Concertaankondigingen

Young geeft aan dat er snel nog meer data volgen. Al zal dat denk ik voor Amerika zijn?

Neil Young was toch de man die de hoge ticketprijzen verketterde?
Hij klaagde over de fees die bovenop de officiële prijs worden gegooid en de bedragen die doorverkopers vragen (en hem aangerekend worden).

Ik heb even gekeken of ik wat oude prijzen kon vinden en in 2008 betaalde je al 100-140 euro voor een concert van Young.

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Pitbull - Sportpaleis, Antwerpen - 14/06/2025

En hij brengt Shaggy mee.

Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 28 februari om 9u via livenation.be en kosten €123,91 - €107,10 - €90,30 - €73,50 - €56,71 - €51,10 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).

Was er al bang voor. Sportpaleis 2 jaar geleden was ook al 95 Euro. Gelukkig nog gezien op Bospop vorig jaar.
Via Fogerty zijn website is er trouwens wel een presale.

Heb jij een mail gekregen toevallig?

Ik heb me aangemeld (G mail) wel bevestiging inschrijving ontvangen maar vooralsnog geen link

 Lionheart op 5 November in 013

Die staan echt elk jaar wel minstens 4x ergens te spelen in Nederland voor m'n gevoel 😅

Vorig jaar stonden ze ook in de main. Was wel 'uitverkocht' op het laatste moment, maar wel afgezet vanaf de trappen. Ook een stevig voorprogramma met Paleface Swiss, Kublai Khan en Suicide Silence. Dat zal ook erg hebben meegeholpen met de verkoop.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123
The Roots op 2 juli 2025 in de AFAS Live

Tickets vanaf €61,60

Toch te groot geworden voor Paradiso zoals de andere zomers?

• On fire
Waarderingen: jaydee76
Heb jij een mail gekregen toevallig?

Ik heb me aangemeld (G mail) wel bevestiging inschrijving ontvangen maar vooralsnog geen link
Promoter presale voor België via Gracia live verkregen. Voor de Ziggo heb ik niet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149
Pitbull - Sportpaleis, Antwerpen - 14/06/2025

En hij brengt Shaggy mee.

Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 28 februari om 9u via livenation.be en kosten €123,91 - €107,10 - €90,30 - €73,50 - €56,71 - €51,10 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).
Sportpaleis zelfs... Zit daar iemand nog op te wachten. En dan die prijzen.
Past wel perfect in het rijtje artiesten die zichzelf groter wanen dan ze uiteindelijk (nog) zijn. Het balkon zal dus weer afgesloten worden.

Sportpaleis zelfs... Zit daar iemand nog op te wachten. En dan die prijzen.
Past wel perfect in het rijtje artiesten die zichzelf groter wanen dan ze uiteindelijk (nog) zijn. Het balkon zal dus weer afgesloten worden.
Lol. Heb je de Ziggo Dome gisteravond niet gezien? Helemaal uitverkocht en nog 11.000 mensen die tickets zochten op ticketswap. Deze data zijn aangekondigd na het uitverkopen van een korte tour die deze week is en gaan allemaal uitverkopen

Lol. Heb je de Ziggo Dome gisteravond niet gezien? Helemaal uitverkocht en nog 11.000 mensen die tickets zochten op ticketswap. Deze data zijn aangekondigd na het uitverkopen van een korte tour die deze week is en gaan allemaal uitverkopen
Wow... Neen, daar had ik geen idee van. Heel benieuwd hoe dat hier in België gaat lopen dan. Hopelijk voor de fans een vol huis dan. Altijd jammer voor de beleving dat een zaal niet uitverkocht is.

o
Wow... Neen, daar had ik geen idee van. Heel benieuwd hoe dat hier in België gaat lopen dan. Hopelijk voor de fans een vol huis dan. Altijd jammer voor de beleving dat een zaal niet uitverkocht is.
Die zaal gaat uitverkopen en hard ook. Met een beetje gekte verkoopt ie er 2 uit…

The Roots op 2 juli 2025 in de AFAS Live

Tickets vanaf €61,60

Toch te groot geworden voor Paradiso zoals de andere zomers?
Die deden meerdere keren Paradiso. Twee keer uit m'n hoofd en er stond eigenlijk een derde gepland. Mocht wel naar AFAS eigenlijk, al zal dat niet uitverkopen.

Users who are viewing this thread