Down The Rabbit Hole 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
Prima verdeling ook. Enige waar ik het niet mee eens ben is Selah Sue, maar dat is omdat de muziek me persoonlijk gewoon 0 trekt. Ik weet ook wel dat die best wat volk beweegt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Mocht een artiest wegvallen uit de bovenste regionen, zie ik Typhoon wel weer aanschuiven. Die staan ook weer op festivals en is een easy booking.
Prima verdeling ook. Enige waar ik het niet mee eens ben is Selah Sue, maar dat is omdat de muziek me persoonlijk gewoon 0 trekt. Ik weet ook wel dat die best wat volk beweegt.
Ja die vangt veel fans in hetzelfde hoekje als Nutini, Jacob Collier en Jacob Banks.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Is The Lounge Society nog een optie? Hebben echt een heerlijk album uitgebracht vorig jaar...
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Prima verdeling ook. Enige waar ik het niet mee eens ben is Selah Sue, maar dat is omdat de muziek me persoonlijk gewoon 0 trekt. Ik weet ook wel dat die best wat volk beweegt.
Dat heb ik dan weer met Weval, die hebben op LL al voor hetere vuren gestaan en mogen best in categorie 2 van mij. Aan de andere kant gaan ze nu weer met twee en zonder band spelen..dus wellicht kiezen ze zelf een lager profiel
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Dat heb ik dan weer met Weval, die hebben op LL al voor hetere vuren gestaan en mogen best in categorie 2 van mij. Aan de andere kant gaan ze nu weer met twee en zonder band spelen..dus wellicht kiezen ze zelf een lager profiel
Ja ik snap het ook niet zo goed. Volgens mij proberen ze wel, maar even die stap richting AFAS-formaat lijkt maar niet te lukken. Kwaliteit gaat naar mijn idee niet achteruit, al was hun Half Age EP wel de smaakmaker.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ja ik snap het ook niet zo goed. Volgens mij proberen ze wel, maar even die stap richting AFAS-formaat lijkt maar niet te lukken. Kwaliteit gaat naar mijn idee niet achteruit, al was hun Half Age EP wel de smaakmaker.
Kwalitatief alleen maar beter inderdaad. Maar mischien is dat ook wel het lastige, met Half Age hadden ze een paar bangers te paken in hun live set. Nu is het toch allemal wat genuanceeder en subtieler. Wellicht minder voor een groter publiek?
Maar tjonge die band was echt in topvorm vorig jaar op LL!
En nu dus weer met zn tweetjes achter de desk...ben benieuwd.
De nieuwe plaat is wel weer erg ok
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Het valt me trouwens op dat 070 shake zo laag op de poster staat, dat is toch minstens een even grote naam, zo niet groter, dan Jacob banks, Jacob collier of King Princess ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom en mgbss

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Het valt me trouwens op dat 070 shake zo laag op de poster staat, dat is toch minstens een even grote naam, zo niet groter, dan Jacob banks, Jacob collier of King Princess ?
Lijkt mij niet, de twee Jacobs zijn vrijwel de meest populaire namen van het hele festival.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
De Schuurman de 30e op dtrh volgens zijn insta, zal dan wel op The Bizarre staan denk ik. Best blij met deze naam, vorig jaar in Berghain gezien en was toen echt een van de hoogtepunten van de avond
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en koekebakker

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
De Schuurman de 30e op dtrh volgens zijn insta, zal dan wel op The Bizarre staan denk ik. Best blij met deze naam, vorig jaar in Berghain gezien en was toen echt een van de hoogtepunten van de avond
Goeie (en logische) boeking inderdaad
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Poeh, Murder Capital komt even binnen zeg. Must see voor mij geworden. Even een lijstje met dikgedrukt must see, en schuin is wel leuk maar hangt van het moment af. Ik vind het uiteindelijk toch wel écht een hele fijne line-up. Omdat ik veel muziekhypes niet mee krijg, kom ik nu in allemaal namen terecht die schijnbaar al redelijk heeft zijn(geweest).

Fred Again... | Stromae | Paolo Nutini

Ben Howard(!!) | The Blaze | Death Grips | Froukje | IDLES | Jacob Collier | Jacob Banks | Joey Bada$$ | King Princess | Phoenix | Selah Sue | Slowthai | SOFI TUKKER | Sticky Fingers | The Whitest Boy Alive (!!)

070 Shake | Agar Agar | Antal | Avalanche Kaito | Bob Vylan | Carista | Confidence Man | Dave Okumu | Ethal Cain | Gyedu Blay | Heatworms | Horace Indy | Kamma & Masalo | The Murder Capital(!!) | Naaz | Nu Genea Live Band | OVERMONO | Palace | Ramkot | Romy | Shygirl | Skin on Skin | Sleaford Mods | Special Interest | Spoon | Sticks | Tramhaus | TSCHA | Warhaus | Weval | Working Men's Club (!!)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Fred Again... | Stromae | Paolo Nutini

Ben Howard | The Blaze | Death Grips | Froukje | IDLES | Jacob Collier | Jacob Banks | Joey Bada$$ | King Princess | Phoenix | Selah Sue | Slowthai | SOFI TUKKER | Sticky Fingers | The Whitest Boy Alive

070 Shake | Agar Agar | Antal | Avalanche Kaito | Bob Vylan | Carista | Confidence Man | Dave Okumu | Ethal Cain | Gyedu Blay | Heatworms | Horace Indy | Kamma & Masalo | The Murder Capital | Naaz | Nu Genea Live Band | OVERMONO | Palace | Ramkot | Romy | Shygirl | Skin on Skin | Sleaford Mods | Special Interest | Spoon | Sticks | Tramhaus | TSCHA | Warhaus | Weval | Working Men's Club
 
  • Leuk
Waarderingen: Broccoli Rob en Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Fred Again... | Stromae | Paolo Nutini

Ben Howard
| The Blaze | Death Grips | Froukje | IDLES | Jacob Collier | Jacob Banks | Joey Bada$$ | King Princess | Phoenix | Selah Sue | Slowthai | SOFI TUKKER | Sticky Fingers | The Whitest Boy Alive

070 Shake | Agar Agar | Antal | Avalanche Kaito | Bob Vylan | Carista | Confidence Man | Dave Okumu | Ethal Cain | Gyedu Blay | Heatworms | Horace Indy | Kamma & Masalo | The Murder Capital | Naaz | Nu Genea Live Band | OVERMONO | Palace | Ramkot | Romy | Shygirl | Skin on Skin | Sleaford Mods | Special Interest | Spoon | Sticks | Tramhaus | TSCHA | Warhaus | Weval | Working Men's Club

(en dan moet ik nog veel van het niet dik of schuin nog checken)(en sommige niet dik of schuin zoals Selah Sue of Slowthai zou ik niet erg vinden te zien)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik ga niet, maar dol op lijstjes.

Fred Again... | Stromae | Paolo Nutini

Ben Howard | The Blaze | Death Grips | Froukje | IDLES | Jacob Collier | Jacob Banks | Joey Bada$$ | King Princess | Phoenix | Selah Sue | Slowthai | SOFI TUKKER | Sticky Fingers | The Whitest Boy Alive

070 Shake | Agar Agar | Antal | Avalanche Kaito | Bob Vylan | Carista | Confidence Man | Dave Okumu | Ethal Cain | Gyedu Blay | Heatworms | Horace Indy | Kamma & Masalo | The Murder Capital | Naaz | Nu Genea Live Band | OVERMONO | Palace | Ramkot | Romy | Shygirl | Skin on Skin | Sleaford Mods | Special Interest | Spoon | Sticks | Tramhaus | TSCHA | Warhaus | Weval | Working Men's Club
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Fred Again... | Stromae | Paolo Nutini

Ben Howard
| The Blaze | Death Grips | Froukje | IDLES | Jacob Collier | Jacob Banks | Joey Bada$$ | King Princess | Phoenix | Selah Sue | Slowthai | SOFI TUKKER | Sticky Fingers | The Whitest Boy Alive

070 Shake | Agar Agar
| Antal | Avalanche Kaito | Bob Vylan | Carista | Confidence Man | Dave Okumu | Ethal Cain | Gyedu Blay | Heatworms | Horace Indy | Kamma & Masalo | The Murder Capital | Naaz | Nu Genea Live Band | OVERMONO | Palace | Ramkot | Romy | Shygirl | Skin on Skin | Sleaford Mods | Special Interest | Spoon | Sticks | Tramhaus | TSCHA | Warhaus | Weval | Working Men's Club



 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Best wel blij dat Sigur ros niet op dtrh staat btw (en dat ik dit jaar weer even gaan studeren 😂). Studententicket voor hun show met orkest voor maar 12 euro, moet het goedkoopste concert zijn waar ik ooit kaartjes voor heb gekocht
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Joris

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
Fred Again... | Stromae | Paolo Nutini


Ben Howard | The Blaze | Death Grips | Froukje | IDLES | Jacob Collier | Jacob Banks | Joey Bada$$ | King Princess | Phoenix | Selah Sue | Slowthai | SOFI TUKKER | Sticky Fingers | The Whitest Boy Alive


070 Shake | Agar Agar | Antal | Avalanche Kaito | Bob Vylan | Carista | Confidence Man | Dave Okumu | Ethal Cain | Gyedu Blay | Heatworms | Horace Indy | Kamma & Masalo | The Murder Capital | Naaz | Nu Genea Live Band | OVERMONO | Palace | Ramkot | Romy | Shygirl | Skin on Skin | Sleaford Mods | Special Interest | Spoon | Sticks | Tramhaus | TSCHA | Warhaus | Weval | Working Men's Club

Niet absurd veel must-see namen, komt ook omdat ik al een hoop heb gezien/nog ga zien en ik niet al te druk wil zijn met van hot naar her rennen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken