Nick Cave

Elphie

Nieuw lid
20 mrt 2024
3
1
Blij dat ik ook goede plaatsen heb kunnen kopen! Maar áls er een 2e show bij komt op de vrijdag, dan zou die dag ons veel beter uitkomen. Weet iemand of het over een tijdje wel mogelijk zal zijn om de kaarten via Ticketmaster te verkopen?

Ze geven nu namelijk aan dat doorsturen en doorverkopen van de kaarten niet mogelijk is...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Effe gecheckt. Via de link vragen ze om de code bij artist presale. Daar staat er "unlock" en moet je dus de code invullen om kaarten te kiezen... Maar blijkbaar dus niet bij iedereen.......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Hoe vlug denken we trouwens dat dit uitverkocht is vrijdag. 15 min max??
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.458
1.604
Daar zou ik zo zeker niet van zijn kijkende naar het tourschema..... Volgens mij is het toch de bedoeling dat hij volgend jaar op de festivals staat of heb ik dat verkeerd gelezen??
Als ik kijk naar zijn tourschema lijken mij extra shows in Amsterdam, Berlijn, Kopenhagen, Antwerpen, Londen, Dublin en Parijs een zekerheidje met meer dan één dag tussen de volgende stad. Ik zie dat niet bijten met zijn festivalshows volgend jaar.
 
  • Winning
Waarderingen: @Marc

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Als ik kijk naar zijn tourschema lijken mij extra shows in Amsterdam, Berlijn, Kopenhagen, Antwerpen, Londen, Dublin en Parijs een zekerheidje met meer dan één dag tussen de volgende stad. Ik zie dat niet bijten met zijn festivalshows volgend jaar.
Die gaat los grote events headlinen in 2025. Dan zie ik niet snel een 2de Belgische show komen. Aldus @jimmywe vorige week. Dus ik zou er maar niet al te hard op rekenen......
 
  • Thinking
Waarderingen: @Marc

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.458
1.604
Vrijdag ook present, staanplaats deze keer. Tegen die tijd maar beslissen of ik mijn zitplaats voor de eerste show verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Volgens mij eerste Sportpaleis show al uitverkocht? Tickets niet meer beschikbaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken