Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.877
8.494
Ik zie ze toch het liefst in het donker. Vrees ook dat het wat dood slaat als er allemaal Oscar fans vooraan hebben plaats gevat. Maar wellicht onderschat ik ze.
Mja, ik verwacht niet veel 'kamperende Oscar fans' hoor. En al zeker niet op een vol veld.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.877
8.494
Klopt, maar ook een dag waar het de hele dag eens druk zal zijn voor de ONE. Das ook wel de realiteit. We kunnen het hier allemaal kut vinden maar Oscar en Goldband gaan die dag echt de meeste mensen voor hun neus vinden.
Ja tuurlijk. Dat zal zeker werken. Ik hoop echter niet dat de organisatie dat als een groen licht ziet om dat trucje elk jaar te herhalen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Vrijdag: Chemical Brothers, Caroline Polachek, Frankie Stew & Harvey, Cumgirl8, Shimza, Sudan Archives, The Voidz

Zatedag: Alex G, Black Country, New Roads, CLT DRP, The Cool Greenhouse, Haai, Interpol, Kevin Morby, Lankum, Peach Pit, Stone, Tinariwen, (zie iemand dat Oscar & The Wolf en Goldband die dag komen, die dag is stacked).

Zondag: Aphex Twin. Alvvays, Arlo Parks, The Comet Is Coming, Cola, Crack Cloud, Japanese Breakfast, Julia Jacklin, The Mars Volta, Nation Of Language, Röyksopp, Sorry, Surf Curse.


Vrijdag is wederom de mindere dag voor mij. En het Lowlands-gewijs zal ik dit jaar veel grote podia vermijden. Meer dan andere jaren. Maar er staat echt genoeg tofs.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.292
5.682
Heel benieuwd op welke stage De Staat zal staan. Gezien die kleuren elke keer over een andere gemoedstoestand gaan, misschien 3 keer ergens anders?
3 shows over 3 stages lijkt me wel tof hoor. Liefst dan van groot naar klein, eerste optreden zal de aanloop om ze te zien toch het grootste zijn. ONE vrijdag middag, TWO zaterdag eind van de middag, The Secret ergens op zondag avond ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
3 shows over 3 stages lijkt me wel tof hoor. Liefst dan van groot naar klein, eerste optreden zal de aanloop om ze te zien toch het grootste zijn. ONE vrijdag middag, TWO zaterdag eind van de middag, The Secret ergens op zondag avond ofzo.
Gewoon in de kleine stage alleen hun eerste album integraal doen ofzo. Een soort tijdslijn van de groei van De Staat. Zoiets zou inderdaad best wel origineel en tof kunnen zijn.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
De Staat boeken voelt echt als 10 jaar te laat of zo.
Er staan n paar acts andere geboekt waar mijn tenen van gaan krommen in ieder geval, maar ik ben tevreden met wat er geboekt is, er staat inderdaad genoeg origineels buiten het hoofdpodium.
Ik vraag me ook dit jaar af of ze de Secret/Casbah area niet wat groter moeten maken....misschien een of twee dans areas opofferen. Vorig jaar was met name The Casbah echt veel te klein, maar met name the Casbah supergezellig.

Heeft het zin om al om 11 uur in de rij te gaan staan voor dagticikets ? of wordt iedere browsersessie om 12u in een emmer gegooid en een wachtrij nummer toegekend ? hoe werkt dat eigenlijk ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en noid

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
296
291
Vrijdag
MUST SEE: Chemical Brothers, Caroline Polacheck, Charlotte Adigery § Boris Pupul, Sudan Archives
HEEL GRAAG: the 1975, joey Valence § Brae, Sylvie Kreusch, Unknown Mortal Orchestra
ALS HET KAN: Billy Nomates, Erika de Casier, Gretel Hanlyn, Silvana Estrada, Philou Louzolo, Shimza

Zaterdag
MUST SEE: Oscar and the Wolf, Goldband, Interpol, Young Fathers
HEEL GRAAG: Pitou, Two door cinema club, Young Marco, the Cool greenhouse
ALS HET KAN: Big Joanie, Dope Lemon, Haai, Peach Pit, Marathon

Zondag
MUST SEE: Arlo Parks, Nation of Language, Röyksopp, Aphex Twin
HEEL GRAAG: Christine and the Queens, Lime Garden, Pongo, Japanese Breakfast
ALS HET KAN: The Comet is coming, Julia Jacklin, Kurt Vile, Oumou Sangare, Sarah Neutkens, Somebody,s child, surf curse, Yot Club
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yngvar en Dillinger2.0

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
oef, zondag is niet mis met Kurt Vile, Royksopp, Aphex, Nation of Language en The Comet is coming.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Weten we hoeveel dagtickets er ongeveer zijn (aka moet ik morgen echt om 12 klaar zitten of zal het wel meevallen)? :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
535
Vrijdag
MUST SEE: Chemical Brothers, Caroline Polacheck, Charlotte Adigery § Boris Pupul, Sudan Archives
HEEL GRAAG: the 1975, joey Valence § Brae, Sylvie Kreusch, Unknown Mortal Orchestra
ALS HET KAN: Billy Nomates, Erika de Casier, Gretel Hanlyn, Silvana Estrada, Philou Louzolo, Shimza

Zaterdag
MUST SEE: Oscar and the Wolf, Goldband, Interpol, Young Fathers
HEEL GRAAG: Pitou, Two door cinema club, Young Marco, the Cool greenhouse
ALS HET KAN: Big Joanie, Dope Lemon, Haai,

Zondag
MUST SEE: Arlo Parks, Nation of Language, Röyksopp, Aphex Twin
HEEL GRAAG: Christine and the Queens, Lime Garden, Pongo, Japanese Breakfast
ALS HET KAN: The Comet is coming, Julia Jacklin, Kurt Vile, Oumou Sangare, Sarah Neutkens, Somebody,s child, surf curse, Yot Club
Ik laat me verrassen door voor mij onbekende namen denk ik:

Zondag
Must Aphex Twin
Graag -
Als het kan The Mars Volta, Alvvays, Nation of Language, Cola, Japanese Breakfast, Comet is Coming, Kurt Vile, Sarah Neutkens, Bumble B. Boy, Crack Cloud, Sorry, Surf Curse
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
en zullen de weekend tickets hard gaan?
Misschien dit jaar voor het eerst naar best kept secret dus weet niet hoe dit normaal gaat.
Zullen er nog wat namen aan de bovenkant bij komen?
 

Tobuzzter

Playlistbediener
2 feb 2023
47
44
en zullen de weekend tickets hard gaan?
Misschien dit jaar voor het eerst naar best kept secret dus weet niet hoe dit normaal gaat.
Zullen er nog wat namen aan de bovenkant bij komen?
Ik kan niet inschatten hoeveel mensen Aphex Twin aantrekt, maar buiten dat verwacht ik niet dat de weekendtickets gaan uitverkopen.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
De vrijdag zal wel harder lopen dan de andere twee, zeker vanwege Aphex. Maar BKS verkoopt nooit heel snel uit; ook dagkaarten niet.
De zondag neem ik aan dat je bedoelt toch? Maar makes sense inderdaad, veel mensen ook enthousiast over de line-up die dag. Denk dat ik nog even wacht tot mijn loon binnen is haha
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
535
De zondag neem ik aan dat je bedoelt toch? Maar makes sense inderdaad, veel mensen ook enthousiast over de line-up die dag. Denk dat ik nog even wacht tot mijn loon binnen is haha
Heb gisteren ontvangen. Meteen effe kaartjes kopen morgen, treinkaartjes voor de zomervakantie ook al aangeschaft gisteren. Moet toch wat hebben om naar uit te kijken zo af en toe ;)
 
  • Confetti
Waarderingen: liluzi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken