Na het succes van vorig jaar dit jaar een editie van het Voorspel de artiest voor Rock Werchter 2024. Om het overzichtelijk te houden toch maar een eigen topic binnen het Rock Werchter Forum.
Wat te doen
Kopieer het tabel in de onderstaande post en vul deze compleet in.
DM deze dan naar mij
Post hem dus niet in dit topic.
40 artiesten/bands en de antwoorden op de bonusvragen moeten dus in een keer naar mij worden verzonden.
Eenmaal ingestuurd kan niet meer gewijzigd.
Een dubbele naam telt slechts één keer mee
Zodra de eerste artiest bekend wordt gemaakt via Rock Werchter zelf stopt de mogelijkheid om nog in te zenden. Wacht dus niet te lang.
Als een artiest zich zelf bevestigd kan deze artiest niet meer ingevuld worden. Eerder inziendingen blijven geldig
Als de laatste worp artiesten is geweest maak ik de uitslag bekend.
Wordt een artiest vervangen voordat de complete line-up bekend is gemaakt vervallen de punten.
Eventuele gecancelde optredens en vervangers na die tijd tellen dus niet meer mee.
Om het voor mij gemakkelijker te maken. Ik zou het op prijs stellen om de lijst met artiesten/bands in alfabetische volgorde naar mij te zenden
Punten die te verdienen zijn:
Artiest goed 1 punten.
Als deze door max twee deelnemers is voorspeld 1.5 punten
Ben je de einige die deze artiest heeft voorspeld 2 punten
Verder nog een drietal bonusvragen
Aangezien ik dit leuk wil houden voor ons allemaal heb ik geen zin in discussies tijdens of na dit spel.
Mij wijzen op een foutje kan altijd via DM.
Wat te doen
Kopieer het tabel in de onderstaande post en vul deze compleet in.
DM deze dan naar mij
Post hem dus niet in dit topic.
40 artiesten/bands en de antwoorden op de bonusvragen moeten dus in een keer naar mij worden verzonden.
Eenmaal ingestuurd kan niet meer gewijzigd.
Een dubbele naam telt slechts één keer mee
Zodra de eerste artiest bekend wordt gemaakt via Rock Werchter zelf stopt de mogelijkheid om nog in te zenden. Wacht dus niet te lang.
Als een artiest zich zelf bevestigd kan deze artiest niet meer ingevuld worden. Eerder inziendingen blijven geldig
Als de laatste worp artiesten is geweest maak ik de uitslag bekend.
Wordt een artiest vervangen voordat de complete line-up bekend is gemaakt vervallen de punten.
Eventuele gecancelde optredens en vervangers na die tijd tellen dus niet meer mee.
Om het voor mij gemakkelijker te maken. Ik zou het op prijs stellen om de lijst met artiesten/bands in alfabetische volgorde naar mij te zenden
Punten die te verdienen zijn:
Artiest goed 1 punten.
Als deze door max twee deelnemers is voorspeld 1.5 punten
Ben je de einige die deze artiest heeft voorspeld 2 punten
Verder nog een drietal bonusvragen
Aangezien ik dit leuk wil houden voor ons allemaal heb ik geen zin in discussies tijdens of na dit spel.
Mij wijzen op een foutje kan altijd via DM.