Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Excuus iedereen voor het wachten, maar begrafenis van mijn opa vandaag dus niet echt bij de draft met mijn gedachten. Onze volgende aankondiging is een band die ons nauw aan het hart ligt, zeker op dagen als vandaag. Daarom krijgen ze van ons een meer dan terecht plekje op onze main stage op zondag: Band Of Horses!

Gecondoleerd en heel veel sterkte! ♥️
 
  • Geweldig
Waarderingen: warriorandweirdo

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
We gaan gewoon door met iconen aan te kondigen en dit keer voor de zaterdag op de MadMandra Main. Al meer dan 10 jaar draait de wereld gewoon verder zonder deze Gentse legende, maar vergeten doen we hem zeker niet!

IMG_2413.jpeg

Bijgevolg laten we Luc De Vos, en bij uitbreiding zijn band Gorki, nog éénmaal opstaan uit de dood om het Zottegemse publiek te beroeren. En wees maar zeker; dat zal ie!


Next: @RubenJS @Brian
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.613
2.100
Sighing Sigh GIF
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.257
4.534
Mochten Brian en Yannick snel zijn, sla mij dan maar even over. Heb niks voorbereid en kijk er dan morgen ergens in de ochtend naar.

Sla mij dus eigenlijk maar over, tenzij Brian en Yannick extreem sloom zijn haha.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Joan-jett.png


De eerste dag is compleet! We schakelen door naar de tweede dag. Daarvoor was al headliner Dire Straits aangekondigd. Op de mainstage staan ook al The Specials, terwijl Hall & Oates het tweede podium afsluit en de progrockers van Pendagron de tent, Tijd voor de sub van de dag, Joan Jett en haar Blackhearts. Nadat ze begin dit decennium al een Bad Reputation opbouwde, kwam daarna he I Love Rock & Roll. Wij kunnen dat alleen maar volmondig beamen.


@Yannick @Oasiss
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Kim-Wilde.png


Had ik al jaren 80 gezegd?


Zondag 13-6-1971: The Beatles - Eric Clapton - Carole King - Fela Kuti - America - Arthur Verocai - Cuby + Blizzards - Hans Dulfer - Johnny "Guitar" Watson - Focus - Lynyrd Skynyrd
Vrijdag 14-6-1985: Dire Straits - Joan Jett & the Blackhearts - Kim Wilde - The Specials - Hall & Oates - Pendragon
Zaterdag 15-6: Queen - Sinéad O'Connor - Indigo Girls

@RubenJS @MadMandra27 (@Oasiss 2x tussendoor)
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Dubioza Kolektiv

1707121448477.jpeg

Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy - Chase & Status (Live) - Peggy Gou - Fred Again.. - Froukje - Bring Me The Horizon - Frank Carter & The Rattlesnakes - Sum 41 - Carpenter Brut - Bronski Beat - A Day To Remember - Rina Sawayama - Parcels - Wu-Tang Clan - Joost - Kraftwerk - Dubioza Kolektiv

@MadMandra27 @Martijn
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
De volgende artiest, die we eveneens reeds moesten afgeven aan de eeuwige jachtvelden, past immens goed bij de vorige aankondiging. Zo is de 3e spot op de MadMandra Main iedere dag weggelegd voor een Belgisch icoon en de zondag palmt deze Oostendenaar die plek in.

IMG_2414.jpeg

Onlangs kaapte hij nog voor het 3e jaar op rij de eerste plek weg van de Belpop100 op de Vlaamse radiozender Radio1 en nu mogen we Arno Hintjens aankondigen op ons eigen festival. Met een lach, met een traan; maar onze herinnering aan hem zal altijd blijven bestaan en al zeker niet met dit uiterst exclusief post-mortal optreden!


Next: @Martijn @Royke
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken