Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.196
1.252
Aangezien het forum hier niet ontploft momenteel ga ik er van uit dat BMTH niks heeft gezegd tijdens hun show daarjuist.
Laatste nummer van LOG gemist want moest naar het wc maar die zouden ook niks gezegd hebben. Enkel blijkbaar "See you very soon" maar dat is een standaard zinnetje.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Psychonaut was geweldig! Zelfs zo tof dat we morgen weer gaan. Dan staan ze in Utrecht en mag Brutus de avond afsluiten. Zin in!! Maar over bands gesproken die een plek op Graspop verdienen.. Jeetje, onbegrijpelijk dat zowel Brutus als Psychonaut nog nooit op Graspop hebben gestaan. Belgium's finest, wat mij betreft.
 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Psychonaut was geweldig! Zelfs zo tof dat we morgen weer gaan. Dan staan ze in Utrecht en mag Brutus de avond afsluiten. Zin in!! Maar over bands gesproken die een plek op Graspop verdienen.. Jeetje, onbegrijpelijk dat zowel Brutus als Psychonaut nog nooit op Graspop hebben gestaan. Belgium's finest, wat mij betreft.
Eens! Ik hoop dat er nog wat Belgische bands bij komen. Bv. Wiegedood.
Brutus speelt al op Pukkelpop én Alcatraz.
Psychonaut op Alcatraz.
Wiegedood op Dour
Weet niet of dat dan nog kan?
Welke andere Belgische bands zouden op Graspop kunnen spelen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Gisteren bmth, al genoeg reviews gezien dus die laat ik vallen.

Wel iets meegeven dat ik nog nooit heb gezien...tijdens a day to remember hun set zat de dame twee stoeltjes van mij doodleuk de zanger van bmth over te tekenen vanop haar gsm. Ja, ze had blad en potlood bij, die haar vriend uiteraard moest vasthouden voor haar. Kreeg ik ook af en toe die schijn van die gsm in ln bakkes. Een uur lang, niet eens opgekeken naar ADTR... Nog nooit meegemaakt.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
146
287
Psychonaut was geweldig! Zelfs zo tof dat we morgen weer gaan. Dan staan ze in Utrecht en mag Brutus de avond afsluiten. Zin in!! Maar over bands gesproken die een plek op Graspop verdienen.. Jeetje, onbegrijpelijk dat zowel Brutus als Psychonaut nog nooit op Graspop hebben gestaan. Belgium's finest, wat mij betreft.
Snap ik ook niet. Graspop zou een mooie springplank kunnen zijn voor zulke bands. Brutus is echt aan het doorbreken dus zouden zeker een mooie plaats in de Marquee verdienen en zo zijn er nog wel een reeks namen. Op dat vlak mogen ze toch een voorbeeld aan Alcatraz nemen.

Hoop dat er bij de laatste batch toch nog een groep als Cobra The Impaler op de affiche verschijnt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Jamel

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Snap ik ook niet. Graspop zou een mooie springplank kunnen zijn voor zulke bands. Brutus is echt aan het doorbreken dus zouden zeker een mooie plaats in de Marquee verdienen en zo zijn er nog wel een reeks namen. Op dat vlak mogen ze toch een voorbeeld aan Alcatraz nemen.

Erkenning voor eigen bands is nooit het sterkste punt geweest van Graspop, een groep als Amenra heeft er amper 2 keer gespeeld. Brutus heb ik 8 jaar geleden al op Groezrock gezien, maar Graspop blijft een decennium apathisch.

Alcatraz begon hun undercard vol met Belgische groepen te steken van zodra ze meerdere dagen en meerdere podia (en dus ook de nodige ruimte) hadden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en nikita

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Als Bring Me The Horizon deze week niet wordt aangekondigd verwacht ik toch dat er een andere act uit het vuur wordt gehaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
when all else fails is er natuurlijk ook wel de heel goede connectie met sabaton al spelen die wel nog 15 mei in het sportpaleis. als we zo lang moeten wachten op een aankondiging weten we ook wat dat betekend
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Niks om 10u. Had eigenlijk Bring Me The Horizon verwacht.
Honestly, out of all the remaining realistic candidates BMTH are the best-case-scenario to me. I'd be a little disappointed if it's anyone else.

Avenged Sevenfold would be cool as well but I don't believe this will happen until next year.

Out of all the possible 2022-bands, 5FDP are my favourite option. But that doesn't say a lot, I'd take a Lynryd Skynyrd cover band over the likes of Sabaton or Within Temptation.

Either way, the 2023 line up absolutely rules. I'm super excited about my third trip to Dessel and also about meeting one or two of you lovely people.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Zou powerwolf dan mss de vrijdag headliner zijn? Spelen dag later op Hellfest en er zitten serieuze gaten in hun tour schema.

Of channel zero, amenra, brutus om zo de belgische kaart te trekken
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken