Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.360
Dit zou ik ook erg graag doen, maar ik ben een beetje bang voor de drukte bij Editors in the Barn
40 minuten tussen einde PUP en begin Editors. Langer dan dat niksen in the barn zou bij mij toch tegensteken. Vermoed dat het wel nog moet lukken om binnen te geraken na PUP en anders ga ik wel naar Liam Gallagher
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
491
547
40 minuten tussen einde PUP en begin Editors. Langer dan dat niksen in the barn zou bij mij toch tegensteken. Vermoed dat het wel nog moet lukken om binnen te geraken na PUP en anders ga ik wel naar Liam Gallagher
bij ons hetzelfde verhaal op de donderdag bij Iggy. Na the Reytons mooi the barn in en hopen op een goede plek
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Als we het nu toch over rode kruizen hebben, kunnen we ze ook (snel) verwachten bij Sigur Ros? Ik kende ze al maar pas echt "ontdekt" nadat ze werden aangekondigd
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.360
Als we het nu toch over rode kruizen hebben, kunnen we ze ook (snel) verwachten bij Sigur Ros? Ik kende ze al maar pas echt "ontdekt" nadat ze werden aangekondigd
ik ga na Paolo Nutini naar the barn sprinten. Ik verwacht geen rode kruizen, aangezien het vrij 'moeilijke' muziek is
 

NachoNienke

Playlistbediener
10 mei 2023
31
20
Als we het nu toch over rode kruizen hebben, kunnen we ze ook (snel) verwachten bij Sigur Ros? Ik kende ze al maar pas echt "ontdekt" nadat ze werden aangekondigd
Aantal jaar geleden kon je gewoon in- en uitlopen tijdens hun concert. Die was toen wel tegelijk met Green Day.
Hing toen een bijzondere sfeer..
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
914
948
ik ga na Paolo Nutini naar the barn sprinten. Ik verwacht geen rode kruizen, aangezien het vrij 'moeilijke' muziek is
Ik vrees toch voor rode kruizen bij Sigur Ros. Toch een gekende naam en weinig concurrentie op dat moment.

Mij hoef je in elk geval niet te vrezen. Ik ga dan naar Just Mustard.
 

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Klinkt alsof we gewoon rustig richting Sigur Ros kunnen hobbelen dan! Sowieso gaat het zaterdag een lekker dagje barnhangen worden voor mij ;)
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
778
Als ik dit zo lees wil iedereen naar Editors. Kunnen zij niet beter de plek overnemen van Stromae? Scheelt een overvolle Barn.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
560
516
Denk dat veel mensen ook Liam willen zien hoor. Prima counterprogramming hoe ze dat aangepakt hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken