King Gizzard and the Lizard Wizard

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Mooie setlists toe te voegen van de afgelopen twee shows weer:





Gisteren hadden ze een dagje vrij, vanavond Brussel inderdaad. Ik ben daar zelf helaas niet bij, maar hopelijk is er een livestream.

Er komen steeds obscuurdere nummers in de setlists tevoorschijn heb ik het idee, dus ik ben heel benieuwd wat ze vanavond gaan spelen. Er worden zeer zelden nummers twee shows op een rij gespeeld deze tour, dus alles wat op de setlist van Wiesbaden hierboven staat zul je waarschijnlijk vanavond niet gaan horen.

@Zwaan, @Lowlandicus, en eventuele anderen die gaan, waar hopen jullie het meeste op?
The Dripping Tap, de rest boeit me niet zo want ze doen het toch altijd goed.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Stream is vanavond weer hier te volgen voor de thuisblijvers https://www.facebook.com/groups/1987512004767659/

Los Bitchos spelen nu, King Gizzard is dus om 20:30 al aan de beurt in plaats van de gebruikelijke 21:00 begrijp ik?

Edit: Stu speelde de dwarsfluit bij Los Bitchos voor hun Trapdoor cover, super leuk :)
Dit soort dingen maakt ze zo sympathiek. Ook dat ze zelf hun soundchecks en laatste controle uitvoeren op het podium voor hun show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Brussel show gaat lekker zo te zien? Mind Fuzz Suite > Balrog, een ontketende Ambrose bij Cut Throat Boogie, en nu Boogieman Sam. Plus een paar goeie classics... Top showtje weer!

Edit: heel fijn
 
Laatst bewerkt:

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Ik had tickets gewonnen via StuBru en bij aankomst werd het duidelijk dat het om zitplaatsen ging. Heel even teleurgesteld, maar daar ook enorm genoten! Die 2 uur leken maar 45minuutjes te duren. Zalig!
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en Dr. Hannibal

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Raar want op de tickets die je kon kopen stond dat er geen verschil tussen zitten of staand was.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
The Murlocs (side project van Ambrose en Cookie) komen voor het eerst sinds 2019 naar NL! Ze staan op Misty Fields festival, hopelijk doen ze ook nog wat losse shows!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken