Albums van 2023

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Algiers - Shook

Best geinige chaos plaat met veel verschillende invloeden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Nieuwe album van Philip Selway (van Radiohead) Strange Dance is ook fijn hoor! Staat zoals gezegd ook in de Melkweg (Upstairs, dus een kleine zaal). Zal wel snel uitverkocht zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Nieuwe Fever Ray bevalt goed. Hoge verwachtingen van, maar op het eerste gehoor volledig waargemaakt.

Heerlijke omschrijving in de VK: "Zware, unheimische ritmes bonken naast spookachtige steeldrums, die doen denken aan zowel een tropische vakantie als een onvrijwillig verblijf in een psychiatrische instelling".

Ook UGLY van Slowthai erg goed weer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.283
Drukke dag vandaag in de releasedag ja. Ik zit momenteel vast aan Murder Capital en The Veils die mij even niet los laten, dus ben nog wel even zoet. Loop eigenlijk altijd wel achter de feiten aan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Nieuw Winger album op 5 mei. Wat een bevrijding, daar zijn ze al jaren mee bezig

Edit: eerste single:

Edit2: en daarmee is voor mij de eerste LP van het jaar besteld :)
 
Laatst bewerkt:

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Yves Tumor weer met een ijzersterke plaat . Al was de sfeer van Heaven To A Tortured Mind meer mijn ding.
Hoop echt dat hun show in Paradiso deze keer wel doorgaat, was op Lowlands al surreëel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
De nieuwe van Lana Del Rey. Niet zo fan van de Interludes maar verder nav de eerste luisterbeurt echt een prachtig album. Even laten indalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Alvast release-dag van het jaar met Depeche Mode én Lana Del Rey.
Memento Mori van Depeche Mode is een fantastisch album. Hun beste sinds Playing the Angel.

Tijd voor Queen Lana.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Alvast release-dag van het jaar met Depeche Mode én Lana Del Rey.
Memento Mori van Depeche Mode is een fantastisch album. Hun beste sinds Playing the Angel.

Tijd voor Queen Lana.
Release-dag van het jaar... so far!

Maar noemt wel twee heerlijke albums op het eerste gehoor. De ene wat minder verwacht dan de andere.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Die van Depeche Mode mag inderdaad wel genoemd worden hier. Genieten.

Nieuwe Liturgy voor de Roadburners onder ons is ook weer een klassieker in wording.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Release-dag van het jaar... so far!

Maar noemt wel twee heerlijke albums op het eerste gehoor. De ene wat minder verwacht dan de andere.
Hebben we een vooruitzicht op nog zo'n dag waarop twee artiesten van dit kaliber een geweldig album droppen?

Ben benieuwd welke je minder had verwacht. 😜
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Hebben we een vooruitzicht op nog zo'n dag waarop twee artiesten van dit kaliber een geweldig album droppen?

Ben benieuwd welke je minder had verwacht. 😜
We zijn nog maar eind maar he Ruben. Tuurlijk gaan er nog zulke dagen komen dit jaar.

En nu je het zegt hebben beide mij verrast want de vorige van Lana vond ik ook maar mwa. Maar de laatste keer dat ik zo genoten heb van een nieuw Depeche Mode album is toch al veel langer geleden.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Ik vind de nieuwe van Depeche Mode niet zo veel aan eigenlijk, kwam er moeilijk doorheen. Nu Caroline Rose aanstaan, beetje wisselvalig, maar wel paar hoogtepunten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken