Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Zou bij Röyksopp de tent vol zijn? Die wil ik echt zien, maar Iggy Pop ook😅…
Anders wordt het eerder vertrekken

Ook clasht bij mij Sofi Tukker en Paolo nutinu😩…. Damn
Ik denk het niet bij de eerste als Stromae gewoon komt, anders echt afwachten wat er gaat gebeuren
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
330
370
Iggy was in 2016 best leuk (een 7'tje) maar had er toch ook ergens meer van verwacht. Misschien lag het aan het apathisch publiek hoor. Herinner het me als een toffe manier om een reeks goede concerten mee in gang te trekken (Iggy, Last Shadow Puppets, Beck, Florence).
Vond het wel stoer dat hij begon met z'n drie vier grootste hits. En daarna heerlijk doorrrrr.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Ik vond het ook een heerlijk optreden toen hoor. Nu in de Barn gaat het pas echt legendarisch worden denk ik. Uitstekend nieuw album uit ook. Strung out Johnny en Frenzy zijn echt toegevoegde waarden voor zijn setlist.

Met spijt in het hart ga ik er AURORA voor laten. Bij Röyksopp hoop ik nadien nog binnen te geraken.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Ik vond het ook een heerlijk optreden toen hoor. Nu in de Barn gaat het pas echt legendarisch worden denk ik. Uitstekend nieuw album uit ook. Strung out Johnny en Frenzy zijn echt toegevoegde waarden voor zijn setlist.

Met spijt in het hart ga ik er AURORA voor laten. Bij Röyksopp hoop ik nadien nog binnen te geraken.

Ik ga tegen beter weten in hopen dat er heeeeelllll veeellll gaan kamperen voor Stromae en ik op miraculeuze wijze beide ga kunnen zien (Aurora - Iggy)

Modern Day Ripoff mag ie dan ook wel doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik vond het ook een heerlijk optreden toen hoor. Nu in de Barn gaat het pas echt legendarisch worden denk ik. Uitstekend nieuw album uit ook. Strung out Johnny en Frenzy zijn echt toegevoegde waarden voor zijn setlist.

Met spijt in het hart ga ik er AURORA voor laten. Bij Röyksopp hoop ik nadien nog binnen te geraken.
Stormzy en daarna door naar de rest van Iggy Pop zal wel te veel gevraagd zijn zeker? Echt mijn twee grootste (en enige) must-sees die dag.

Met afstand de vervelendste clash op RW in vele jaren voor mij. :cry: Wil beide eigenlijk echt niet missen. (Los daarvan, vind dat Frenzy wel een misbakseltje dus die mag hij achterwege laten).
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Na het, terechte, gebash op Pinkpop nu dan ff afreageren op Werchter. DOE HET BETER MET DE KRUIZEN! Als er veel uitgaan weer mensen toelaten en misschien vragen of ze een beetje door willen lopen naar voren
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
Dat hoop ik toch ja. En denk ik ook. Is tevens mijn plan.
Zo vroeg? Hoop ergens nog een stuk Stormzy mee te pakken maar ik begrijp dat Iggy in The Barn iets speciaals is.

2016 was inderdaad al steengoed op mainstage en dat was nog rond etenstijd als ik me niet vergis.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.233
745
Zou bij Röyksopp de tent vol zijn? Die wil ik echt zien, maar Iggy Pop ook😅…
Anders wordt het eerder vertrekken

Ook clasht bij mij Sofi Tukker en Paolo nutinu😩…. Damn
zie hier HET grote probleem van Rock werchter.
iggy pop in de barn en aansluitend Röyksopp in de club C
100 % onmogelijk om beiden helemaal te zien.
ik zou zelfs durven te zeggen dat t bijna onmogelijk om uberhaupt iets te zien van beide acts.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
330
370
Ik was er vorig jaar niet helaas, dus mijn laatste keer was in 2019. Meen me te herinneren dat toen halverwege optredens kruizen vaak wel weer groen werden...? Zeker bij zo'n Iggy Pop (ouder publiek) verwacht ik dat mensen in én uit lopen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
zie hier HET grote probleem van Rock werchter.
iggy pop in de barn en aansluitend Röyksopp in de club C
100 % onmogelijk om beiden helemaal te zien.
ik zou zelfs durven te zeggen dat t bijna onmogelijk om uberhaupt iets te zien van beide acts.
Tsja, groot probleem is het misschien wel. Ikzelf kies dan liefst voor 1 van de 2 volledig zien. Maar het is inderdaad frustrerend als je ziet dat er in de tent nog genoeg ruimte is.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Indien er voor mij 2 must sees achtereenvolgens in Barn-Klub of omgekeerd spelen kies ik altijd voor de eerste band. Na die show kan je buiten de andere show nog volgen tot de kruizen terug op groen gaan. Doet natuurlijk iets af aan de beleving. Al kan het in het laat wel zo zijn dat er wel een leuke sfeer hangt, zeker bij dansgerichte namen.
Kiezen is verliezen in deze, no matter what.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Ik was er vorig jaar niet helaas, dus mijn laatste keer was in 2019. Meen me te herinneren dat toen halverwege optredens kruizen vaak wel weer groen werden...? Zeker bij zo'n Iggy Pop (ouder publiek) verwacht ik dat mensen in én uit lopen.
Ik heb nochtans het gevoel dat de jongere mensen eerder de "hoppers" zijn, die naar de Barn gaan en het dan na 3 nummers voor bekeken houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Indien er voor mij 2 must sees achtereenvolgens in Barn-Klub of omgekeerd spelen kies ik altijd voor de eerste band. Na die show kan je buiten de andere show nog volgen tot de kruizen terug op groen gaan. Doet natuurlijk iets af aan de beleving. Al kan het in het laat wel zo zijn dat er wel een leuke sfeer hangt, zeker bij dansgerichte namen.
Kiezen is verliezen in deze, no matter what.
Als ik de tent niet meer binnen kan, ga ik altijd wel elders heen. MainStage ofzo. Niks triester dan buiten aan de tent op het scherm naar een concert van in die tent kijken. Met een ander ook op eventueel een gaatje om binnen te mogen gaan (en in het gangpad van die tent te staan). Maar dat ben ik natuurlijk. Als ik 2 achtereenvolgende shows in de Barn/KlubC wil zien, dan vertrek ik meestal voor het laatste nummer gespeeld wordt bij die eerste. Is maar een klein 'offer'.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
168
88
Als ik de tent niet meer binnen kan, ga ik altijd wel elders heen. MainStage ofzo. Niks triester dan buiten aan de tent op het scherm naar een concert van in die tent kijken. Met een ander ook op eventueel een gaatje om binnen te mogen gaan (en in het gangpad van die tent te staan). Maar dat ben ik natuurlijk. Als ik 2 achtereenvolgende shows in de Barn/KlubC wil zien, dan vertrek ik meestal voor het laatste nummer gespeeld wordt bij die eerste. Is maar een klein 'offer'.

Op het scherm kijken zal ook niet mijn keuze zijn. Maar mijn vader (68) gaat daar regelmatig op de tribune zitten rusten en een concert bekijken. Voor hem is het een perfecte plek om de show toch mee te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Als ik de tent niet meer binnen kan, ga ik altijd wel elders heen. MainStage ofzo. Niks triester dan buiten aan de tent op het scherm naar een concert van in die tent kijken. Met een ander ook op eventueel een gaatje om binnen te mogen gaan (en in het gangpad van die tent te staan). Maar dat ben ik natuurlijk. Als ik 2 achtereenvolgende shows in de Barn/KlubC wil zien, dan vertrek ik meestal voor het laatste nummer gespeeld wordt bij die eerste. Is maar een klein 'offer'.
Sta je toch nog steeds voor de rode kruizen? Zeker op het einde van de avond. En toch nog liever een must see op een scherm dan een band waar niks mee hebt op main of slope.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
… Niks triester dan buiten aan de tent op het scherm naar een concert van in die tent kijken. …
Vind je?
Wij hebben er toch regelmatig gezeten. Lekkere plek om te relaxen en toch wat mee te pakken van een concert in de tent.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Vind je?
Wij hebben er toch regelmatig gezeten. Lekkere plek om te relaxen en toch wat mee te pakken van een concert in de tent.
En toch nog liever een must see op een scherm dan een band waar niks mee hebt op main of slope.
Misschien heb ik iets te veel FOMO wanneer ik die beelden van in de tent zie. Meestal hoor en zie je ook gewoon slecht op zo'n scherm. Nee, als ik er niet echt bij kan zijn maak ik me graag uit de voeten dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Gebruikers die dit onderwerp bekijken