of door iemand van sfeerbeheer?

het is niet zo dat er mensen bewust gekwetst worden in zo'n wirwar en weerspiegeling van meeningen en soms een beetje luchtig of ironie mag ook, neem aan dat dat kan zonder de 'sfeerbeheer-kaart' te gebruiken als het even lastig wordt

Gisteren door de reacties hier toch even benieuwd geraakt naar Shaboozey en een live video opgezet (en ook heel snel weer afgezet). Was vals terwijl de autotune op standje Ronnie Flex stond. Ik ga het in ieder geval niet missen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik wilde er eigenlijk over ophouden, maar precies de 3 mensen met de grootste mening over de boeking van Pommelien gaan wél naar Hannah Mae. Dat is toch nóg veel meer 'Muziekfeest op het plein'? Mooi hoe smaken zo kunnen vallen.

Pommelien mainstage kwam op 3FM zojuist.
Huh, de grootste mening over Pommelien? Volgens mij heb ik vooral mijn teleurstelling geuit dat Shaboozey niet komt en dat ik liever een andere vervanging (niet Nederlandstalig) had gezien, ik heb nergens ook maar iets genoemd over de kwaliteit van Pommelien?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Gisteren door de reacties hier toch even benieuwd geraakt naar Shaboozey en een live video opgezet (en ook heel snel weer afgezet). Was vals terwijl de autotune op standje Ronnie Flex stond. Ik ga het in ieder geval niet missen.
Natuurlijk wel jammer voor degene die het wel graag hadden willen zien.

Pommelien nu al een paar keer misgelopen en zou ik best een keertje willen meepakken, maar zal waarschijnlijk nog niet op het terrein zijn als ze op de Main staat.

Als er echt is afgezegd zonder reden en ze cancelen niet hun andere festival shows, dan is het inderdaad wel zorgelijk. Als een artiest echt een tour cancelt, dan is er voor Pinkpop weinig aan te doen, maar als ze specifiek alleen Pinkpop cancelen is het toch op zijn minst vreemd.
Alessi Rose heeft Pinkpop afgezegd om een andere show te gaan doen op diezelfde dag.
Adam en Shaboozey hebben vooralsnog verder niks gecancelled.

En wat ik me afvraag: hebben ze soortgelijke redenen en moeten we nog meer afzeggers verwachten met dezelfde reden?

Shaboozey voor Pommelien inruilen op zich geen probleem. Ik zou ze beide willen zien. Wat ik alleen jammer vind, en waar ik niemand hier over hoor, is dat Pommelien vorig jaar ook al geweest is! Wat dat betreft had ik liever iets 'nieuws' gezien. Voor haar overigens een leuke promotie van stage 4 naar main!

Naja dat is precies het punt wat ik ook maakte paar paginas terug, Pommelien kan je elk jaar overal zien in België en Nederland. Shaboozey helaas niet :(

• Winning
Bij Shaboozey lijkt het erop dat hij iets later in Europa gaat touren, want Pinkpop was de eerste EU datum. Alle shows daarna (bv. Roskilde op 2 juli) staan nog.

Wat mij nog wel opviel (betekent wss helemaal niks) is als je www.pinkpop.nl/tijdschema intikt. Dat die pagina, van alle pagina's waar staat ''niet gevonden'', de enige is die paars kleurt. Bij alle andere links die het niet doen kleurt het lichtblauw.
Nu twijfel ik uberhaupt of het wel iets is, want de chatbot geeft aan dat het tijdschema alleen in de app komt
er zit ook verschil in de achtergrond van www.pinkpop.nl/line-up/tijdschema (lichtblauw) en www.pinkpop.nl/tijdschema (paars)
ik heb idd het idee dat er wat dingen aan het veranderen zijn op de site

1745482061649.png

dat prominent in beeld knipperende "Tickets" knopje is ook nieuw meen ik

• Leuk
dit topic is altijd goud waard

je kan gerust pommelien niet je ding vinden.
dat vind ik ook niet.

maar kids top 20 naam en dezelfde doelgroep als K3 is echt schieten met spek naar een varken.
Jezus

maar pommelien is echt wel eerder een froukje/S10 verhaal ipv suzan en freek, maar ja je moet het willen zien of horen.

ze heeft hard aan de weg getimmerd, door intensief te touren in de benelux de voorbije jaren.

om nu meer te kunnen kiezen, en een grotere gage te vragen.

ze past op de popdag van pinkpop met oa timberlake, ze is relevant (nu met atlas), verkoopt nu ook een afas uit, doet sportpaleizen in 2026,...

het kan gerust je ding niet zijn maar voor pinkpop is dit gewoon een nette vervanging in het hele internationale festival met braderie allures.
want de problemen van 2023 zijn imo niet veranderd.
ofwel ga je voor de ideale mix zoals op werchter, of richt je je festival meer op het harde segment, of meer op het feest segment want dit blijft een gespleten schizofrene line up.

we kunnen dus wel al uittekenen dat de mainstage op vrijdag zou kunnen zijn
Timberlake - Oscar and the Wolf- Weezer - Alestorm - Pommelien Thijs
dan ga ik uit voor Noord:
Tate McRae - Inhaler - Benee of Confidence Man - Mika - Ronnie Flex
Tent?
Benee of Confidence Man - Kid Capichi - Personal Trainer - Warhaus - Janet Livv
Stage 4?
Sawyer Hill - Bad Nerves - Hiqpy - Olivia Lunny
zou kunnen passen zoals het tijdschema in 2019 was?

• Leuk
Alessi Rose heeft Pinkpop afgezegd om een andere show te gaan doen op diezelfde dag.
Isle of Wight staat ze op zondag, Pinkpop zou ze op zaterdag hebben gestaan. Maar de aankondiging voor Isle of Wight en de afmelding voor Pinkpop kwamen op dezelfde dag, wat deed vermoeden dat het iets met elkaar te maken had. Inmiddels heeft ze ook een Deens festival een week later afgezegd, dus misschien speelt er toch nog iets anders

Isle of Wight staat ze op zondag, Pinkpop zou ze op zaterdag hebben gestaan. Maar de aankondiging voor Isle of Wight en de afmelding voor Pinkpop kwamen op dezelfde dag, wat deed vermoeden dat het iets met elkaar te maken had. Inmiddels heeft ze ook een Deens festival een week later afgezegd, dus misschien speelt er toch nog iets anders
Volgensmij moet je wel flink je best doen om binnen 12 uur op Isle of Wight te zijn vanuit Landgraaf

waarschijnlijk heb ik het geluk dat ze nog niet uit school is dan en iets later aanhaakt 😅

hoef ik de vrijdag alleen een consessie te doen bij Tate McRea, maar later op de dag ben ik meestal toch te lui om naar de tent of Stage 4 te lopen, dat is bij de dagopstart wel anders
Absurd dat je dochter naar school moet tijdens Pinkpop.

Als er eens een mooi moment is voor een kuch kuch ‘studiedag’….

Users who are viewing this thread