Graspop Metal Meeting 2023

Metalhead Liam

Randprogramma
25 nov 2022
243
380
Als BMTH komt gaat mijn vriend zijn kaartje van zatersagverkopen en komt hij 4 dagen:ROFLMAO: dus ik hoop dat Bring me the horizon 1 van de healiners is. En als ik het hier een beetje goed lees hebben die echt wel een grote kans
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Er zijn sowieso nog 2 headliner plekken vrij en eigenlijk weet niemand 100% zeker welke namen het gaan worden. GNR is er hoogstwaarschijnlijk 1 van, maar zolang ze het niet bekend maken blijft dat ook onzeker.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.551
4.835
Misschien een stomme vraag, en niet dat ik jullie niet geloof ofzo, maar waarom zouden GMM en Pukkelpop eigenlijk niet op een zelfde dag iets kunnen bekend maken?

GMM en Werchter begrijp ik wel, want beide Live Nation.
Maar hoe zit dat met niet-LN festivals als concurrent Alcatraz en (het nauwelijks overlappende) Pukkelpop?
Hoe weten ze wanneer de ander namen bekend gaat maken (als deze dat niet zelf van tevoren op social media aankondigt)?
Delen ze die data met elkaar ofzo, in een gentleman's agreement om niet elkaars media-aandacht af te snoepen?
En in hoeverre zou er überhaupt sprake zijn van concurrentie om media-aandacht als het om heel verschillende festivals met totaal andere doelgroepen gaat? Houden festivals als GMM en Pukkelpop ook rekening met festivals als pak 'm beet Tomorrowland?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Misschien een stomme vraag, en niet dat ik jullie niet geloof ofzo, maar waarom zouden GMM en Pukkelpop eigenlijk niet op een zelfde dag iets kunnen bekend maken?

GMM en Werchter begrijp ik wel, want beide Live Nation.
Maar hoe zit dat met niet-LN festivals als concurrent Alcatraz en (het nauwelijks overlappende) Pukkelpop?
Hoe weten ze wanneer de ander namen bekend gaat maken (als deze dat niet zelf van tevoren op social media aankondigt)?
Delen ze die data met elkaar ofzo, in een gentleman's agreement om niet elkaars media-aandacht af te snoepen?
En in hoeverre zou er überhaupt sprake zijn van concurrentie om media-aandacht als het om heel verschillende festivals met totaal andere doelgroepen gaat? Houden festivals als GMM en Pukkelpop ook rekening met festivals als pak 'm beet Tomorrowland?
zou zelf ook niet echt verwachten dat een pukkelpop aankondiging een graspop aankondiging zou uitsluiten.
volgens mij waren er zelfs 2 festivals die op exact hetzelfde tijdstip een aankondiging deden dit jaar? was het niet Alcatraz en Werchter ofso?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Misschien een stomme vraag, en niet dat ik jullie niet geloof ofzo, maar waarom zouden GMM en Pukkelpop eigenlijk niet op een zelfde dag iets kunnen bekend maken?

GMM en Werchter begrijp ik wel, want beide Live Nation.
Maar hoe zit dat met niet-LN festivals als concurrent Alcatraz en (het nauwelijks overlappende) Pukkelpop?
Hoe weten ze wanneer de ander namen bekend gaat maken (als deze dat niet zelf van tevoren op social media aankondigt)?
Delen ze die data met elkaar ofzo, in een gentleman's agreement om niet elkaars media-aandacht af te snoepen?
En in hoeverre zou er überhaupt sprake zijn van concurrentie om media-aandacht als het om heel verschillende festivals met totaal andere doelgroepen gaat? Houden festivals als GMM en Pukkelpop ook rekening met festivals als pak 'm beet Tomorrowland?
heeft gewoon meer te maken met de media aandacht, als pukkelpop aankondigd heeft stubru meer oog voor pukkelpop en heeft een graspop aankondiging dus ook minder aandacht
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Maar als morgen Guns N Roses beslist hun hele tour aan te kondigen, zal Graspop dat ook wel doen.
Graspop en Werchter hebben trouwens ook al eens een aankondiging op eenzelfde dag gedaan, als ik me niet vergis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken