Pinkpop 2023

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Iemand die een clashfindertje maakt? Moet een lijn te ontdekken vallen in de site toch
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
'Op vrijdag 16 juni voegen we Picture This, Maisie Peters, The Haunted Youth en Lauren Sanderson toe aan het programma.
Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A en The Jordan reizen op de Pinkpop-zaterdag naar Landgraaf af.
En naast o.a. Red Hot Chili Peppers, Machine Gun Kelly en OneRepublic voegen nu ook Tom Odell, Warpaint, Gayle, Dylan, The Lathums, Brutus en Upsahl zich bij de slotdag van Pinkpop 2023.'
Wel een paar aardige namen , maar overall niet echt super.Denk ook niet dat er nu nog veel extra kaarten worden verkocht.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Hier worden we niet warm van. Ja, Brutus. Tom Odell is lachwekkend. Wat heeft Pinkpop met Pinkpop gedaan?

Komt natuurlijk ook doordat je P!nk en Robbie Williams als headliners hebt dat je je programma daar toch wat op moet gaan aanpassen, maar dat gaat niet echt de goede kant op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Vorig jaar had je Interpol, Turnstile, IDLES, Frank Carter, Eefje De Visser, Froukje, Deftones en Parcels die nog wat afwisseling boden op de Q music namen. Nu is zijn die acts enkel beperkt tot stage 4 lijkt het. Dat is geen goede ontwikkeling, nee.
Ik ben het zeker met je eens dat dit jaar echt te veel pop staat maar vorig jaar had je natuurlijk ook wel een andere set headliners die ook andere mensen aanspreken
 

Demi

Playlistbediener
27 nov 2022
16
12
De invloed die TikTok op deze lineup heeft gehad valt me echt heel erg tegen... Het wordt wel wat meer gericht op de 'jongeren' denk ik? Maar er staan wel een aantal leuke namen tussen! Go_A daar ga je mij zeker vinden😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken