Pukkelpop 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Voor die donderdag moeten geen tickets verkocht worden he. Lijkt me dus logischer om eerst te richten op de andere dagen.
Nee, maar mensen met een vrijdagticket mogen toch ook automatisch naar 'donderdag'? Dus in dat opzicht.

Maar het lijkt me misschien inderdaad logischer als die donderdag de allerlaatste batch namen wordt die ze delen.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
nslkvMmYNYY.jpg


Sziget Festival - Welke van deze namen kan ons nog interesseren?
Frank Carter altijd goed, Lorde maar dat zal wel te veel gevraagd zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
The Walkmen, Confidence Man, OSees, First Aid Kit, Warmduscher, Slowdive, Jamie XX, Hot Chip

🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Ik hoop op nog wat stevigere namen voor de vrijdag. Sleeptoken (doen ook wel graspop) en Zeal & Ardor (summer breeze) lijken mij nog wel kanshebbers.
Tale of Us mag van Sziget wel doorkomen. Voor de rest laat ik me graag verrassen morgen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753

VERS OP VRIJDAG​

Toegevoegd aan de line-up: de gabberpop van ascendant vierge, bekend van hun megahit ‘Influenceur’; DJ HEARTSTRING, het Berlijnse trance dance producersduo; Farrago, de Antwerpse globetrotter/dj en smaakmaker bij het label Lenske; de Britse pop-punk van Hannah Grae; donkere electro, wave en techno van Identified Patient; de 20-jarige singer-songwriter en TikTok-ster Nessa Barrett; het onconventioneel mathcore-vijftal Rolo Tomassi; voor vrouwelijke indiepop zorgen The Aces; de Britse poppunkers van You Me At Six komen hun achtste album vieren en ook nog toegevoegd op vrijdag, Zulu grensverleggende hardcore uit Los Angeles.

Hoe cool moet het trouwens zijn als je jouw naam ziet staan tussen o.a. Billie Eilish, Yungblud, Boygenius en M83?

ZIN IN ZATERDAG​

We gaan voor weekendvibes met Julie, de toekomst van de indierock; Osees, schizofrene scumpunk garageband rond psychic warrior John Dwyer en Bou, rijzende ster aan het drum ’n bassfirmament.

Zij kunnen later alvast aan hun kleinkinderen zeggen dat ze de affiche hebben gedeeld met o.a. Angèle, Limp Bizkit, 2manydjs, Ben Böhmer, Bicep (live), Joost en Rema.

ZOT DOEN OP ZONDAG​

Op de laatste festivaldag hebben we ook deze acts op de line-up gezet: ADF Family, Ronnie Flex en halfbroer ADF Samski die de handen in elkaar slaan voor een exclusieve ADF Family performance; flowerovlove, de veelbelovend indiepop-sensatie uit Zuid-Londen; de Canadese indierockers van Mother Mother; multidisciplinair poptalent Oliver Malcolm; de Santa Cruz based hardcore band Scowl en, tot slot, Teki Latex, de Parijse king of blends en all-out bon-vivant.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken